Dat ophalen zonder er iets voor te hoeven doen is allang afgeschaft.quote:Op zaterdag 7 september 2013 16:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
Geboren voor december 1980 kan je toch gewoon een scooterrijbewijs halen?
nee, want rijbewijsquote:Op zaterdag 7 september 2013 16:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
Toen jouw opa 16 was bestond er nog geen scooter rijbewijs, het was opstappen en wegwezen.quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:35 schreef Zaadschieter het volgende:
Mensen!
Ik heb een vraagje. Mijn opa heeft op zijn 16e niet zijn scooter rijbewijs gehaald, omdat er nog geen leuke scooters waren en hij had nog geen zin. Mijn opa is nu slecht met lopen en zal graag een scooter rijbewijs willen halen. Mijn opa is rond de 70 en wilt niet bij de theorie-examen zitten waar allemaal 16 jarige kinderen zitten. Hij heeft dan minder concentratie en is al 7x gezakt. Het is heel moeilijk voor hem. Wat is de beste oplossing?
Ik dacht aan om het niet klassikaal te gaan doen?
Bedankt
Sorry voor de spelfouten? ik heb dit even snel getypt.
Met vriendelijke groet(en)
Jeffrey
Zorg ervoor dat hij z`n examen mondeling kan afleggen.quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:35 schreef Zaadschieter het volgende:
Mensen!
Ik heb een vraagje. Mijn opa heeft op zijn 16e niet zijn scooter rijbewijs gehaald, omdat er nog geen leuke scooters waren en hij had nog geen zin. Mijn opa is nu slecht met lopen en zal graag een scooter rijbewijs willen halen. Mijn opa is rond de 70 en wilt niet bij de theorie-examen zitten waar allemaal 16 jarige kinderen zitten. Hij heeft dan minder concentratie en is al 7x gezakt. Het is heel moeilijk voor hem. Wat is de beste oplossing?
Ik dacht aan om het niet klassikaal te gaan doen?
Bedankt
Sorry voor de spelfouten? ik heb dit even snel getypt.
Met vriendelijke groet(en)
Jeffrey
Kon.... dat is al een hele tijd geleden afgeschaft.quote:Op zaterdag 7 september 2013 16:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |