Wie, Maarten?quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:36 schreef Spirit82 het volgende:
De Maarten van Rossum ook gewoonIk kan die arme jongen echt nooit meer normaal bekijken nu
quote:
Ja die stel ik me nu iedere keer met een rode pruik op in een kinderstoel voor. Dan kun je hem toch niet meer serieus nemen??quote:
Dit zijn wel heel veel Dailies tegelijkquote:Op zaterdag 7 september 2013 21:37 schreef Olf het volgende:
Nahhhh die pasfoto! Nu wil ik ook een pasfoto van mijne!![]()
Oh en zag in vorige topic ook nog kleine Lucy. Wat een lief kleintje maar ze kijkt wel echt al helder! Hoe oud is ze nu ook al weer? Zag wel in ander topic dat ze UD nog niet voorbij is. Hoe vind je het eigenlijk om 3 kinderen te hebben? Hoe reageren de oudsten? Snapt je middelste het een beetje?
Zou het zoveel kwaad doen denk je?quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:38 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
[..]
Ja die stel ik me nu iedere keer met een rode pruik op in een kinderstoel voor. Dan kun je hem toch niet meer serieus nemen??
Nee, nee, een pasfoto voor op je identiteitsbewijs is een serieuze aangelegenheid! De lachjes bewaarde ze voor de andere winkels, want jee, wat was ze vrolijk vandaag. Overal d'r stembanden aan het uitproberen, zo schattig!quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:36 schreef Mangostine het volgende:
Haha Shan!Wou ze niet lachen?
Nin met haar ogen, mooi belle!
Ik weet niet meer wie het vroeg net van de tartaar, maar hier was het idd een kwestie van wennen. Het viel ook gewoon niet kleiner te krijgen. Wat wel hielp was iets smeuïgs zoals tomaat of courgette erdoor.
Nu gruwt ie juist van smeuïge hapjes.
En jij glunderen als trotse mamaquote:Op zaterdag 7 september 2013 21:41 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Nee, nee, een pasfoto voor op je identiteitsbewijs is een serieuze aangelegenheid! De lachjes bewaarde ze voor de andere winkels, want jee, wat was ze vrolijk vandaag. Overal d'r stembanden aan het uitproberen, zo schattig!![]()
Ik ben erg benieuwd naar de stats van onze meiden.quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:37 schreef Kyara het volgende:
Ook vrij laat dus. Wij de 25e. Met 8 maanden dus eigenlijk.
quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:42 schreef Spirit82 het volgende:
Ik ben trouwens echt een emomuts de laatste dagen, janken all over the placenta.
Ik ben trouwens echt een emomuts de laatste dagen, janken all over the placenta . Hoef alleen maar te denken aan hoe lief en geweldig Isa is of alle sluizen gaan open.
En als ik dan denk dat mijn ouders dit ook met mij gehad moeten hebben... Daar word ik gewoon stil van
Ik ben trouwens echt een emomuts de laatste dagen, janken all over the placenta.
Nog een keer voor het nageslachtquote:Op zaterdag 7 september 2013 21:42 schreef Spirit82 het volgende:
Ik ben trouwens echt een emomuts de laatste dagen, janken all over the placenta. Hoef alleen maar te denken aan hoe lief en geweldig Isa is of alle sluizen gaan open.
En als ik dan denk dat mijn ouders dit ook met mij gehad moeten hebben... Daar word ik gewoon stil van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |