Dat is wel heel triestquote:Op zaterdag 7 september 2013 01:36 schreef FL_Freak het volgende:
Komt een vrouw naar mijn raam gelopen. Vraagt ze een euro zodat ze bier kan kopen. Plz verzin dan iig een goede smoeshoeveel kans dacht ze te maken
![]()
Einde dagboek
Hoezo naar je raam?quote:Op zaterdag 7 september 2013 01:36 schreef FL_Freak het volgende:
Komt een vrouw naar mijn raam gelopen. Vraagt ze een euro zodat ze bier kan kopen. Plz verzin dan iig een goede smoeshoeveel kans dacht ze te maken
![]()
Einde dagboek
Keuringsdienst van Waarde aan het kijken, joint roken en chips etenquote:
quote:Op zaterdag 7 september 2013 06:16 schreef Monopoly het volgende:
Broeders, zusters en ander fijn gespuis.
Ik zit momenteel in een ellendig lange internetloze periode. Dat doet mij pijn.
Hier wil ik dan ook even melden dat er geen dag voorbij gaat zonder dat ik aan jullie denk. Jullie zijn mijn baken in het maanlicht, het kersje op de taart, de broeders die strijden voor een beter Nederland, mijn verdelging tegen brandnetelpijn, mijn krabbers bij juik rondom mijn anus.
Ik mis jullie.
Wakker worden, beseffen dat je er niet uit moet en je weer omdraaien.quote:Op zaterdag 7 september 2013 10:44 schreef Trollscience het volgende:
als iemand een beter gevoel kent dan buiten staan met een shaggie en een kop koffie in de ochtendnevel zeg het dan aub
klaarkomen in de sneeuwquote:Op zaterdag 7 september 2013 10:44 schreef Trollscience het volgende:
als iemand een beter gevoel kent dan buiten staan met een shaggie en een kop koffie in de ochtendnevel zeg het dan aub
Mooi geschreven, ik moest bijna een traantje latenquote:Op zaterdag 7 september 2013 06:16 schreef Monopoly het volgende:
Broeders, zusters en ander fijn gespuis.
Ik zit momenteel in een ellendig lange internetloze periode. Dat doet mij pijn.
Hier wil ik dan ook even melden dat er geen dag voorbij gaat zonder dat ik aan jullie denk. Jullie zijn mijn baken in het maanlicht, het kersje op de taart, de broeders die strijden voor een beter Nederland, mijn verdelging tegen brandnetelpijn, mijn krabbers bij juik rondom mijn anus.
Ik mis jullie.
Vertelquote:Op zaterdag 7 september 2013 11:42 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
FL
Ik heb echt een lompe rig gekocht man... niet te zuinig
Oppertokkie maakte een prachtige reactie op de FP vandaagquote:Op zaterdag 7 september 2013 @ 10:23 schreef OpperTokkie het volgende:
Ik blijf het vreemd vinden dat overheden een plant die werkelijk overal kan groeien kan verbieden.
Ook het verbod op de paddo is een heel vreemd verbod want ook de paddo groeit overal waar de juiste omstandigheden zijn.
Dat bewerkte drugs zoals coke speed lsd etc. verboden worden is begrijpelijk want er gaat een productieproces aan vooraf.
Paddenstoelen en onkruid verbieden is het meest kansloze dat een overheid kan doen. Laat ze dan iets nuttigs doen door brandnetels en distels te verbieden.
Dual quad core, Intel Core i7-4770k 3,50 ghzquote:
Hardstikke prima. 'T voelt goed om weer op internet te kunnen. Hoe gaat het met jou dan?quote:Op zaterdag 7 september 2013 11:59 schreef Studeur het volgende:
[..]
Klojo
dat is lang geleden
hoe is t ermee jong?
Dat is een vrij kekke move.quote:Op zaterdag 7 september 2013 12:04 schreef Studeur het volgende:
ik ben dit aan het leren:
[ afbeelding ]
morgen wil ik het kunnen, ben al aardig opweg
ja lekker goed prima fijn. al 3 weken niet geblowd want studie begint weer en ik ben er klaar mee. (al zal een jointje op zn tijd nooit verdwijnen)quote:Op zaterdag 7 september 2013 12:04 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Hardstikke prima. 'T voelt goed om weer op internet te kunnen. Hoe gaat het met jou dan?
Beter man! Beter... ga zo doorquote:Op zaterdag 7 september 2013 12:05 schreef Studeur het volgende:
[..]
ja lekker goed prima fijn. al 3 weken niet geblowd want studie begint weer en ik ben er klaar mee. (al zal een jointje op zn tijd nooit verdwijnen)
energie overal
Je hont heeft je kaartje voor de 450e keer opgegeten. Die smoes werkt altijd bij mijquote:Op zaterdag 7 september 2013 12:06 schreef Studeur het volgende:
even boekjes ophalen in leiden
geen geld dus ik ga zwartrijden, sorry mono
Misschien moet je een blik door het raam werpen.quote:Op zaterdag 7 september 2013 12:09 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb ook al een week geen alcohol meer gehad. Nu staan er een paar blikken mij aan te staren.
Dillema's dit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |