Ejjjjjjj, het is voor mij ook weekendquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou zeg met jou brein, je zou er rekening mee moeten houden
quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ejjjjjjj, het is voor mij ook weekend
Waarom 10 minutenquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:08 schreef Jian het volgende:
Nog 10 minuten en dan kunnen we van Gaal uitfluiten
Hij is wel lolligquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:11 schreef Toverheks het volgende:
ik fluit v Gaal altijd uit, niet alleen na een wedstrijd
Ja afgang die van Gaal ...quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:11 schreef Toverheks het volgende:
ik fluit v Gaal altijd uit, niet alleen na een wedstrijd
omdat als ze nu nog even 2 x scoren ze die wedstrijd alsnog winnen en dan kun je moeilijk de winnende coach gaan uitfluiten , ........ alhoewelquote:
Het zit dwars he?quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:12 schreef HiDiHo het volgende:
Laatste 10 TT's zijn anders ook geen hoogstandjes
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]ja
Altijd een act of the moment ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat maakt voetbal zelfs voor vrouwen leuk, ik bedoel qua uitlachenquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:14 schreef BendeBielzen het volgende:
van Gaal, tis net zo'n lopende lul...
Je wordt bedankt, ik doe altijd extra mijn best op een originele TTquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:12 schreef HiDiHo het volgende:
Laatste 10 TT's zijn anders ook geen hoogstandjes
lol, ok moet toegeven RLS / [RLS SC #1575] Wat wordt het nou? Neuken of BBQ!!!!! is wel een hoostandjequote:Op vrijdag 6 september 2013 22:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Je wordt bedankt, ik doe altijd extra mijn best op een originele TT
Lekker belangrijk ook. Zakt toch weg, geen hond kijkt er meer naar. Zo wel word het gewistquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:19 schreef HiDiHo het volgende:
Ik vind ook dat de TT maker hem zelf moet kunnen wijzigen zolang het topic open is, net zoals je 1e post
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |