ben al wegquote:Op zaterdag 7 september 2013 15:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Mooi internationaal gezelschap met leden vanuit alle sociale lagen. Als mongool zijnde draag zelfs jij je steentje bij.
userquote:Op zaterdag 7 september 2013 15:37 schreef -supergirl- het volgende:
Hoe maak je zo'n balkje met -USER- in een tt?
Titel : [ user ] Dvenquote:Op zaterdag 7 september 2013 15:37 schreef -supergirl- het volgende:
ingrediėnten:quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:37 schreef -supergirl- het volgende:
Ik had het eerst niet doorquote:Op zaterdag 7 september 2013 15:38 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Echt kut dat hij [] weghaalt
Ga mee naar viva mattiequote:Op zaterdag 7 september 2013 15:39 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Ik had het eerst niet door, kut FOK! ik ga naar Bokt
quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:38 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
user
GVD het kotm er niet ter staaant!!!!
| 1 | [user] naam user |
Neequote:Op zaterdag 7 september 2013 15:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Haten op Viva
Je valt zeker ook op vrouwen zonder kort pittig kapsel
Chinees op schootquote:Op zaterdag 7 september 2013 15:42 schreef Raap het volgende:
zondagavond studio sport met chinees op de bank
Damnquote:Op zaterdag 7 september 2013 15:24 schreef Kola het volgende:
[..]
Ze heeft een eigen topic. (als zij dat echt is)
US / ANGEL-JOY
Standaard pannenkoekhoofd chinees in mijn ogen. Maar als je er iets voor hebt dan snap ik wel dat je het mooi kan vinden.
Wat een haat weerquote:Op zaterdag 7 september 2013 15:42 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Natuurlijk een terechte klacht, maar deze aandacht verdient ze niet. Laat haar gewoon insignificant voelen, dan heb je haar tenminste op d'r plaats.
wat een onzin zegquote:Op zaterdag 7 september 2013 14:48 schreef Slaap_Zak het volgende:
Haar ouders moesten een microscoop kopen om haar te kunnen verzorgen
niets mis met lesboseksquote:Op zaterdag 7 september 2013 15:42 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Natuurlijk een terechte klacht, maar deze aandacht verdient ze niet. Laat haar gewoon insignificant voelen , dan heb je haar tenminste op d'r plaats.
Ik dacht in een schoenendoosquote:Op zaterdag 7 september 2013 15:48 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
wat een onzin zeg![]()
ze heeft gewoon 16 jaar op een kinderdagverblijf gewoond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |