Je wordt bedankt, ik doe altijd extra mijn best op een originele TTquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:12 schreef HiDiHo het volgende:
Laatste 10 TT's zijn anders ook geen hoogstandjes
lol, ok moet toegeven RLS / [RLS SC #1575] Wat wordt het nou? Neuken of BBQ!!!!! is wel een hoostandjequote:Op vrijdag 6 september 2013 22:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Je wordt bedankt, ik doe altijd extra mijn best op een originele TT
Lekker belangrijk ook. Zakt toch weg, geen hond kijkt er meer naar. Zo wel word het gewistquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:19 schreef HiDiHo het volgende:
Ik vind ook dat de TT maker hem zelf moet kunnen wijzigen zolang het topic open is, net zoals je 1e post
Je zat zo te duimen dat ie ernaast ging zodat je die v. Gaal lekker kon uitfluiten, ik snap 'mquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:21 schreef Poezewoes het volgende:
Durfde niet te kijken bij strafschop!
Mmmm, wat plat, van wie is die nu weer?quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
lol, ok moet toegeven RLS / [RLS SC #1575] Wat wordt het nou? Neuken of BBQ!!!!! is wel een hoostandje
oh kut ja.....ff zappenquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:22 schreef BendeBielzen het volgende:
RTL4 is wel aardig voor de veranderingVoice of Holland
Geeft van Gaal een pers conferentie, dan blijf ik even wakkerquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:25 schreef Jian het volgende:
afgelopen, gelijk, wat een domper, dan had ik nog liever dat ze hadden verloren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |