abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130884188
Misschien dat het ooit voorbij gekomen maar wat is de status van de Argentijnse nationaliteit van onze koningin maxima?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_130884264
Zou het niet weten.
Ура для россии
  vrijdag 6 september 2013 @ 15:27:58 #3
300252 Rembrand21
Rembrandt Harmenszoon van Rijn
pi_130884280
Van Wikipedia

quote:
Máxima, Prinses der Nederlanden, Prinses van Oranje-Nassau, mevrouw van Amsberg[1] (geboren Máxima Zorreguieta Cerruti; Buenos Aires, Argentinië, 17 mei 1971) is de echtgenote van koning Willem-Alexander der Nederlanden. Zij is rooms-katholiek, van Argentijnse afkomst en bezit de Nederlandse en Argentijnse nationaliteit.
Don’t mess too much with your hair, or by the time you're 40, it will look 85.
pi_130884288
Groen geel blauw oranje paars rood.
pi_130884811
Gewoon dubbele nationaliteit zoals zoveel allochtonen *O*
Lurf is the message and the message is Lurf
pi_130887632
Lijkt me dat ze sws niet kan stemmen en een politieke functie mag vervullen in Argentinie
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_130888308
http://www.koninklijkhuis(...)koninklijk-huwelijk/

Deze link is vrij duidelijk maar ik kan me voorstellen dat met de kroning wat verandert is
pi_130889715
Argentinnie staat het afstaan van het staatsburgerschap ook niet toe, dat is zeldzaam internationaal bezien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')