quote:Sánchez reed na ruim een uur koers samen met Graeme Brown en drie anderen – waaronder Ratto – op kop en had een dusdanige voorsprong dat Zeeman al droomde van de dagzege. Het werd uiteindelijk een nachtmerrie. “We dachten echt dat Luis kans had op de winst. Hij maakte een sterke indruk en het gat was zeer groot. Hij kon op een gegeven moment echter niks meer. Hij donderde zo van zijn fiets. Hij kon echt niet verder.”
quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:57 schreef Wombcat het volgende:
Ik heb wat gemist vandaag, geloof ik
Nou ja, vandaag was ook gewoon wel 'pech' . Het is niet zo dat er een beestachtige klimmer wint, maar met kutweer gaat het vanzelf hard. Zie bv het NK van vorig jaar.quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:33 schreef Slobeend het volgende:
Deze Vuelta had in 2000 gekund, maar voor deze redelijk 'schone' generatie is het gewoon te zwaar. Vuelta-organisatie
Dat klopt wel. Volgens mij het in de vroege jaren 90 gebruikelijk dat ergens tussen de 100 en 140 finishten in een grote ronde, nu is dat bijna altijd boven de 150.quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:51 schreef I.R.Baboon het volgende:
Aan de andere kant valt het me wel op dat de laatste jaren zo weinig uitvallers zijn in de grote ronde, vergeleken met hoe ik het me denk te herinneren in de jaren ' 90. Maar goed, verder geen onderzoek naar gedaan.
quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een half uur. De tering.
Alsof je een emmer leeggooit.
in Texas Austin lacht er nu iemand van oor naar oorquote:Op zaterdag 7 september 2013 16:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
maar wtf man, Horner. Fucking Chris Horner.
Lekker rustig bij het ontbijt zo.quote:Op zondag 8 september 2013 09:25 schreef Pino112 het volgende:
Tomasz Marczynski is ziek en start niet meer. Vacansoleil nog maar met 4.
Ja.quote:Op zondag 8 september 2013 10:55 schreef fl4puit het volgende:
Vandaag ook weer pas vanaf 16u overal uitzending? Parcour en afstand lenen zich prima voor een langere registratie.
Je hebt iig de nieuwe manier van afdalen van Ratto gemist. En het werkte, dus ik verwacht dat het hele peloton binnen een paar weken iedere bocht uit z'n pedaal gaat klikken.quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:57 schreef Wombcat het volgende:
Ik heb wat gemist vandaag, geloof ik
Lijkt me toch niet handig, met één voet los.quote:Op zondag 8 september 2013 11:31 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Je hebt iig de nieuwe manier van afdalen van Ratto gemist. En het werkte, dus ik verwacht dat het hele peloton binnen een paar weken iedere bocht uit z'n pedaal gaat klikken.
Je moet wel ruimte houden voor je Arias UI 23 september.quote:Op zondag 8 september 2013 12:05 schreef Kun-Aguero het volgende:
Ik ga Leopold trouwens weghalen nu is het mooi geweest.
Die kan ik dan toch gewoon zetten als ze verliezen ?quote:Op zondag 8 september 2013 12:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je moet wel ruimte houden voor je Arias UI 23 september.
Behoorlijk triest we missen dan heel vaak de bergen midden in de etappe.quote:Op zondag 8 september 2013 12:28 schreef Van_Poppel het volgende:
Jammer dat de uitzending pas om 4 uur begint.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |