quote:Tis echt een vet nummer, heb hem vorige maand al gedownload, en volgens mij heb je het nummer van mij gekregen he LoekB
Op woensdag 25 september 2002 10:55 schreef LoekB het volgende:
Eindelijk is die dan hier uitgebracht... Ik kende hem al maanden van z'n CD maar de clip is nu pas uit hier. Denk dat zelfs Nelly-haters dit nummer wel kunnen waarderen...
quote:Nope, ik ken hem al een aantal maanden van de CD
Op woensdag 25 september 2002 12:33 schreef EminemRulezz het volgende:[..]
Tis echt een vet nummer, heb hem vorige maand al gedownload, en volgens mij heb je het nummer van mij gekregen he LoekB
quote:Dit gaat echt een superhit worden ja..hij staat bij MTV nu al(!) op 1 en ik verwacht dat hij ook in de top 40 onze verlosser van de ketchup song is
Op woensdag 25 september 2002 15:59 schreef Tom_Tom- het volgende:
Prachtig! Kelly kan eigenlijk heel goed zingen! Mooi! Wordt een kneiter van een hit!
[Dit bericht is gewijzigd door LoekB op 04-10-2002 13:35]
stront lied dus!
p.s. tis al heel oud lied hoor
quote:In Nederland niet.
Op vrijdag 4 oktober 2002 20:37 schreef flappiewappie het volgende:p.s. tis al heel oud lied hoor
quote:In Amerika kwamen 'hot in herre' en 'dillema' tegelijk uit (hot in herre werd 2e en dillema heeft maanden op 1 gestaan), hier omstebeurt
Op vrijdag 4 oktober 2002 20:38 schreef sefer het volgende:[..]
In Nederland niet.
quote:attidude
Op vrijdag 4 oktober 2002 22:41 schreef Bolderbast het volgende:
het wordt eens tijd dat hij duidelijk maakt waarom ie altijd die pleister op zn wang heeft
verder een relaxed nummer.
quote:dus dan ben ik ruig als ik dat doe
Op vrijdag 4 oktober 2002 22:59 schreef DanceV het volgende:[..]
attidude
verder een relaxed nummer.
ga ik morgen met een pleister op mn voorhoofd lopen
quote:ik bedoelde dat eigenlijk sarcastisch.....
Op zaterdag 5 oktober 2002 03:23 schreef Bolderbast het volgende:[..]
dus dan ben ik ruig als ik dat doe
ga ik morgen met een pleister op mn voorhoofd lopen
quote:Dat vond ik nou net niet. Ik kan tenminste verstaan wat hij zegt.
Op dinsdag 8 oktober 2002 16:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
mwoah , beatje iswel aardig , maar die kelly herhaalt volgensmij de hele tijd 4 zinnetjes , en die nelly loopt de stijl van Bone Thugs ´n Harmony wel erg te imiteren
Waarom werken Beyonce en Kelly eigenlijk samen met volkomen onchristelijke artiesten, ze beroepen zich altijd zo op hun orthodoxie...
Is dat ook een nummer van Nelly? Tbegint met 'Welcome to Nellyville...'
quote:Ja, OK, dat wist ik.
Op woensdag 9 oktober 2002 16:52 schreef Tom_Tom- het volgende:
De CD van Nelly heet Nellyville.Het blijft trouwens een
nummer
quote:Jah, das de eerste track, genaamd... 'Nellyville'
Op woensdag 9 oktober 2002 16:55 schreef Henk-Wim het volgende:[..]
Ja, OK, dat wist ik.
Maar dat wat je aan het begin hoort, is dat een ander nummer van dat album?
quote:joepie.. je hebt allemaal dingen over de clip opgenoemd.. als je iets slechte muziek vind om de clip is het wel heel erg slecht... en veel herhaling van simpele deuntjes?? dar valt wel mee hoor.. en muziek zonder herhaling van deuntjes bestaat niet hoor!! nooit van een refrein gehoord zeker?
Op maandag 21 oktober 2002 12:54 schreef iMAGE het volgende:
Wat een ongeloofelijk rot nummer zeg. Het nummer is precies hetzelfde als alle R&B nummers:
- Gaat nergens over
- Teveel lekkere wijven hangen om een domme lelijke rapper (nu verrijkt met nog dommere pleister)
- Laten zien hoeveel geld je hebt met dure auto's en gouden platen om je nek hangen.
- Muziekaal stelt het ook al nix voor (veel herhaling van heel simpele deuntjes)
- Had ik die pleister al genoemd? Ja? Dan doe ik het nog maar een keer.
quote:BEEEEEEEEP!!!
Op woensdag 25 september 2002 10:55 schreef LoekB het volgende:
Eindelijk is die dan hier uitgebracht... Ik kende hem al maanden van z'n CD maar de clip is nu pas uit hier. Denk dat zelfs Nelly-haters dit nummer wel kunnen waarderen...
Fout antwoord, en meneer gaat jammergenoeg niet door voor de vaatwasser
* -username- haat dat nummer
clip is dom, tekst suckt, muzikaal geen zak aan
Ten 1e R&b zuigt!
Ten 2e het nummer hebben ze gecoverd, omdat ze zelf nooit iets kunnen verzinnen
Ten 3e r&b is zoiezo al ***, maar nog eens extra omdat ze nooit alleen een hit kunnen scoren
Ten 4e het nummer is hartstikke eentonig!!!!
Metal 4-life
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |