Aantal members van de crewquote:Op donderdag 26 september 2013 09:10 schreef Duuc-nl het volgende:
Wat betekent het dat we in de Crew division 101-300 zitten?
Hey Cry!quote:Op woensdag 25 september 2013 13:17 schreef Cryothic het volgende:
[..]
logica!
ik meld me ook alvast even aan, geen idee wanneer en hoevaak ik online ben, maar voor de leuk:
cryothic hier, cryothic_nl op xboxlive.
Verkouden, zere keel... etc... verder lekker bezigquote:Op vrijdag 27 september 2013 16:03 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Hey Cry!
Hoe is het met jou?
Herkenbaar haha, ben er net vanaf. Ja gaat goed, onwijs druk maar nu lekker een rustig weekendje.quote:Op vrijdag 27 september 2013 16:10 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Verkouden, zere keel... etc... verder lekker bezig
En jij?
Geen idee, kan het ook niet vinden op het internet. Maar neem aan dat je om 12 uur 's middags toch wel kan spelen.quote:
En bedankt he!quote:Op zondag 29 september 2013 19:46 schreef Chillings het volgende:
lekker dan zit je van 8 tot 4 op school wanneer online wordt gereleased.
ik hoop dat de servers overbelast raken en dat niemand kan spelen muahhahah
eerst 2 dagen downtime. Dan kan je voorzichtig aan joinen. Oh wacht het is niet van EA.quote:Op maandag 30 september 2013 18:56 schreef Edwinuss het volgende:
Gaat het vannacht om 00.00 meteen los?
Dankje, heb me aangemeld.quote:Op maandag 30 september 2013 21:50 schreef Divje het volgende:
http://socialclub.rockstargames.com/crew/fok_crew
Net geprobeerd, maar dan schrijf je je uit bij het ene spel en raak je alles kwijt ofzo. Zoiets stond er.quote:Op maandag 30 september 2013 23:39 schreef Snoepje5 het volgende:
Kun je in meerdere crews zitten?
Dus bijv fok crew en vriend crew
Bij mij staat nog The Rockstar game services are ubavailable right now, Please try again later.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |