Heb je de crew al veranderd naar gta? Stond nog op maxpayne.quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:21 schreef Roemeen013 het volgende:
Iedereen die ik vergeten was gister en die daarna hun PSN/XBL username hebben gepost heb ik toegevoegd in de OP.
Ben er nu mee bezig.quote:Op zaterdag 21 september 2013 22:20 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Heb je de crew al veranderd naar gta? Stond nog op maxpayne.
Lijkt mij sterk, GTA 4 was toch maar met 24? Dus ineens 32 in een grotere wereld.. hmm idk.quote:Op 1 oktober aanstaande gaat de online-component van GTA V live. Na eerdere berichten over maximaal 16 spelers, lijkt het erop dat we alsnog met een verdubbeling van dat aantal aan de slag kunnen!
Ben jij één van die gasten die GTA V al heeft uitgespeeld? Ongelooflijk, een game waar je zeker vijf jaar op hebt gewacht binnen een week rondspelen - gelukkig is er binnenkort GTA Online!
De multiplayermodus van de grootste game ooit gemaakt is nog half in nevelen gehuld, maar meer en meer ontstaat er duidelijkheid over wat we over een dikke week vanaf nu kunnen verwachten. Zo lijkt het maximum aantal spelers in GTA Online's Freemode (een soort sandbox-achtige MP à la die in GTA IV) niet op de eerder door Rockstar genoemde 16, maar liefst 32 spelers te liggen. Nice natuurlijk, want hoe meer zielen, hoe meer vreugd (en mayhem!). Ook voor de Deathmatch, Team Deathmatch en Races lijkt de capaciteit verdubbeld naar 32 spelers.
Daarnaast is er een co-op stand voor twee spelers, wat kan worden gezien als de verhalende modus van GTA Online.
Waar haal je dat bericht vandaan?quote:Op maandag 23 september 2013 02:18 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Lijkt mij sterk, GTA 4 was toch maar met 24? Dus ineens 32 in een grotere wereld.. hmm idk.
Het gequoten bericht komt van Power Unlimited, en PU heeft het van http://www.ibtimes.co.in/(...)2players-mission.htmquote:Op maandag 23 september 2013 02:47 schreef trance_fan het volgende:
[..]
Waar haal je dat bericht vandaan?
Paar dagen terug ook aanvraag gedaan maar vergeten te meldenquote:Op maandag 23 september 2013 14:14 schreef Roces18 het volgende:
Heb er net weer een stuk of acht geaccepteerd. Dus als het goed is zitten we over de honderd vandaag
quote:Op maandag 23 september 2013 15:00 schreef Saind het volgende:
[..]
Paar dagen terug ook aanvraag gedaan maar vergeten te melden
Als Saind/Sainda.
Minimaal 6 tekens naam
Huhm mooi kut, zal eens googlenquote:Op maandag 23 september 2013 15:08 schreef Roces18 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lukt nietGeen idee waarom. Bij Haarbalpasta lukt het ook al enkele weken niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |