Was ook een jinx.quote:Op donderdag 5 september 2013 22:54 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Sorry helaas Wawa niet gechoked
Zijn nu wel dichtbij gekomen ja. Updated race:quote:Op donderdag 5 september 2013 22:56 schreef WismutVeilchen1983 het volgende:
Wie beweerde nog eens dat Gasquet en Wawrinka geen concurrentie waren voor Fedje's plek in de WTF?
Die moeten het toernooi winnen om in de buurt te komen toch? Plek van Tsonga is wel in gevaar, maar Federer heeft nog wel een voorsprong.quote:Op donderdag 5 september 2013 22:56 schreef WismutVeilchen1983 het volgende:
Wie beweerde nog eens dat Gasquet en Wawrinka geen concurrentie waren voor Fedje's plek in de WTF?
Het is niet zo'n erg grote voorsprong meer... zacht uitgedrukt...quote:Op donderdag 5 september 2013 22:59 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die moeten het toernooi winnen om in de buurt te komen toch? Plek van Tsonga is wel in gevaar, maar Federer heeft nog wel een voorsprong.
Klopt, keek naar de verkeerde ranking.quote:Op donderdag 5 september 2013 23:00 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Het is niet zo'n erg grote voorsprong meer... zacht uitgedrukt...
Alleen als Nadal het toernooi wint en Djoko de finale niet haalt, volgens mij.quote:Op donderdag 5 september 2013 23:05 schreef Piperidine het volgende:
Is Nadal de nummer één na de US Open?
quote:Op donderdag 5 september 2013 23:05 schreef Piperidine het volgende:
Is Nadal de nummer één na de US Open?
Waar vind je die zo snel?quote:Op donderdag 5 september 2013 23:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Huidige live ranking. Als Rafa dus het toernooi wint en Djoko max de halve finale haalt dan is hij de nummer 1.
Best een aardige prestatie, maar ook niet heel moeilijk als je bijna geen punten hebt gewonnen door een blessure.quote:Op donderdag 5 september 2013 23:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Huidige live ranking. Als Rafa dus het toernooi wint en Djoko max de halve finale haalt dan is hij de nummer 1.
Ik werd nog keihard beschimpt op MTF een jaar geleden, toen ik e.e.a. probeerde uit te leggen aan de Rafa-fans. Tsja, ze schijnen niet echt de meest 'knowledgeable' 'tennis'fans te zijn, en dat blijkt dus weer eens.quote:Op donderdag 5 september 2013 23:12 schreef Piperidine het volgende:
[..]
Best een aardige prestatie, maar ook niet heel moeilijk als je bijna geen punten hebt gewonnen door een blessure.
Het is inderdaad veel makkelijker om driekwart jaar als 5e geplaatst te zijn en in de QF al iemand van de top 4 tegen te komen, dan wanneer je zelf bij die top 4 hoort.quote:Op donderdag 5 september 2013 23:12 schreef Piperidine het volgende:
[..]
Best een aardige prestatie, maar ook niet heel moeilijk als je bijna geen punten hebt gewonnen door een blessure.
Ik vind Rafa-fans nog de minste trolls op MTF eigenlijk. Van Djoko en Murray zijn er bijna geen, die van Federer doen net alsof er na Fed geen tennis meer bestaat.quote:Op donderdag 5 september 2013 23:17 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Ik werd nog keihard beschimpt op MTF een jaar geleden, toen ik e.e.a. probeerde uit te leggen aan de Rafa-fans. Tsja, ze schijnen niet echt de meest 'knowledgeable' 'tennis'fans te zijn, en dat blijkt dus weer eens.
Dat komt goed uit, want het klopt ook niet.quote:Op donderdag 5 september 2013 23:20 schreef Tim86 het volgende:
Huh..hoezo zou het voor Rafa makkelijker zijn dan? Ik snap het even niet geloof ik..
Denk dat ze bedoelen dat hij alleen maar punten kan winnen, niets hoeft te verdedigen, ofzo.quote:Op donderdag 5 september 2013 23:20 schreef Tim86 het volgende:
Huh..hoezo zou het voor Rafa makkelijker zijn dan? Ik snap het even niet geloof ik..
Nog knapper is dat hij het seizoen begon als #5 terwijl hij slechts een paar maanden heeft mee gedaan.quote:Op donderdag 5 september 2013 23:12 schreef Piperidine het volgende:
[..]
Oh, dan ligt het dus niet aan mij maar begrijpen ze niet hoe de ranking werkt blijkbaarquote:Op donderdag 5 september 2013 23:21 schreef Rosario het volgende:
[..]
Denk dat ze bedoelen dat hij alleen maar punten kan winnen, niets hoeft te verdedigen, ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |