abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130913014
quote:
Werd u eerder deze week al het afpakken van de kinderen door de strot geduwd; vlak voor de start van Wereldoorlog III wordt nu de totale vrijbrief voor het houden van razzia’s gebracht op de meest geraffineerde methode in de (“vermoedelijk”) staatspropaganda krant de Telegraaf. Ja mensen, we leven in een gevaarlijke wereld. De NLP-methode van het aanhalen van niet te ontkennen waarheden – zoals dat Volkert van der Graaf een aanslag op Pim Fortuyn pleegde of een aanslag met een Suzuki Swift op de koninklijke familie door Karst Tates – wordt u het gevaar nog even extra ingepeperd.

En voor al dat gevaar is nu de oplossing. We hebben het Idioten filter. Per saldo wordt u weer een hoop gevaar aangepraat en zijn er dus legio geloofwaardige redenen te noemen om u er in te doen geloven dat de staat mensen preventief op mag pakken. Dat resulteert nu al in een lijst van 77 personen die dus zomaar eens opgepakt kunnen gaan worden.
Dus mensen kunnen binnenkort in tijden van oorlog opgepakt worden omdat ze kritiek hebben op het koningshuis of op de regering. Met in het achterhoofd dat de derde wereld oorlog in september gaat beginnen kun je in oktober opgepakt worden. Ik waarschijnlijk dus ook }:| . Haast maken dus met die ideale maatschappij.

Nou wat gebeurt er met die mensen die opgepakt worden die komen in een inrichting of ook wel zorgkliniek. Daar krijgen ze medicijnen waar ze verslaafd aan worden. En ze worden niet meer beter maar ze blijven waarschijnlijk heel hun leven gevangen in zo'n kliniek.
quote:
En dan komt het! Deze mensen worden opgenomen in een zorgtraject. U herkent het woord zorg vast wel uit het woord jeugdzorg. Alles waar tegenwoordig het woordje zorg wordt toegepast komt in aanmerking voor het door George Orwell geïntroduceerde woord dubbelspraak. Dat houdt zo veel in als een tegenovergestelde betekenis geven aan een woord. Het is namelijk een woord dat moet verhullen dat er een psychiatriseringsproces ingezet wordt.

Nu denkt de meeste Nederland/Fok dat er niks aan de hand. Is want ik ben braaf en doe niks en ik heb geen kinderen. Maar nee op een gegeven moment komen ze ook voor u.
quote:
Toen de nazis de communisten arresteerden heb ik gezwegen;
ik was immers geen communist.
Toen ze de sociaaldemocraten gevangenzetten heb ik gezwegen;
ik was immers geen sociaaldemocraat.
Toen ze de syndicalisten kwamen halen heb ik gezwegen;
ik was immers geen syndicalist.
Toen ze de Joden opsloten heb ik gezwegen;
ik was immers geen Jood.
Toen ze de katholieken arresteerden heb ik gezwegen;
ik was immers geen katholiek.
Toen ze mij kwamen halen
was er niemand meer die nog kon protesteren.

[ Bericht 13% gewijzigd door tribalwars op 07-09-2013 12:40:02 ]
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
pi_130913259
Er gaat geen oorlog beginnen in september. Verder allemaal onzin, je mag best kritiek hebben op het koningshuis. Dit is uit de duim gezogen om paniek te zaaien.
Conscience do cost.
  Licht Ontvlambaar zaterdag 7 september 2013 @ 12:46:33 #3
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_130913308
Bij mij is het afpakken van kinderen niet door de strot geduwd...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_130913525
'Dus mensen kunnen binnenkort in tijden van oorlog opgepakt worden omdat ze kritiek hebben op het koningshuis of op de regering.'

Dan kunnen ze zo langzamerhand de hele bevolking van Nederland wel oppakken want ik ken helemaal niemand die momenteel geen kritiek heeft op de regering.
pi_130913570
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 12:33 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Met in het achterhoofd dat de derde wereld oorlog in september gaat beginnen kun je in oktober opgepakt worden. Ik waarschijnlijk dus ook }:| .
Tot nu toe heb je dermate weinig echte kennis op tafel gelegd dat je ongerust hoeft te zijn dat de regering of welke groep dan ook, interesse in je heeft.
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_130913608
Waarom post je dit eigenlijk? Waar heb je dit gelul vandaan?
Conscience do cost.
pi_130913703
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 12:59 schreef ems. het volgende:
Waarom post je dit eigenlijk? Waar heb je dit gelul vandaan?
Ik vind het geen gelul in de tweede wereld oorlog zag niemand tot het laatste moment in dat er een oorlog kwam. En nu is het zelfde verhaal weer bezig alleen in andere tijd en andere natie's.
Hier is de link
http://martinvrijland.com(...)ek-tijd-doorgevoerd/
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
pi_130913724
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 12:55 schreef Lavenderr het volgende:

Dan kunnen ze zo langzamerhand de hele bevolking van Nederland wel oppakken want ik ken helemaal niemand die momenteel geen kritiek heeft op de regering.
En dat is precies wat de boze illuminaties gaan doen. Begin maar vast te sidderen en beven..
pi_130913741
Want de 1e wereldoorlog, 2e wereldoorlog en 3e wereldoorlog gaan allemaal exact hetzelfde verlopen natuurlijk. Slim van die website.
Conscience do cost.
pi_130913762
Een idiotenfilter voor Martin Vrijland .. mmh geen gek idee eigenlijk.
  zaterdag 7 september 2013 @ 13:05:24 #11
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_130913768
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 13:04 schreef ems. het volgende:
Want de 1e wereldoorlog, 2e wereldoorlog en 3e wereldoorlog gaan allemaal exact hetzelfde verlopen natuurlijk. Slim van die website.
Nee maar het lijkt we op elkaar dan bedoel ik het verhaal.
pi_130913812
Blijkbaar niet want dat verhaal maakt aannames die niet waar zijn. Kritiek op de regering/koningshuis mag gewoon en dat zal tijdens de oorlog die niet gaat komen echt niet veranderen.
Conscience do cost.
pi_130913826
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 september 2013 13:03 schreef Nemephis het volgende:

[..]

En dat is precies wat de boze illuminaties gaan doen. Begin maar vast te sidderen en beven..
oO<
Nee hoor. Ik ben daar niet zo bang voor.

Denk dat dit alleen geldt voor subversieve elementen.
pi_130914085
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 13:07 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

oO<
Nee hoor. Ik ben daar niet zo bang voor.

Denk dat dit alleen geldt voor subversieve elementen.
Tja jij als mod komt dan straks natuurlijk in de illuminatie-selectiecommissie, jij hebt er mooi kijk op, jij zit safe.. jij wel..
pi_130914188
perks of the job
pi_130914193
Dit gaat toch over (geesteszieke) lieden die meerdere malen zware bedreigingen hebben gestuurd aan het adres van de genoemde instituten? Dan is het toch niet vreemd dat die gasten in de gaten gehouden worden?
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
pi_130914231
quote:
5s.gif Op zaterdag 7 september 2013 13:23 schreef Karboenkeltje het volgende:
Dit gaat toch over (geesteszieke) lieden die meerdere malen zware bedreigingen hebben gestuurd aan het adres van de genoemde instituten? Dan is het toch niet vreemd dat die gasten in de gaten gehouden worden?
Dit verhaal idd, is al een topic over... BNW / 300 lonewolves continu gevolgd.....
Van wie is die commentaartext btw, bron?
En hoezo zijn het nu weer 77 personen?
I´m back.
pi_130914236
quote:
5s.gif Op zaterdag 7 september 2013 13:23 schreef Karboenkeltje het volgende:
Ja, daar gaat het over.
En nee, dat is niet vreemd, eerder verstandig want deze lui kunnen onberekenbaar zijn.
pi_130914452
In tijden van oorlog kunnen inderdaad mensen geinterneerd worden wegens een 'bedreiging voor de stabiliteit'.. soms mensen met een bepaalde nationaliteit of achtergrond ... dat is eigen aan een oorlog, en dan valt nederland onder een 'noodtoestand'.

als je echter gaat beweren dat dat binnen een maandje kan gebeuren, zit je er ver naast.... ook bv een militair grootschalig cnflict in het midden-oosten of evengoed een oorlog waaraan Nederland militair deelneemt is niet hetzelfde als zelf in Staat van oorlog zijn en onder een Noodtoestand vallen.

Het is erg storend dat sommige mensen angsten scheppen met onware, overdreven beweringen...
Om duidelijk te zijn, modern nedeland kent een zeer hoge mate van Welvaart, Stabiliteit en juist ook Vrijheid....
mogelijk een van de beste situaties om in te leven uit de geschiedenis...

Natuurlijk moet je dat ook willen beschermen, maar dat doe je niet dor zulke overdrijvingen, paniekzaaierij en polemieken..

eigenlijk doen zulke complot-denkers hetzelfde kwalijke ding dat sommige overheden of lobby-organisaties doen door uit politiek-ideologische motieven of domweg machtsbelang angsten te zaaien als een overdreven angst voor 'moslim-terroristen'..
en dan warschuwingen uit te geven over vermeende 'aanslagen' die direkt voorstaan of 'toevallig net voorkomen zijn'... zonder verder bewijzen te leveren of feitelijke onderbouwing van die angstzaaierij.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_130914473
Wat is de bron in je OP TS?
pi_130914488
Conscience do cost.
pi_130914523
O, Martijn Vrijland... :D.
Verbaast mij niets dat hij daar zo'n opgewonden stukje over maakt...
Bang dat hij op de lijst staat?
I´m back.
pi_130914526
Degenen die al bekend zijn, zijn niet degenen waarover je je zorgen moet maken, denk ik dan maar: Als je jezelf als terrorist in de kijker speelt voordat je 'grande finale' komt, dan doe je iets verkeerd.

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 13:32 schreef RM-rf het volgende:
In tijden van oorlog kunnen inderdaad mensen geinterneerd worden wegens een 'bedreiging voor de stabiliteit'.. soms mensen met een bepaalde nationaliteit of achtergrond ... dat is eigen aan een oorlog, en dan valt nederland onder een 'noodtoestand'.

als je echter gaat beweren dat dat binnen een maandje kan gebeuren, zit je er ver naast....

*knip *
^O^
pi_130914573
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 september 2013 13:36 schreef Ryan3 het volgende:
O, Martijn Vrijland... :D.
Verbaast mij niets dat hij daar zo'n opgewonden stukje over maakt...
Bang dat hij op de lijst staat?
Ik vind zijn naam in dit verband toch wel grappig.
pi_130914582
Maar goed, andere vraag, 300 lone wolves, 15 gevaarlijk: worden deze mensen er nu van in kennis gesteld dat de overheid hen in de gaten houdt?
I´m back.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')