En mods onderling vinden het niet erg dat er andere mods als Murp zijn? Ik denk dat murp niet echt goed is voor het imago van de modjes.quote:Op zaterdag 7 september 2013 12:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Murp deed een fopje. Hij sjoemelt met je poll, ik zou hem aanklagen bij een internetrechter
ik ben een boefje, Het spijt mijquote:Op zaterdag 7 september 2013 12:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Murp deed een fopje. Hij sjoemelt met je poll, ik zou hem aanklagen bij een internetrechter
We weten het nu wel dat jij er zo over denkt...quote:Op zaterdag 7 september 2013 12:19 schreef _NZT_ het volgende:
Jezus TS, het begint nu echt zielig te worden
hou nog even vol: MED / Murp gaat op zwart.quote:Op zaterdag 7 september 2013 12:19 schreef freek.etc het volgende:
[..]
En mods onderling vinden het niet erg dat er andere mods als Murp zijn? Ik denk dat murp niet echt goed is voor het imago van de modjes.
En jij niet voor ons als users, maar hoor je ons klagen?quote:Op zaterdag 7 september 2013 12:19 schreef freek.etc het volgende:
[..]
En mods onderling vinden het niet erg dat er andere mods als Murp zijn? Ik denk dat murp niet echt goed is voor het imago van de modjes.
quote:Op zaterdag 7 september 2013 12:21 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
En jij niet voor ons als users, maar hoor je ons klagen?
Nee, niet als je je eerdere hoofdaccount niet meer gebruikt en dan een nieuw hoofdaccount aanmaakt.quote:Op zaterdag 7 september 2013 12:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als een kloon hebben aap.
Trek jij je er wat van aan als er users zijn die spam en ranzigheid posten, schelden en allerlei soorten verwensingen doen? Denk jij dan na over je imago als user?quote:Op zaterdag 7 september 2013 12:19 schreef freek.etc het volgende:
[..]
Nee, maar modjes geven toch het goede voorbeeldquote:Op zaterdag 7 september 2013 12:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
Trek jij je er wat van aan als er users zijn die spam en ranzigheid posten, schelden en allerlei soorten verwensingen doen? Denk jij dan na over je imago als user?
'Zoek in: reacties' even uitvinken.quote:Op zaterdag 7 september 2013 12:22 schreef murp het volgende:
en ik ben ook altijd de lul he?
http://zoeken.fok.nl/zoek(...)tatus%5B%5D=centraal
Heey modjes zijn heilig, geen slecht woord over een mod!quote:Op zaterdag 7 september 2013 12:23 schreef TwentyFourr het volgende:
Weet je wat nog erger is? Mensen die denken dat als ze lief de modjes verdedigen, ze misschien zelf ooit een mod worden. En dan hun eigen mening aan de kant gooien.
quote:Op zaterdag 7 september 2013 12:23 schreef freek.etc het volgende:
[..]
Nee, maar modjes geven toch het goede voorbeeld![]()
Verder baggert murp net zo als in het verleden FB / dutch
En nu kan iedereen wel zeggen dat er wat moet veranderen, maar wordt er ook echt iets gedaan aan bagger?
Ik heb nu twee namen in gedachten...quote:Op zaterdag 7 september 2013 12:23 schreef TwentyFourr het volgende:
Weet je wat nog erger is? Mensen die denken dat als ze lief de modjes verdedigen, ze misschien zelf ooit een mod worden. En dan hun eigen mening aan de kant gooien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 september 2013 12:24 schreef freek.etc het volgende:
[..]
Ik heb nu een naam in gedachten...Rezania 4 MODSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur
quote:Op zaterdag 7 september 2013 12:24 schreef freek.etc het volgende:
[..]
Ik heb nu een naam in gedachten...Er is een verschil tussen slijmen en geen probleem zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
[/quote]quote:Op zaterdag 7 september 2013 12:24 schreef freek.etc het volgende:
[..]
[quote]Op zaterdag 7 september 2013 12:25 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Rezania 4 MOD
Modjes lachen je uit, en wie post nou een topic vol als die geen probleem ziet?quote:Op zaterdag 7 september 2013 12:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen slijmen en geen probleem zien.
Jaquote:Op zaterdag 7 september 2013 12:26 schreef freek.etc het volgende:
Jij bent van het zelfde soort ras hé?
Ik fop in nws ook wel eens users. Ironisch genoeg is dat een serieus forum, maar kunnen ze wel tegen een grapje. Zou je toch andersom verwachten.quote:Op zaterdag 7 september 2013 12:19 schreef freek.etc het volgende:
[..]
Wat kan mij die mods nou schelen? Boeien wat ze denken. Sommige mag ik wel, andere niet, het zijn gewoon mensen hoor.quote:Op zaterdag 7 september 2013 12:27 schreef freek.etc het volgende:
[..]
Modjes lachen je uit, en wie post nou een topic vol als die geen probleem ziet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |