SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: ds2 chickOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik ga voorlopig nog geen next-gen kopen hoorquote:Op vrijdag 6 september 2013 18:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
wachten tot next gen geen slecht plan![]()
Ben je dan gewoon arm?quote:Op vrijdag 6 september 2013 18:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik ga voorlopig nog geen next-gen kopen hoor
Of ga je net als ik dit jaar fors minder tijd aan Fifa besteden?![]()
ja en ja. Sowieso zullen die dingen wel weer vol met kinderziektes zitten, net als met de huidige generatiequote:Op vrijdag 6 september 2013 18:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ben je dan gewoon arm?
Of ga je net als ik dit jaar fors minder tijd aan Fifa besteden?![]()
Ik zeg het nog maar eens, de tieten van mevrouw OP chick 1 zijn niet gelijk.wat is een lach als je van binnen huilt![]()
PS4 komt volgend jaar zomer wel, zal dan ook wel in prijs zakken naar 350¤ gok ik.quote:Op vrijdag 6 september 2013 18:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja en ja. Sowieso zullen die dingen wel weer vol met kinderziektes zitten, net als met de huidige generatieOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Weet jij wel wie die dame is ?quote:Op vrijdag 6 september 2013 18:26 schreef Revontulet het volgende:
Ik zeg het nog maar eens, de tieten van mevrouw OP chick 1 zijn niet gelijk.Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Dus boeit het niet of haar ene tiet groter is dan haar ander.quote:Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
dat bedoel ikquote:Op vrijdag 6 september 2013 18:27 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
PS4 komt volgend jaar zomer wel, zal dan ook wel in prijs zakken naar 350¤ gok ik.![]()
Elke vrouw heeft wel verschillende borsten.quote:Op vrijdag 6 september 2013 18:28 schreef Revontulet het volgende:
Neemt niet weg dat ze ongelijk zijn![]()
Ik hoop dat deze speler nog niet is gepost maar dafuq?! http://www.futhead.com/14/players/7518/roberto-cereceda/ een CDM met 92 pace en 4*![]()
Maar dit valt wel heel erg op.quote:Op vrijdag 6 september 2013 18:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Elke vrouw heeft wel verschillende borsten.wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Vorig jaar lag iedereen alleen maar te zeiken over pace abuse en nu zie ik alleen maar paceteams en pacespelers gepost worden. Hypocriete mongolenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
De spelers die jij tot nu toe hebt gepost hebben een gemiddelde van 87 pace.quote:Op vrijdag 6 september 2013 18:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik hoop dat deze speler nog niet is gepost maar dafuq?! http://www.futhead.com/14/players/7518/roberto-cereceda/ een CDM met 92 pace en 4*
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: