Heb wel eens op die dingen gestaan ja.quote:Op zondag 8 september 2013 03:12 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Je hebt blijkbaar ervaring?
Valt ook wel weer mee.. Na een tijdje went het wel. Moet zeggen dat ik ze na een paar uur wel weer uit wil vaakquote:Op zondag 8 september 2013 03:12 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Maar die dingen lopen kutter dan op lego lopen
Ik heb alleen 1 paar pumps en een 1 paar sleehakken maar die laatste zijn laarsjes voor buiten, kan ik ook lang oplopen. Wel beide 10 cm hoge hak eronderquote:Op zondag 8 september 2013 03:12 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Daar kan ik echt niet op lopen als ik alcohol op hebSleehakken
Ik hebquote:Op zondag 8 september 2013 03:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb alleen 1 paar pumps en een 1 paar sleehakken maar die laatste zijn laarsjes voor buiten, kan ik ook lang oplopen. Wel beide 10 cm hoge hak eronder
wat voor een is het? <3 jaar oud => resetten en custom rom en werjt primaquote:Op zondag 8 september 2013 03:15 schreef Amarantha het volgende:
Mijn telefoon loopt steeds vaker vast en heeft steeds meer moeite met dingen laden. Mijn smartphone gaat langzaam dood denk ik
Galaxy Ace GT-S5830quote:Op zondag 8 september 2013 03:24 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
wat voor een is het? <3 jaar oud => resetten en custom rom en werjt prima
Meer hebben dan moccasins met gatin in en een paar begrafenisschoenenquote:Op zondag 8 september 2013 03:23 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik heb
2 enkel laarsjes met hoge hak
5 sleehakken met hoge hak
4 sleehakken met lage hak
3 paar pumps
1 paar laarzen met hoge hak
![]()
En mij?quote:Op zondag 8 september 2013 04:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind het mannen wel leuk staan
over smaak valt niet te twistenquote:
Pics van je osso vrijdagquote:Op zondag 8 september 2013 04:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
over smaak valt niet te twisten
Nu slapen, ben helemaal gesloopt. Maar alle spullen uit oude woning zijn verhuisd![]()
Nu nog nieuwe dingen kopen en vrijdag in mn nieuwe huisjaaaa
quote:Op zondag 8 september 2013 04:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja weet ik veel. Heb je nooit met nike air max aan gezien
Waar ga je dan op chillen?quote:Op zondag 8 september 2013 04:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
komt goedalleen dan zal ik nog geen bank hebben
nicequote:Op zondag 8 september 2013 04:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
over smaak valt niet te twisten
Nu slapen, ben helemaal gesloopt. Maar alle spullen uit oude woning zijn verhuisd![]()
Nu nog nieuwe dingen kopen en vrijdag in mn nieuwe huisjaaaa
Ja tss.quote:Op zondag 8 september 2013 04:15 schreef Unscrewed het volgende:
Mensen, nog even mijn excuses voor het inactief zijn enzo de laatste tijd.
Niet slapen is nog beter, if you know what I meanquote:
Sorry, heb weer een leven, maar die gaat wel weer weg na een tijdje.quote:
hoe is het trouwens man? Woon je nu bij je moeder?quote:Op zondag 8 september 2013 04:15 schreef Unscrewed het volgende:
Mensen, nog even mijn excuses voor het inactief zijn enzo de laatste tijd.
Yep. Veel beter hiero. Het gaat ook veel beter met me.quote:Op zondag 8 september 2013 04:18 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
hoe is het trouwens man? Woon je nu bij je moeder?
Ik hoop dat je die mongool een goede duw hebt teruggegeve.quote:Op zondag 8 september 2013 12:33 schreef Studeur het volgende:
tong aan 1 kant helemaal open omdat iemand me duwde waardoor ik viel en mn tanden keihard mijn tong kapot maakten
ik wist niet wie het was, alleen dat het 1 van mn vrienden wasquote:Op zondag 8 september 2013 12:35 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik hoop dat je die mongool een goede duw hebt teruggegeve.
Nee die wijven dan die zich al kleden als 16/17/18 jarigequote:Op zondag 8 september 2013 12:40 schreef Studeur het volgende:
gisteren bij een buurtfeestje kwamen er een stuk of 8 kinderen bij ons staan.
ze waren 9/10/11 en hadden GODVERDOMME allemaal een smartphone.
waar gaat het heen met deze kutwereld.
Ben je wel goed dronken geworden? Dat zou deze anticlimax wel een stuk beter makenquote:Op zondag 8 september 2013 12:40 schreef Studeur het volgende:
Zaten er nog geefbare chicks tussen?quote:Op zondag 8 september 2013 12:40 schreef Studeur het volgende:
goede vraagquote:Op zondag 8 september 2013 13:59 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Zaten er nog geefbare chicks tussen?
Haha je bent gewoon jaloers omdat je er zelf geen hebtquote:Op zondag 8 september 2013 12:40 schreef Studeur het volgende:
tuinbroeken potje gespotquote:Op zondag 8 september 2013 14:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haha je bent gewoon jaloers omdat je er zelf geen hebt
Nee srs, echt kutkinderen
En dan wil je je kind goed opvoeden door 'm niet zo te verwennen met shit die 'ie niet nodig heeft, maar dan móét je wel en kún je niet anders omdat je ook niet wil dat je kind gepest wordt op school ofzo, omdat dat gewoon echt gebeurt als je als enige nog tuinbroeken draagt op je 10e en alleen een bel/sms telefoon hebt
Kort pittig kapsel erbij en de hele dag naar Hazes luisteren in de tuin met een pakje Ruba of Zilver shagquote:
Nee bloempotkapselquote:Op zondag 8 september 2013 14:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Kort pittig kapsel erbij en de hele dag naar Hazes luisteren in de tuin met een pakje Ruba of Zilver shag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |