Typischquote:Op zaterdag 7 september 2013 13:46 schreef -supergirl- het volgende:
Shit vergeten! Kun je die misschien naar mijn huis opsturen?
Hopen voor hem dat zijn moeder strings draagt en niet dik is, anders moet hij er eentje gaan kopen om het geloofwaardig te maken.quote:
dit ja.quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hopen voor hem dat zijn moeder strings draagt en niet dik is, anders moet hij er eentje gaan kopen om het geloofwaardig te maken.
quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:56 schreef hottentot het volgende:
TS is betrapt door zijn moeder, en probeer nu via dit topic te ontkennen dat het zijn eigen ondergoed is.
Meisjes die vuisten in hun mond stoppenquote:Op zaterdag 7 september 2013 14:19 schreef pussycatdoll het volgende:
Net als meisjes die een vuist in hun mond stoppen tijdens het uitgaan![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:20 schreef Syntos het volgende:
[..]
Meisjes die vuisten in hun kont stoppen
Dit signaal niet oppikkenquote:Op zaterdag 7 september 2013 14:19 schreef pussycatdoll het volgende:
[ afbeelding ]
Dus jij pikt dat wel op?quote:
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:48 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Dus jij pikt dat wel op?SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wazmetjouquote:Op zaterdag 7 september 2013 14:19 schreef pussycatdoll het volgende:
Ze worden steeds jongerquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop