abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130875103
Oorspronkelijke openingspost:

Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :Y
pi_130875212
PINGU!! *O* Haha nu moét ik wel bestellen!
  vrijdag 6 september 2013 @ 10:22:40 #3
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_130875453
leuke kleertjes!

Isabel slaapt op het moment max 2 * 1.5 uur overdag, dan om 19.15 uur erin en 06.30 wakker. Daar tussen in nog twee flessen waar ze wel voor wakker wordt maar niet wakker genoeg om te gaan spelen.
pi_130875458
Kyara ze hebben bij de H&M datzelfde model jurkje in het grijs met een roze hartje. Lijkt dus wel/niet op dat vossenjurkje. Anders, maar toch hetzelfde :)
Sarcasme. Herken het.
pi_130875542
Ja, die heb ik gezien maar ik vind dat dus niet hetzelfde. Beetje gevoelsmatig maar alleen het model is hetzelfde maar de kleuren en sfeer is totaal anders.

Ik heb nu van de hema eenzelfde soort jurkje (qua model dan)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_130875721
Ja die zijn meer gelijk inderdaad, visueel gezien :) Ook erg leuk trouwens!

Jurkjes O+ Ik moet meer kleertjes voor Isa kopen. Dat is wel duidelijk :D
Sarcasme. Herken het.
pi_130875896
Ik zal van het weekend ook weer even de kast opruimen want er is al best wel wat spul in maat 62 dat te klein is en ik denk dat er dus ook wel spul in 68 is dat inmiddels past. En het zal niet de 1e keer zijn dat kleding niet gedragen worden omdat ik alleen naar het cijfertje kijk :(
pi_130876060
Wat een leuke jurkjes op die plaatjes :Y

Ik zit te surveilleren bij een tentamen. Niet het leukste werk maar kan tussendoor wel wat internetten enzo :+
pi_130876138
Internetten terwijl je betaald krijgt ^O^
Oh wacht, dat doe ik nu ook!
Oh nee, het is vrijdag dus mijn parttime dag...
pi_130876191
quote:
17s.gif Op vrijdag 6 september 2013 10:46 schreef Kyara het volgende:
Internetten terwijl je betaald krijgt ^O^
Oh wacht, dat doe ik nu ook!
Oh nee, het is vrijdag dus mijn parttime dag...
Haha, dat is minder dan :P

Ik moet eigenlijk naar de wc. Ben een beetje bang dat ik dadelijk Heel Erg naar de wc moet. En het tentamen duurt nog tot 12u :')
pi_130876939
Kyara die foto op het kleed O+ wat doe jij toch altijd leuke dingen met je drietal!
En vitamine b tegen muggen? :o

Gulara jammer maar klinkt idd alsof het beter is zo :*

Al die jongenskleertjes van h&m heb ik :@ Alleen die pingu niet omdat wit L niet staat -O-

Coco :')
pi_130876950
Coco :D kan je niet even een collega vragen even je plaats in te nemen?

Luc heeft een heel naar hoestje... Kan je die kleintjes al iets vam hoestdrank geven? En gadsamme echt overal snot...
Life is what happens while you are busy making other plans...
  vrijdag 6 september 2013 @ 11:15:55 #13
381212 Gulara
From the future
pi_130877007
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 10:44 schreef Cocotrimonium het volgende:

Ik zit te surveilleren bij een tentamen. Niet het leukste werk maar kan tussendoor wel wat internetten enzo :+
Ben jij stiekem een chagrijnig kijkende pensionada! :o
pi_130877027
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2013 11:14 schreef Skoap het volgende:

Luc heeft een heel naar hoestje... Kan je die kleintjes al iets vam hoestdrank geven? En gadsamme echt overal snot...
Nou nee, ik zit in een volledig ander lokaal, niemand in de buurt :') Maar ik heb goede hoop: een van de twee studenten is al klaar en net weg gegaan *O* Nu de ander nog. En de wc is dichtbij, dus zodra nummer 2 klaar is ga ik starten met een nummer 2.
:')

Volgens mij is er hoestdrank geschikt voor kindjes rond een jaar hoor! Even googelen, moment.
pi_130877056
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2013 11:15 schreef Gulara het volgende:

[..]

Ben jij stiekem een chagrijnig kijkende pensionada! :o
Nee joh! Zelfs nu lach ik vriendelijk. Ik ben volgens mij best een leuke docent ook :D :@
pi_130877095
Skoap, ik vind niet zo snel een merk, maar ik leid uit allerlei berichten wel af dat er zeker hoestdranken bestaan voor kindjes vanaf een jaar.

En zo heel veel jonger is die van jou niet (althans, ik zou het zelf gewoon al geven als het hoesten echt te erg was).
  vrijdag 6 september 2013 @ 11:21:53 #17
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_130877178
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2013 11:14 schreef Skoap het volgende:

Je hebt eventueel Daro Thijmsiroop, die's al geschikt voor hele kleintjes. Ik heb het zelf 1 dagje gegeven omdat ze zo'n nare hoest had en ze vond het, uiteraard, heeeerlijk. Het hielp ook nog eens :+
pi_130877180
LOL Coco. De zwangerschapskwaaltjes beginnen al te komen dus :D
pi_130877183
Wow die foto Kyara! En die situatieschets daarna erbij O+ O+ O+

Fieder, wat sneu! Het kan misschien helpen om goed op te letten wat je hem te eten geeft! Door bepaalde dingen juist wel of niet te eten kun je een hoop leed voorkomen en verzachten! Bijv. koemelk (vooral gepasteuriseerde), dat prikkelt je slijmvliezen heel erg, evenals pinda's en sinaasappels bijv. Maar ik weet niet wat hij al krijgt en zo :)
pi_130877223
quote:
17s.gif Op vrijdag 6 september 2013 11:21 schreef Kyara het volgende:
LOL Coco. De zwangerschapskwaaltjes beginnen al te komen dus :D
Helaas, dit is een colitiskwaaltje.

Maar ik heb wel last van een opgeblazen buik :') Ik lijk wel zwanger man! :+
pi_130877272
Coco :D :'( :D Hou je het nog vol?

_O_ Gulara, niet alleen je megaposts, maar dat je het allemaal bij hebt gehouden en vooral onthouden!
Huis klinkt gaaf, maar ik denk dat jullie een goede afweging hebben gemaakt zo! Misschien komt er nog wel een ander huisje voorbij dat wel betaalbaar is O+

Kleertjes... Ik moet van mezelf nu ook eerst de stapel uitzoeken en dan op een briefje schrijven wat er nog mist en aangevuld moet worden. Ik heb veel kleertjes die dan totaal weer niet bij elkaar passen waardoor er alsnog maar een handjevol outfits te maken is geloof ik :') Vooral broekjes ben ik niet zo goed in!
pi_130877358
Ja, dat is mijn probleem ook. Heb laatst wel al wat maillotjes bij de Zeeman en Wibra ingeslagen.
pi_130877499
Echt weer een vak apart, kinderkleertjes uitkiezen en outfits samenstellen! Maar ook wel leuk :D
  vrijdag 6 september 2013 @ 11:34:25 #24
381212 Gulara
From the future
pi_130877509
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 11:25 schreef bellelena het volgende:
Coco :D :'( :D Hou je het nog vol?

_O_ Gulara, niet alleen je megaposts, maar dat je het allemaal bij hebt gehouden en vooral onthouden!
Huis klinkt gaaf, maar ik denk dat jullie een goede afweging hebben gemaakt zo! Misschien komt er nog wel een ander huisje voorbij dat wel betaalbaar is O+

Kleertjes... Ik moet van mezelf nu ook eerst de stapel uitzoeken en dan op een briefje schrijven wat er nog mist en aangevuld moet worden. Ik heb veel kleertjes die dan totaal weer niet bij elkaar passen waardoor er alsnog maar een handjevol outfits te maken is geloof ik :') Vooral broekjes ben ik niet zo goed in!
Haha, nou onthouden... :@
Het is meer het gehele topic op één pagina zetten. En dan per drie personen een reactie opschrijven. En zelfs dan vergeet ik er nog wel eens een. Heel veel heen en weer schollen dus. ;)
pi_130877578
Of je quote alles waar je op wilt reageren, daar typ je onder en dan knip je de quotes weer weg :s)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')