abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130928189
Oorspronkelijke openingspost:

Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :Y
pi_130928679
Ik was toch vanmiddag met Femke op pad voor pasfotootjes?
Het resultaat:

En en-passant heb ik ook bij de H&M dat vossejurkje meegenomen ;) Vond het té schattig toen ik het in m'n handen had...

Zo, en nu maar eens fatsoenlijk bijlezen... als die egoposts van mij.. niet netjes!
pi_130928738
O+
pi_130928748
Wat een mooie foto Belle O+

D is idd degene in de lichte (roze ;) ) romper.

Omen, wanneer heb je afspraak bij het cb voor de 7,5 maand?
pi_130928772
Schattig Shandaly O+
pi_130928784
20 september. En jij?
pi_130928807
De Maarten van Rossum ook gewoon :') Ik kan die arme jongen echt nooit meer normaal bekijken nu :P
Sarcasme. Herken het.
pi_130928813
Haha Shan! O+ Wou ze niet lachen?

Nin met haar ogen, mooi belle!

Ik weet niet meer wie het vroeg net van de tartaar, maar hier was het idd een kwestie van wennen. Het viel ook gewoon niet kleiner te krijgen. Wat wel hielp was iets smeuïgs zoals tomaat of courgette erdoor.
Nu gruwt ie juist van smeuïge hapjes. :')
pi_130928819
Nahhhh die pasfoto! Nu wil ik ook een pasfoto van mijne! O+

Oh en zag in vorige topic ook nog kleine Lucy. Wat een lief kleintje maar ze kijkt wel echt al helder! Hoe oud is ze nu ook al weer? Zag wel in ander topic dat ze UD nog niet voorbij is. Hoe vind je het eigenlijk om 3 kinderen te hebben? Hoe reageren de oudsten? Snapt je middelste het een beetje?
pi_130928824
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 21:36 schreef Spirit82 het volgende:
De Maarten van Rossum ook gewoon :') Ik kan die arme jongen echt nooit meer normaal bekijken nu :P
Wie, Maarten? :P
pi_130928850
Ook vrij laat dus. Wij de 25e. Met 8 maanden dus eigenlijk.
pi_130928858
Omen wat staat er nou precies op jouw plaatje? Is het een hond in de modder?

Spirit tis echt zo. Onverstoorbaar met de mondhoekjes naar benee.

Die pasfoto's blijven geniaal. Volgens mij hebben ze dat paspoortengedoe alleen bedacht zodat ze kunnen giechelen om de babypasfoto's. Deze is trouwens lief uitgevallen O+
pi_130928863
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 21:37 schreef Mangostine het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 21:37 schreef Mangostine het volgende:

[..]

Ja die stel ik me nu iedere keer met een rode pruik op in een kinderstoel voor. Dan kun je hem toch niet meer serieus nemen?? ;(
Sarcasme. Herken het.
pi_130928867
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 21:37 schreef Olf het volgende:
Nahhhh die pasfoto! Nu wil ik ook een pasfoto van mijne! O+

Oh en zag in vorige topic ook nog kleine Lucy. Wat een lief kleintje maar ze kijkt wel echt al helder! Hoe oud is ze nu ook al weer? Zag wel in ander topic dat ze UD nog niet voorbij is. Hoe vind je het eigenlijk om 3 kinderen te hebben? Hoe reageren de oudsten? Snapt je middelste het een beetje?
Dit zijn wel heel veel Dailies tegelijk :o
Voel je niet verplicht om alles tegelijk te beantwoorden KD :P maar Olf heeft gelijk, pientere blik heeft je dametje!
pi_130928926
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 21:38 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

[..]

Ja die stel ik me nu iedere keer met een rode pruik op in een kinderstoel voor. Dan kun je hem toch niet meer serieus nemen?? ;(
Zou het zoveel kwaad doen denk je? :P
Maar ontopic, Fje O+
pi_130928960
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 21:36 schreef Mangostine het volgende:
Haha Shan! O+ Wou ze niet lachen?

Nin met haar ogen, mooi belle!

Ik weet niet meer wie het vroeg net van de tartaar, maar hier was het idd een kwestie van wennen. Het viel ook gewoon niet kleiner te krijgen. Wat wel hielp was iets smeuïgs zoals tomaat of courgette erdoor.
Nu gruwt ie juist van smeuïge hapjes. :')
Nee, nee, een pasfoto voor op je identiteitsbewijs is een serieuze aangelegenheid! De lachjes bewaarde ze voor de andere winkels, want jee, wat was ze vrolijk vandaag. Overal d'r stembanden aan het uitproberen, zo schattig! O+ O+
pi_130928985
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 21:41 schreef Shandaly het volgende:

[..]

Nee, nee, een pasfoto voor op je identiteitsbewijs is een serieuze aangelegenheid! De lachjes bewaarde ze voor de andere winkels, want jee, wat was ze vrolijk vandaag. Overal d'r stembanden aan het uitproberen, zo schattig! O+ O+
En jij glunderen als trotse mama O+
pi_130928997
Ik ben trouwens echt een emomuts de laatste dagen, janken all over the placenta. Hoef alleen maar te denken aan hoe lief en geweldig Isa is of alle sluizen gaan open.

En als ik dan denk dat mijn ouders dit ook met mij gehad moeten hebben... Daar word ik gewoon stil van :@
Sarcasme. Herken het.
pi_130929041
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 21:37 schreef Kyara het volgende:
Ook vrij laat dus. Wij de 25e. Met 8 maanden dus eigenlijk.
Ik ben erg benieuwd naar de stats van onze meiden.

Suiker. Dat is onze oude hond Rory. Volgens mij in het water. Maar ik zit op mijn iPad. Dus ik kan het plaatje niet zien :o
pi_130929071
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 21:42 schreef Spirit82 het volgende:
Ik ben trouwens echt een emomuts de laatste dagen, janken all over the placenta.
:o typefout of t9
  zaterdag 7 september 2013 @ 21:44:27 #21
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_130929072
quote:
Ik ben trouwens echt een emomuts de laatste dagen, janken all over the placenta . Hoef alleen maar te denken aan hoe lief en geweldig Isa is of alle sluizen gaan open.

En als ik dan denk dat mijn ouders dit ook met mij gehad moeten hebben... Daar word ik gewoon stil van :@
_O-

O+
pi_130929077
quote:
Ik ben trouwens echt een emomuts de laatste dagen, janken all over the placenta.
_O-
pi_130929111
Olf doe eens een daily question O-)
pi_130929156
NEEEE OMG

:'(

Ik gooi die iPad nog eens het raam uit :(
Sarcasme. Herken het.
pi_130929173
quote:
Ik ben trouwens echt een emomuts de laatste dagen, janken all over the placenta. Hoef alleen maar te denken aan hoe lief en geweldig Isa is of alle sluizen gaan open.

Nog een keer voor het nageslacht _O- :') ik knorde van het lachen
Maar idd, heerlijk toch, lekker aan toegeven ook. Is een faaaaaaaaaaaaaase.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')