quote:
Op woensdag 25 september 2002 13:53 schreef Strolie75 het volgende:
Zijn dat niet stiekem X-Box screenshots van Silent Hill 3?
Meteen maar even Burnout 2 in de pre-order geplaatst. En daarna staat Devil May Cry Platinum op de lijst om gekocht te worden.
Zoveel keus, zo weinig tijd!
greetz
quote:Burnout komt geloof ik volgende week of de week daarop voor PS2,....andere consoles moeten nog dik een half jaar wachten geloof ik.
Op dinsdag 1 oktober 2002 18:24 schreef jacco het volgende:
Thee Thing is in ieder geval een aanrader, Als je tenminste van het genre houdt. ben nu al vanaf vorige week donderdag aan het spelen, en het verhaal is allemaal erg goed in elkaar gezet. Er zijn ook veel creepie places, waar je liever niet wilt zijn, Maar daar kom je onder het spelen zelf wel achter. Wanneer komt Burnout 2 uit? als je nu al een pre-order hebt gedaan.greetz
quote:PS2 is
Op dinsdag 1 oktober 2002 19:14 schreef jacco het volgende:
Mooi he zo'n PS2
Cart,
Ik vond Mafia op de PC tegenvallen en volgens mij is The Getaway vergelijkbaar met dat spel.
quote:Klinkt goed!
First Details Critical BulletCapcom's newest detective adventure is unveiled, partially.
September 30, 2002 - Capcom Japan today unveiled the first details on its game, Critical Bullet: Seventh Target, the sequel to Bounty Hunter Sara, which appeared on Dreamcast in 2001.Launched today from its own Website, Capcom Japan unveiled Critical Bullet: Seventh Target, a detective adventure that blends new and familiar Devil May Cry and Resident Evil-inspired gameplay styles and tactics. Critical Bullet: Seventh Target will appear on PlayStation 2 in Japan in 2003. In a phone call with Capcom Entertainment, the US arm of the Japanese company had no comment on a US announcement.
Players take on the role of a detective who can slip into the bodies of several other people, each with their own special abilities. Four of the characters include the sleek, sexy Sara D. Fitzgerald (the star of the first game), the weapon-and-gadget-heavy Ghost, the cool G-man like Shigeo Andou, and the shotgun wielding Calro Scarface (is that a mis-spelling of Carlo, we wonder?).
The video shows almost all CG work, merely hinting at the game's real content, but there are several strong clues. There are seven areas, or targets, of interest: Breakout, the Bounty Hunter, Memories of Another Day, Death Game, The Betrayers, Vertigo, and General Intelligence Complex. Sara Fitzgerald looks to star as one of the lead characters, if not the lead character, and the game ranks your performance after each mission.
The trailer is packed with symbolism and iconography, such as butterflies, necklaces, and the general themes of transformation, birth and death. It also looks to require a hefty amount of clue searching, item collections and story compilation from the player.
Ik ben benieuwd of de nieuwe Resident Evil games (gezien de tegenvallende verkopen op de GC) uiteindelijk ook op de PS2 zullen verschijnen.
quote:Ik hoop het wel.Resi 1 is mijn 2de favo game ever.Mag van mij wel op GC komen maar op Ps2 zou ik zeker waarderen...damn wat was deel 1 toch spannend en zeker zonder memory card
Op woensdag 2 oktober 2002 11:50 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Klinkt goed!
Ik ben benieuwd of de nieuwe Resident Evil games (gezien de tegenvallende verkopen op de GC) uiteindelijk ook op de PS2 zullen verschijnen.
quote:het is natuurlijk waar je voor gaat! als je echt van realisme houdt zou ik voor The Getaway gaan, want daar gebruiken de straten van london en echte modellen van bestaande auto's.
Op woensdag 2 oktober 2002 09:32 schreef Strolie75 het volgende:
Ik denk dat ik The Getaway links laat liggen en voor Vice City ga.Ik vond Mafia op de PC tegenvallen en volgens mij is The Getaway vergelijkbaar met dat spel.
Ik moet nog even zien, en als ik te lang twijfel koop ik ze alletwee, alleen hopen dat ze The Getaway niet afraffelen als ze hem voor GTA VC uit willen brengen.
greetz
als dit natuurlijk in-game is dan weet ik het wel, dan wordt het beide.
nog meer screens>
ik weet niet, maar de screens al een tijdje niet meer gezien, maar ze zien er wel erg strak uit
quote:GTA Vice City haal ik sowieso,..........maar The Getaway moet ik eerst nog zien. Ik wacht even wat reviews af.
Op woensdag 2 oktober 2002 18:51 schreef jacco het volgende:
ff een screen van The Getaway
[afbeelding]als dit natuurlijk in-game is dan weet ik het wel, dan wordt het beide.
nog meer screens>
[afbeelding]
[afbeelding]ik weet niet, maar de screens al een tijdje niet meer gezien, maar ze zien er wel erg strak uit
quote:*mee eens is
Op woensdag 2 oktober 2002 21:42 schreef Chocobo het volgende:[..]
GTA Vice City haal ik sowieso,..........maar The Getaway moet ik eerst nog zien. Ik wacht even wat reviews af.
Ik heb zowiezo niet zo veel met London dus dat bepaalt mijn keuze ook wel weer een beetje mee.
Cart,
quote:Komt wel goed uit de bus hoor, daar ben ik van overtuigd!
Op woensdag 2 oktober 2002 21:42 schreef Chocobo het volgende:[..]
GTA Vice City haal ik sowieso,..........maar The Getaway moet ik eerst nog zien. Ik wacht even wat reviews af.
quote:Een flink pas slaag!!!! Dat doe je toch niet!
Op donderdag 3 oktober 2002 14:27 schreef Solid_Snake het volgende:
Weet iemand wat een gangbare prijs is voor het verkopen van een PS2 incl. 2 controllers, memory kaart en GT3? Want ik wil namelijk die van mij wegdoen.
quote:Ok, is goed. We gaan vechten erom. Als ik als eerste knock-out ga, dan krijg je de PS2 gratis van me. Als jij als eerste knock-out gaat dan neem je hem over voor E 500,-
Op donderdag 3 oktober 2002 14:29 schreef Strolie75 het volgende:Een flink pas slaag!!!! Dat doe je toch niet!
![]()
quote:agressief manneke.
Op donderdag 3 oktober 2002 14:34 schreef Solid_Snake het volgende:
quote:SJOE JIJ
Op donderdag 3 oktober 2002 14:27 schreef Solid_Snake het volgende:
Weet iemand wat een gangbare prijs is voor het verkopen van een PS2 incl. 2 controllers, memory kaart en GT3? Want ik wil namelijk die van mij wegdoen.
Weg uit het PS2 topic!
En Ik Speel Ook Al Online
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |