Dat zei die griet bij P&Wquote:Op zaterdag 7 september 2013 00:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Zegt niks ip=address Mijn op mn werk is gewoon Amerika
Niet dat daar elke dag naar toe vlieg
All ok ?quote:Op zaterdag 7 september 2013 00:20 schreef Toverheks het volgende:
hey Suf, lekker commentaar blijven leveren hoor.
Kan ook.. Ik had ff een personal sessie about work again ,quote:Op zaterdag 7 september 2013 00:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
JA ZAT FF TE SURFEN OP INTERNET
quote:Op zaterdag 7 september 2013 00:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Kan ook.. Ik had ff een personal sessie about work again ,
lolquote:Op zaterdag 7 september 2013 00:49 schreef HiDiHo het volgende:
Er is ook goed nieuws...zanger Rinus heeft een poliep
idd, moet je maar geen sexy poses voor de camera doenquote:
Dat mag jij dit keer bepalenquote:Op zaterdag 7 september 2013 15:14 schreef 5thencounter het volgende:
Wordt het haver of gort, je weet het nooit tegenwoordig..
Ik zou normaal zeggen "lead the way", maar ik weet hoe verdrietig die met die palmboom daarvan wordt en ik ben een aimabel mens, dus ik hou me een beetje in, maar ik ga je volgen.quote:Op zaterdag 7 september 2013 16:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Mooi, ik ga voor alles aan gort..
Mooimooi, ik ga eerst es in Kiekenkot inloggen kijken waar ze blijven, ik ga hier geen gortdrogemonologen starten ik heet geen Brilletje...quote:Op zaterdag 7 september 2013 16:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zou normaal zeggen "lead the way", maar ik weet hoe verdrietig die met die palmboom daarvan wordt en ik ben een aimabel mens, dus ik hou me een beetje in, maar ik ga je volgen.
"Brilletje", Bril hč, je kan met dat ding alle Amerikaanse en Zuid Amerikaanse zenders, inclusief de kustwacht, spatzuiver ontvangen ..........quote:Op zaterdag 7 september 2013 16:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Mooimooi, ik ga eerst es in Kiekenkot inloggen kijken waar ze blijven, ik ga hier geen gortdrogemonologen starten ik heet geen Brilletje...
Er wordt overal nog eten opgeschept zie ik, ik ga nog maar wat film kijken eerst..quote:Op zaterdag 7 september 2013 16:52 schreef Jian het volgende:
[..]
"Brilletje", Bril hč, je kan met dat ding alle Amerikaanse en Zuid Amerikaanse zenders, inclusief de kustwacht, spatzuiver ontvangen ..........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |