Check die ogen, dan moet je wel flink doorsnuiven hoorquote:Op vrijdag 6 september 2013 23:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Vier, maar ja korte lijntjes zijn ook lijntjes
zie hem het liefst gewoon bij ere divisie, jammer hoor vond het altijd wel gesjellig bij hem aan de desk zo voor een wedstrijd op zondagmiddagquote:Op vrijdag 6 september 2013 23:12 schreef Jian het volgende:
Ah sorry heks, hij zal heus wel wat kunnen, maar dat doet ie dan gewoon niet op tv
Ja toch, is toch niet normaalquote:Op vrijdag 6 september 2013 23:20 schreef BendeBielzen het volgende:
WTF... Die heb d'r eigen knikkers bij zich
OMGquote:
Die doe ik niet hoor, echt niet, die mag zo naar Suffiequote:Op vrijdag 6 september 2013 23:22 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
En dan dat murmel bekkie d'rbij maakt het wel compleet voor 4 dagen speed
Jij gunt 'm ook wat zeg....quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Die doe ik niet hoor, echt niet, die mag zo naar Suffie
![]()
Ja nou, ik dacht eerst naar Zoa, ma ja, dat was niet zo leuk, want die zit nergens mee, die neemt zelfs die bochel van 'r voor liefquote:
Wat een rare gedachtes heb jij toch... Dat is wel de laatste waar ik aan wil denkenquote:Op vrijdag 6 september 2013 23:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja nou, ik dacht eerst naar Zoa, ma ja, dat was niet zo leuk, want die zit nergens mee, die neemt zelfs die bochel van 'r voor lief
Hoezo? ze heeft ook een bochel, kijk maar goedquote:Op vrijdag 6 september 2013 23:29 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Wat een rare gedachtes heb jij toch... Dat is wel de laatste waar ik aan wil denken
Heb Zoa die ook ergens anders dan in z'n broek dan?quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Hoezo? ze heeft ook een bochel, kijk maar goed
Met een beetje timing hilarisch zelfsquote:Op vrijdag 6 september 2013 23:37 schreef HiDiHo het volgende:
Leuk om tegelijk af te spelen
http://streams.selfip.com/youtube/dj.htm#J91ti_MpdHA/y_DFm6ciwYY
jaquote:Op vrijdag 6 september 2013 23:39 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Met een beetje timing hilarisch zelfs
Die Oger heeft een behoorlijk bochel hoorquote:Op vrijdag 6 september 2013 23:33 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Heb Zoa die ook ergens anders dan in z'n broek dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |