Jaahaaah, ik zou mooi een voorproefer nemen al ik jou was, Suffie lijkt me een goede optie wat dat betreftquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:50 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
In en in triest... Wie weet wat er in d'r balletjes zit...
ja...het is dat het moest. niemand deed hetquote:
quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Jaahaaah, ik zou mooi een voorproefer nemen al ik jou was, Suffie lijkt me een goede optie wat dat betreft
Jij had de lapoquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ja...het is dat het moest. niemand deed het
Ja perongelukquote:
Nee ze kregen nogal de tijd hahaha, Poes heb nu zwaar de T inquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Echt wel, minstens 60 secquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:57 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Nee ze kregen nogal de tijd hahaha
Ja hallo je maakte het vol.Beetje liefde voor de sc zou je sierenquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als ik m heb, heb ik m ook altijd per ongeluk.quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:57 schreef HiDiHo het volgende:
Vroeger stond er al een nieuwe klaar voor de oude dicht was
[..]
Ja perongeluk
Ik zal alvast over de volgende TT nadenkenquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja hallo je maakte het vol.Beetje liefde voor de sc zou je sieren
Die valt pas morgen en dan voelen we ons weer anders... Heeft weinig zin Hidihoquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:01 schreef HiDiHo het volgende:
Is ook een stomme regel dat de laatste een nieuwe moet maken.
[..]
Ik zal alvast over de volgende TT nadenken
Ik heb al vast een tip: Zaterdag of als het wat langer duurt Zondagquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:01 schreef HiDiHo het volgende:
Is ook een stomme regel dat de laatste een nieuwe moet maken.
[..]
Ik zal alvast over de volgende TT nadenken
Ja misschien regent het dan wel weerquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Die valt pas morgen en dan voelen we ons weer anders... Heeft weinig zin Hidiho
Ik haat het, maar een beetje effortquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Als ik m heb, heb ik m ook altijd per ongeluk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |