Deze man geniet van het levenquote:Op zaterdag 7 september 2013 22:27 schreef OllieWilliams het volgende:
ouderwets avondje zyipen tot we kruipeb jeweet
al maandenquote:Op zaterdag 7 september 2013 23:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
wat zie ik nou?
waar is je blauwe kleur?![]()
Ik heb ook een tijdje heel weinig op FOK! gezeten. Druk privé leven enzoquote:Op zaterdag 7 september 2013 23:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja, nou zal best, maar mij viel het nu ineens op
Bevindt er nu alcohol in je bloed?quote:Op zondag 8 september 2013 00:21 schreef krullenbolletje het volgende:
PEP IS VOOR DE ZWAKKE, COKE IS VOOR DE STRAKKE
:$:$quote:Op zondag 8 september 2013 00:33 schreef Trollscience het volgende:
peuk roken nadat je je hand hebt ondergespoten![]()
Ik heb volgende week Do. een gesprek bij een andere schoolquote:Op zondag 8 september 2013 00:59 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Hoe zit het nou met die school van je???
ik hoop dat het lukt!quote:Op zondag 8 september 2013 00:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb volgende week Do. een gesprek bij een andere school
Wtf..quote:Op zondag 8 september 2013 00:33 schreef Trollscience het volgende:
peuk roken nadat je je hand hebt ondergespoten![]()
Ja ik ook! Ik ben het thuiszitten echt wel meer dan zat inmiddels. Ik ga dan nog een tablet of netbook fiksen zodat ik in de trein en pauze's gewoon chille dingen kan doen. Met een mini pc kan ik nog teksten typen, dat is wel beterquote:
13/14 inch laptopje is ideaal!quote:Op zondag 8 september 2013 01:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik ook! Ik ben het thuiszitten echt wel meer dan zat inmiddels. Ik ga dan nog een tablet of mini pc fiksen zodat ik in de trein en pauze's gewoon chille dingen kan doen. Met een mini pc kan ik nog teksten typen, dat is wel beter
Ik heb al een 15,6 inch laptop voor grote schoolopdrachten, films, gamen enz. Wil gewoon iets kleins erbij om te internetten en teksten typen. Iets wat simpeler in mn tas mee te nemen is tijdens een treinreis of in de tuinquote:
Ja dan zo'n kleine hahaquote:Op zondag 8 september 2013 01:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb al een 15,6 inch laptop voor grote schoolopdrachten, films, gamen enz. Wil gewoon iets kleins erbij om te internetten en teksten typen. Iets wat simpeler in mn tas mee te nemen is tijdens een treinreis of in de tuin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |