abonnement Unibet Coolblue
pi_131049891
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 23:06 schreef BlackLining het volgende:
Als er weer iemand gaat nekken wil ik wel bewegend beeld he _O_

Ik zet in op handje :9
Ik kan helemaal niet :')
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_131049984
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2013 07:53 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ik kan helemaal niet :')
Dan nog :P
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_131050072
:O :O :O :'(
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_131050150
*O* netflix! *O*
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_131050162
quote:
Wat is er :{
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_131050195
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 08:22 schreef Ceased2Be het volgende:
*O* netflix! *O*
Ja, met DRM :N

Tot ik dat fatsoenlijk kan koppelen aan XBMC zonder gezever over DRM en dat vreselijke Silverlight blijf ik gewoon downloaden. Couchpotato en Sickbeard werken nog prima.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_131050226
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2013 08:25 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ja, met DRM :N

Tot ik dat fatsoenlijk kan koppelen aan XBMC zonder gezever over DRM en dat vreselijke Silverlight blijf ik gewoon downloaden. Couchpotato en Sickbeard werken nog prima.
Ja, wat had je dan verwacht? Geen DRM en voor dat geld alles alsnog lekker downloaden? ;)
App geïnstalleerd op m'n tablet en werkt als een zonnetje en de xbox 360 app straks ff downloaden.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_131050229
Nerdtalk :(
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_131050296
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 08:27 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ja, wat had je dan verwacht? Geen DRM en voor dat geld alles alsnog lekker downloaden? ;)
App geïnstalleerd op m'n tablet en werkt als een zonnetje en de xbox 360 app straks ff downloaden.
Dat heb ik nu toch ook :D minder zelfs. Usenet kost iets van 3,50 per maand :')
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_131050329
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2013 08:32 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Dat heb ik nu toch ook :D minder zelfs. Usenet kost iets van 3,50 per maand :')
500Gb voor 15 dollar, automagisch gestreamed naar m'n popcorn hour.
Ben goed bekend met de alternatieven, ik betaal alleen graag voor legaal aanbod.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_131050361
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 08:34 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

500Gb voor 15 dollar, automagisch gestreamed naar m'n popcorn hour.
Ben goed bekend met de alternatieven, ik betaal alleen graag voor legaal aanbod.
Ik haat Popcorn Hour. Heb hier XBMC, stuk fijner. Wil ook best betalen, maar dan wil ik ook kunnen kijken op een manier die ik prettig vind :)
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_131050416
Waar gaat dit over? :P
pi_131050465
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 08:40 schreef muhahaha het volgende:
Waar gaat dit over? :P
Filmpjes kijken :)

Netflix is een soort spotify maar dan voor films en series :Y
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_131050533
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2013 08:44 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Filmpjes kijken :)

Netflix is een soort spotify maar dan voor films en series :Y
Ow ik download ze altijd. ;)
Vooral series, films kijk ik niet zoveel thuis.
pi_131050714
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2013 08:36 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ik haat Popcorn Hour. Heb hier XBMC, stuk fijner. Wil ook best betalen, maar dan wil ik ook kunnen kijken op een manier die ik prettig vind :)
De popcorn hour a-110 is een geweldig apparaat, heb het nu een jaar of 6 al.
spartaanse interface maar doet z'n ding. :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_131051449
Grote storing op station Den Bosch. Lekker vrij dagje dus :')_!
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_131051475
quote:
6s.gif Op woensdag 11 september 2013 09:39 schreef bijdehand het volgende:
Grote storing op station Den Bosch. Lekker vrij dagje dus :')_!
Niiiice
pi_131051494
quote:
10s.gif Op woensdag 11 september 2013 09:41 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Niiiice
Ik wil naar m'n college's gaan :P Bij ons zijn ze nooit verplicht, dus als ik geen een keer ga dan maakt dat ook niet uit. Wel jammer dus :P
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_131051687
quote:
6s.gif Op woensdag 11 september 2013 09:42 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ik wil naar m'n college's gaan :P Bij ons zijn ze nooit verplicht, dus als ik geen een keer ga dan maakt dat ook niet uit. Wel jammer dus :P
Ik wilde ook eigenlijk skippen
pi_131051779
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2013 09:52 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Ik wilde ook eigenlijk skippen
Doe dan. Kunnen we meeten.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_131051924
quote:
6s.gif Op woensdag 11 september 2013 09:57 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Doe dan. Kunnen we meeten.
Te laat. Ben al op school :9
pi_131052027
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2013 10:05 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Te laat. Ben al op school :9
:'(
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_131052038
Zit je in de les te FOK!ken ja? :P
pi_131052124
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 10:10 schreef muhahaha het volgende:
Zit je in de les te FOK!ken ja? :P
Ja
pi_131058692
Tsja wat moet je anders op school doen?
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')