huh wat? Tekort kom voor wat?quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:35 schreef Geralt het volgende:
Ik zie nu dat ik nog ongeveer 10.000.000.000.000 tekort kom op mijn cookies baked all time.
Dus zoveel heb ik er in totaal nog niet eens gebakt
Gebaktquote:Op vrijdag 6 september 2013 19:39 schreef Geralt het volgende:
Dat ik all time er (nu inmiddels) 68 gebakt heb, dus ik heb er in totaal 9 minder gebakt dan ik nodig heb voor die Get Lucky
Gebakken, gebakken, gebakkenquote:Op vrijdag 6 september 2013 19:39 schreef Geralt het volgende:
Dat ik all time er (nu inmiddels) 68 gebakt heb, dus ik heb er in totaal 9 minder gebakt dan ik nodig heb voor die Get Lucky
Ik ben na 2 avonden frantic klikken met de muis gestopt en 50.000 kliks gestopt vanwege pijn in mn scharnier in mn arm.quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:38 schreef JochemP het volgende:
Zijn er eigenlijk al gevallen gespot van mensen die wel begonnen zijn maar gestopt zijn omdat ze geen zin meer hadden?Volgensmij is dat niet mogelijk...
Ik denk dat ik er ook een paar Geralt hebquote:
Ik bakquote:
Gecheaten.quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:40 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik ben na 2 avonden frantic klikken met de muis gestopt en 50.000 kliks gestopt vanwege pijn in mn scharnier in mn arm.
Nu heb ik 1.066.262 kliks
En zelfs met je autoklikkertje die Get Lucky nog niet hebbenquote:Op vrijdag 6 september 2013 19:40 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik ben na 2 avonden frantic klikken met de muis gestopt en 50.000 kliks gestopt vanwege pijn in mn scharnier in mn arm.
Nu heb ik 1.066.262 kliks
Goed hequote:Op vrijdag 6 september 2013 19:42 schreef heywoodu het volgende:
Get Lucky![]()
Ik ben al 20 minuten als een dolle teracookies aan het harken
Dat Faalt Best Hard Ja.quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En zelfs met je autoklikkertje die Get Lucky nog niet hebben
Beter dan een autoklikkerquote:Op vrijdag 6 september 2013 19:43 schreef HaywoodJablome het volgende:
ik ben een beetje aan het cheaten nu, ik heb namelijk het venster waar cookieclicker in draait heel klein gemaakt, en dat staat nu naast mijn normale browservenster waar ik nu in typ, dus ik zie meteen als er een cookie is, en dan klik ik er uiteraard op. gekkie, wat dacht je dan, dat ik niet ging klikken ofzo.
Dat is geen cheaten.quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:43 schreef HaywoodJablome het volgende:
ik ben een beetje aan het cheaten nu, ik heb namelijk het venster waar cookieclicker in draait heel klein gemaakt, en dat staat nu naast mijn normale browservenster waar ik nu in typ, dus ik zie meteen als er een cookie is, en dan klik ik er uiteraard op. gekkie, wat dacht je dan, dat ik niet ging klikken ofzo.
met een autoclicker krijg je dat gevoel van voldoening dat je krijgt na noeste handarbeid niet, denk ik.quote:
maar zo voelt het wel, hoewel ik nu net een 666frenzy had, dus ik voel me al aanmerkelijk beter.quote:
quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Weet je wat? Je kunt ook ergens inkloppen "Javascript:: eins:zwei:Polizei:Alles_op_fokking_duizend" en dan "heb je gewonnen". Of zo
Hier leert iemand omgaan met grote getallenquote:Op vrijdag 6 september 2013 19:48 schreef HaywoodJablome het volgende:
evenzogoed moet ik nog 70 biljoen voor de get lucky overigens
ik moest het opzoeken in de tabelquote:Op vrijdag 6 september 2013 19:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Toch heeft dit spel nut.
[..]
Hier leert iemand omgaan met grote getallen
Ik heb alltime inmiddels ruim 1,3 Petacookie gebakken. Ga maar even opzoeken hoeveel dat isquote:Op vrijdag 6 september 2013 19:51 schreef Oerbeer het volgende:
Ik zie allerlei dingen voorbij komen die ik waarschijnlijk nog niet heb.
Een hele hoop.quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb alltime inmiddels ruim 1,3 Petacookie gebakken. Ga maar even opzoeken hoeveel dat is
Hugecooll heeft er al 2 denk ik.
post eens een screenshot van wat je al wel hebt?quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:51 schreef Oerbeer het volgende:
Ik zie allerlei dingen voorbij komen die ik waarschijnlijk nog niet heb.
Nou geeft toch niet? Leer je vanquote:Op vrijdag 6 september 2013 19:51 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ik moest het opzoeken in de tabel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |