Gwn ES.quote:Op zondag 8 september 2013 16:08 schreef Van_Poppel het volgende:
Hopelijk is dat volleybal snel klaar. Ik wil Mart horen heerschen.
Ja, is al binnen en zit aan de koffie. Ze fietsen nu voor de 2e plaats.quote:
Ja, samen met oa Gilbert en Brown.quote:
Ik denk Uran.quote:Op zondag 8 september 2013 16:13 schreef Lavenderr het volgende:
Ik denk dat Valverde deze Vuelta gaat winnen.
Ik denk dat niemand een fuck geeft om de Vuelta met die kutregie, het WK op komst en al die uitvallers.quote:Op zondag 8 september 2013 16:13 schreef Lavenderr het volgende:
Alleen volgende week word leuk.quote:Op zondag 8 september 2013 16:14 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand een fuck geeft om de Vuelta met die kutregie, het WK op komst en al die uitvallers.
Daarom faalt Sky natuurlijk, ze geven er geen fuck om.quote:Op zondag 8 september 2013 16:14 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand een fuck geeft om de Vuelta met die kutregie, het WK op komst en al die uitvallers.
Denk dat Valverde al met z'n hoofd bij het WK zit. Dan kun je hier niet vol voor het klassement rijden.quote:Op zondag 8 september 2013 16:13 schreef Lavenderr het volgende:
Sky faalt niet, maar geven idd ook bijna geen fuck om de Vuelta. Ze hadden anders wel Wiggins of Porte kunnen sturen.quote:Op zondag 8 september 2013 16:15 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Daarom faalt Sky natuurlijk, ze geven er geen fuck om.
De Angrilu jongen.quote:Op zondag 8 september 2013 16:15 schreef Pedroso het volgende:
Zal Mollema ook gaan afstappen tbv het WK of zal ie toch gaan proberen om een etappe te pakken ?
Ik denk zomaar dat hij sterk genoeg is om beide goed te doen. Of zie ik dat helemaal verkeerd?quote:Op zondag 8 september 2013 16:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Denk dat Valverde al met z'n hoofd bij het WK zit. Dan kun je hier niet vol voor het klassement rijden.
Vorig jaar deed hij het wel, al was het parcours toen minder zwaar dan dit jaar.quote:Op zondag 8 september 2013 16:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Denk dat Valverde al met z'n hoofd bij het WK zit. Dan kun je hier niet vol voor het klassement rijden.
De rest van Sky zijn idd allemaal prutsers, toch?quote:Op zondag 8 september 2013 16:15 schreef Syntix het volgende:
[..]
Sky faalt niet, maar geven idd ook bijna geen fuck om de Vuelta. Ze hadden anders wel Wiggins of Porte kunnen sturen.
Tuurlijk niet, als Uran hier had gewonnen was het fantastisch geweest vanquote:Op zondag 8 september 2013 16:17 schreef fl4puit het volgende:
[..]
De rest van Sky zijn idd allemaal prutsers, toch?
Vandaag en gisteren was wel ideaal weer geweest voor Wigginsquote:Op zondag 8 september 2013 16:17 schreef fl4puit het volgende:
[..]
De rest van Sky zijn idd allemaal prutsers, toch?
Vrees voor hem dat het Vuelta-parcours veel te zwaar is om een goed klassement en een goed WK te rijden. Bovendien heeft hij ook nog de Tour in de benen. Op een bepaald moment is de accu leeg. Maargoed, hopelijk blijft hij wel meedoen, anders wordt de spoeling voorin het klassement wel heel erg dun.quote:Op zondag 8 september 2013 16:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk zomaar dat hij sterk genoeg is om beide goed te doen. Of zie ik dat helemaal verkeerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |