SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, dat is minder danquote:Op vrijdag 6 september 2013 10:46 schreef Kyara het volgende:
Internetten terwijl je betaald krijgt![]()
Oh wacht, dat doe ik nu ook!
Oh nee, het is vrijdag dus mijn parttime dag...
Ben jij stiekem een chagrijnig kijkende pensionada!quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:44 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik zit te surveilleren bij een tentamen. Niet het leukste werk maar kan tussendoor wel wat internetten enzo
Nou nee, ik zit in een volledig ander lokaal, niemand in de buurtquote:Op vrijdag 6 september 2013 11:14 schreef Skoap het volgende:
Cocokan je niet even een collega vragen even je plaats in te nemen?
Luc heeft een heel naar hoestje... Kan je die kleintjes al iets vam hoestdrank geven? En gadsamme echt overal snot...
Nee joh! Zelfs nu lach ik vriendelijk. Ik ben volgens mij best een leuke docent ookquote:Op vrijdag 6 september 2013 11:15 schreef Gulara het volgende:
[..]
Ben jij stiekem een chagrijnig kijkende pensionada!
Je hebt eventueel Daro Thijmsiroop, die's al geschikt voor hele kleintjes. Ik heb het zelf 1 dagje gegeven omdat ze zo'n nare hoest had en ze vond het, uiteraard, heeeerlijk. Het hielp ook nog eensquote:Op vrijdag 6 september 2013 11:14 schreef Skoap het volgende:
Cocokan je niet even een collega vragen even je plaats in te nemen?
Luc heeft een heel naar hoestje... Kan je die kleintjes al iets vam hoestdrank geven? En gadsamme echt overal snot...
Helaas, dit is een colitiskwaaltje.quote:Op vrijdag 6 september 2013 11:21 schreef Kyara het volgende:
LOL Coco. De zwangerschapskwaaltjes beginnen al te komen dus
Haha, nou onthouden...quote:Op vrijdag 6 september 2013 11:25 schreef bellelena het volgende:
Coco![]()
![]()
Hou je het nog vol?
Gulara, niet alleen je megaposts, maar dat je het allemaal bij hebt gehouden en vooral onthouden!
Huis klinkt gaaf, maar ik denk dat jullie een goede afweging hebben gemaakt zo! Misschien komt er nog wel een ander huisje voorbij dat wel betaalbaar is
Kleertjes... Ik moet van mezelf nu ook eerst de stapel uitzoeken en dan op een briefje schrijven wat er nog mist en aangevuld moet worden. Ik heb veel kleertjes die dan totaal weer niet bij elkaar passen waardoor er alsnog maar een handjevol outfits te maken is geloof ikVooral broekjes ben ik niet zo goed in!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |