SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RomeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.CarthageSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. MacedonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IceniSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ArverniSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SuebiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ParthiaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EgyptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DLC Factions
PontusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AthensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EpirusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SpartaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The SeleucidsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben maar begonnen met Sparta, gaat best aardig moet ik zeggen.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Zet je je pikeman in phalanx formation laat je ze aanvallen en dan gaan ze met de rug toe naar de vijand vechten zodat de speren de verkeerde kant opwijzen en de mannetjes achteraan met hun zwaarden vechten_
![]()
![]()
http://www.theguardian.co(...)l-war-rome-ii-review
Erg goede reviewGeheel mee eens.quote:This game should never have been released in its current state, yet the makers have hived off "extra" content to be sold on the day of release.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.![]()
Heb hem zojuist gedownload en gespeeld.
BUGS BUGS BUGS BUGS BUGS BUGS BUGS BUGS BUGS BUGS BUGS BUGS BUGS BUGS BUGS BUGS BUGS BUGS BUGS BUGS BUGS BUGS BUGS BUGS BUGS BUGS BUGS BUGS BUGS BUGS BUGS BUGS BUGS BUGS BUGS BUGS BUGS BUGS BUGS BUGS BUGS BUGS
Deze ga ik niet kopen
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper![]()
Hoeveel phalanx units heeft carthage?quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:18 schreef Dientje12 het volgende:
Zet je je pikeman in phalanx formation laat je ze aanvallen en dan gaan ze met de rug toe naar de vijand vechten zodat de speren de verkeerde kant opwijzen en de mannetjes achteraan met hun zwaarden vechten_
[ afbeelding ]![]()
Denk 1quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:34 schreef Cubs het volgende:
[..]
Hoeveel phalanx units heeft carthage?![]()
![]()
Hij speelde op Legendary
Women with dicks and weak men with vaginas.
Zodat je geen 5 minuten hoeft te verspillen aan sieges waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:16 schreef InGebruik het volgende:
Waarom zou je iemand client state maken als je die regio ook gewoon in kan nemen?
Ik vind het wel kut dat als een client state een stad heeft in een provincie die ik voor de rest controleer dat ik dan geen edicts kan gebruikenDegene met de meeste steden zou voor de edict moeten kunnen kiezen, als ze er allebei 2 hebben dan degene met de provinciėle hoofdstad.
Women with dicks and weak men with vaginas.
He, weet jij hoe je de FPS een beetje omhoog krijgt?quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:23 schreef Dientje12 het volgende:
Er moet nog gewoon heel veel gepatched worden.![]()
Uhm, update je videokaart, voor de rest het verlagen van je settings.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:32 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
He, weet jij hoe je de FPS een beetje omhoog krijgt?
sky op low, shadows low of medium![]()
Ik kan mijn settings nubwel op extreem zetten, alleen op de campaign map moet ie nog gebieden laden en loopt zo'n poppetje langzaam.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:35 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Uhm, update je videokaart, voor de rest het verlagen van je settings.
sky op low, shadows low of medium![]()
Bij de campaing map moeten ze het nog optimaliseren denk ik.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:39 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ik kan mijn settings nubwel op extreem zetten, alleen op de campaign map moet ie nog gebieden laden en loopt zo'n poppetje langzaam.
Bij veel mensen loopt die niet goed![]()
Druk op spatie en je poppetje loopt snel xDquote:Op vrijdag 6 september 2013 17:39 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ik kan mijn settings nubwel op extreem zetten, alleen op de campaign map moet ie nog gebieden laden en loopt zo'n poppetje langzaam.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Waarom gooien ze hun javlin alleen als ze aanvallen? Beetje jammer. Is handig als je in een line staat en de tegenstander op je af komt rennen dat iedereen zijn javlin gooit. maar dat is nu dus niet zoDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Met hoeveel FPS speel jij dan? En hoe zie je dat?:pquote:Op vrijdag 6 september 2013 17:44 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Bij de campaing map moeten ze het nog optimaliseren denk ik.
Bij veel mensen loopt die niet goed![]()
Uhm, download fraps dan kan je het ingame zien.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:57 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Met hoeveel FPS speel jij dan? En hoe zie je dat?:p
Meestal rond de 30 40, maar met grote battles verlaagt het wel naar 20 of erger![]()
![]()
Indien recente EVGA kaart: PrecisionX, kost je tenminste geen frames zoals dat bij Fraps wel is.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:57 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Met hoeveel FPS speel jij dan? En hoe zie je dat?:pOp dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.![]()
Dat zeg ik toch ook niet.quote:Op vrijdag 6 september 2013 18:48 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Maar om de frames te zien hoef je niet perse op te nemenfan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Forum Opties Forumhop: Hop naar: