abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 september 2002 @ 15:33:49 #76
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_6042106
quote:
Op woensdag 25 september 2002 13:53 schreef Strolie75 het volgende:
Zijn dat niet stiekem X-Box screenshots van Silent Hill 3?
Life is a Journey, Not a Destination. Enjoy the Ride!
pi_6053223
Als het goed is komt The Thing deze week binnen!

Meteen maar even Burnout 2 in de pre-order geplaatst. En daarna staat Devil May Cry Platinum op de lijst om gekocht te worden.

Zoveel keus, zo weinig tijd!

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  dinsdag 1 oktober 2002 @ 18:24:34 #78
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_6059801
Thee Thing is in ieder geval een aanrader, Als je tenminste van het genre houdt. ben nu al vanaf vorige week donderdag aan het spelen, en het verhaal is allemaal erg goed in elkaar gezet. Er zijn ook veel creepie places, waar je liever niet wilt zijn, Maar daar kom je onder het spelen zelf wel achter. Wanneer komt Burnout 2 uit? als je nu al een pre-order hebt gedaan.

greetz

Japanese Car Lifestyle blog
Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
  dinsdag 1 oktober 2002 @ 19:09:48 #79
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_6060405
quote:
Op dinsdag 1 oktober 2002 18:24 schreef jacco het volgende:
Thee Thing is in ieder geval een aanrader, Als je tenminste van het genre houdt. ben nu al vanaf vorige week donderdag aan het spelen, en het verhaal is allemaal erg goed in elkaar gezet. Er zijn ook veel creepie places, waar je liever niet wilt zijn, Maar daar kom je onder het spelen zelf wel achter. Wanneer komt Burnout 2 uit? als je nu al een pre-order hebt gedaan.

greetz

Burnout komt geloof ik volgende week of de week daarop voor PS2,....andere consoles moeten nog dik een half jaar wachten geloof ik.
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  dinsdag 1 oktober 2002 @ 19:14:14 #80
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_6060474
Mooi he zo'n PS2
  dinsdag 1 oktober 2002 @ 22:37:56 #81
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_6064350
quote:
Op dinsdag 1 oktober 2002 19:14 schreef jacco het volgende:
Mooi he zo'n PS2
PS2 is
pi_6064392
indeed...
pi_6064402
Cactuar
α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
  dinsdag 1 oktober 2002 @ 23:09:04 #84
8372 Bastard
Persona non grata
pi_6065027
PS2
The truth was in here.
  woensdag 2 oktober 2002 @ 09:31:07 #85
20223 Carterman
Is een Tilburger!
pi_6068176
Zo'n The Getaway, gaat dat nu roeleren? Of gaat het toch te veel een Max Payne/GTA3 ripoff zijn?
Ik ben nogal bang voor het laatste nu ik erover nadenk. Zeker gezien het feit dat ze GTA VC voor willen zijn met hun release datum.
(om toch maar even weer een discussie aan te zwengelen)

Cart,

Time is what keeps everything from happening at once.
pi_6068185
Ik denk dat ik The Getaway links laat liggen en voor Vice City ga.

Ik vond Mafia op de PC tegenvallen en volgens mij is The Getaway vergelijkbaar met dat spel.

pi_6069481
quote:
First Details Critical Bullet

Capcom's newest detective adventure is unveiled, partially.

September 30, 2002 - Capcom Japan today unveiled the first details on its game, Critical Bullet: Seventh Target, the sequel to Bounty Hunter Sara, which appeared on Dreamcast in 2001.

Launched today from its own Website, Capcom Japan unveiled Critical Bullet: Seventh Target, a detective adventure that blends new and familiar Devil May Cry and Resident Evil-inspired gameplay styles and tactics. Critical Bullet: Seventh Target will appear on PlayStation 2 in Japan in 2003. In a phone call with Capcom Entertainment, the US arm of the Japanese company had no comment on a US announcement.

Players take on the role of a detective who can slip into the bodies of several other people, each with their own special abilities. Four of the characters include the sleek, sexy Sara D. Fitzgerald (the star of the first game), the weapon-and-gadget-heavy Ghost, the cool G-man like Shigeo Andou, and the shotgun wielding Calro Scarface (is that a mis-spelling of Carlo, we wonder?).

The video shows almost all CG work, merely hinting at the game's real content, but there are several strong clues. There are seven areas, or targets, of interest: Breakout, the Bounty Hunter, Memories of Another Day, Death Game, The Betrayers, Vertigo, and General Intelligence Complex. Sara Fitzgerald looks to star as one of the lead characters, if not the lead character, and the game ranks your performance after each mission.

The trailer is packed with symbolism and iconography, such as butterflies, necklaces, and the general themes of transformation, birth and death. It also looks to require a hefty amount of clue searching, item collections and story compilation from the player.

Klinkt goed!

Ik ben benieuwd of de nieuwe Resident Evil games (gezien de tegenvallende verkopen op de GC) uiteindelijk ook op de PS2 zullen verschijnen.

pi_6069944
quote:
Op woensdag 2 oktober 2002 11:50 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Klinkt goed!

Ik ben benieuwd of de nieuwe Resident Evil games (gezien de tegenvallende verkopen op de GC) uiteindelijk ook op de PS2 zullen verschijnen.

Ik hoop het wel.Resi 1 is mijn 2de favo game ever.Mag van mij wel op GC komen maar op Ps2 zou ik zeker waarderen...damn wat was deel 1 toch spannend en zeker zonder memory card
α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
  woensdag 2 oktober 2002 @ 18:26:32 #89
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_6075825
quote:
Op woensdag 2 oktober 2002 09:32 schreef Strolie75 het volgende:
Ik denk dat ik The Getaway links laat liggen en voor Vice City ga.

Ik vond Mafia op de PC tegenvallen en volgens mij is The Getaway vergelijkbaar met dat spel.

het is natuurlijk waar je voor gaat! als je echt van realisme houdt zou ik voor The Getaway gaan, want daar gebruiken de straten van london en echte modellen van bestaande auto's.
Bij GTA VC ga je denk ik vooral voor de gameplay. en de graphics. Want je weet hoe Het er bij GTA 3 uitzag, dus dat kan alleen maar beter worden.

Ik moet nog even zien, en als ik te lang twijfel koop ik ze alletwee, alleen hopen dat ze The Getaway niet afraffelen als ze hem voor GTA VC uit willen brengen.

greetz

woensdag 2 oktober 2002 @ 18:51:48 #90
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_6076095
ff een screen van The Getaway

als dit natuurlijk in-game is dan weet ik het wel, dan wordt het beide.
nog meer screens>

ik weet niet, maar de screens al een tijdje niet meer gezien, maar ze zien er wel erg strak uit

woensdag 2 oktober 2002 @ 21:42:56 #91
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_6079052
quote:
Op woensdag 2 oktober 2002 18:51 schreef jacco het volgende:
ff een screen van The Getaway
[afbeelding]

als dit natuurlijk in-game is dan weet ik het wel, dan wordt het beide.
nog meer screens>
[afbeelding]
[afbeelding]

ik weet niet, maar de screens al een tijdje niet meer gezien, maar ze zien er wel erg strak uit

GTA Vice City haal ik sowieso,..........maar The Getaway moet ik eerst nog zien. Ik wacht even wat reviews af.
  woensdag 2 oktober 2002 @ 22:42:38 #92
20223 Carterman
Is een Tilburger!
pi_6080459
quote:
Op woensdag 2 oktober 2002 21:42 schreef Chocobo het volgende:

[..]

GTA Vice City haal ik sowieso,..........maar The Getaway moet ik eerst nog zien. Ik wacht even wat reviews af.

*mee eens is

Ik heb zowiezo niet zo veel met London dus dat bepaalt mijn keuze ook wel weer een beetje mee.

Cart,

Time is what keeps everything from happening at once.
  woensdag 2 oktober 2002 @ 23:07:21 #93
8372 Bastard
Persona non grata
pi_6081096
quote:
Op woensdag 2 oktober 2002 21:42 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Komt wel goed uit de bus hoor, daar ben ik van overtuigd!
Alleen lijkt het genre op GTA VC en daarom zullen mensen denk ik uiteindelijk toch kiezen voor het net iets coolere GTA ( althans ik wel )
Het is jammer dat het spel niet een half jaar eerder uit kwam, dan had het goed verkocht geweest.
The truth was in here.
pi_6086522
A.s. zaterdag ¤199 bij de Bijenkorf
Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
pi_6088982
Weet iemand wat een gangbare prijs is voor het verkopen van een PS2 incl. 2 controllers, memory kaart en GT3? Want ik wil namelijk die van mij wegdoen.
pief paf poef
pi_6089007
quote:
Op donderdag 3 oktober 2002 14:27 schreef Solid_Snake het volgende:
Weet iemand wat een gangbare prijs is voor het verkopen van een PS2 incl. 2 controllers, memory kaart en GT3? Want ik wil namelijk die van mij wegdoen.
Een flink pas slaag!!!! Dat doe je toch niet!
pi_6089072
quote:
Op donderdag 3 oktober 2002 14:29 schreef Strolie75 het volgende:

Een flink pas slaag!!!! Dat doe je toch niet!

Ok, is goed. We gaan vechten erom. Als ik als eerste knock-out ga, dan krijg je de PS2 gratis van me. Als jij als eerste knock-out gaat dan neem je hem over voor E 500,-

pief paf poef
pi_6089110
quote:
Op donderdag 3 oktober 2002 14:34 schreef Solid_Snake het volgende:

agressief manneke.
  donderdag 3 oktober 2002 @ 14:36:47 #99
8372 Bastard
Persona non grata
pi_6089117
quote:
Op donderdag 3 oktober 2002 14:27 schreef Solid_Snake het volgende:
SJOE JIJ

Weg uit het PS2 topic!

The truth was in here.
pi_6089137
Deze Maand Komt GTA Vice City In Amerika,
Ik Ga Hem Gelijk Spelen!

En Ik Speel Ook Al Online

Go, Go BITCH!!, It's Ya Birthday... [br] We FUCK YOU Like It's Ya Birthday!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')