Ik wel. Kun je gratis pissen in de pauze.quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:02 schreef Specularium het volgende:
Ik zou ook nooit een kaartje kopen voor de theatershow van golfer.
Ligt eraan of het verbaal danwel fysiek is. Hij is tot alletwee in staat.quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:23 schreef DrDentz het volgende:
Als Theo zijn gast verkracht zou er dan direct ingegrepen worden of kijken ze de beelden pas later terug?
Er is geen pauze. Er worden wel gratis luiers uitgedeeld.quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik wel. Kun je gratis pissen in de pauze.
Echt ? Voorbeelden.quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:46 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ligt eraan of het verbaal danwel fysiek is. Hij is tot alletwee in staat.
"Het was verschrikkelijk, ik ben gemarteld en verkracht. Voornamelijkquote:
tja, jammer. Het is heftig. Maar hij maakte er wel een verdomd mooi programma vanquote:
Zou leuk zijn.quote:Op vrijdag 6 september 2013 01:03 schreef DrDentz het volgende:
Theo Maassen en Hans Teeuwen.. en Pieter Bouwman 24 uur bij elkaar.. een Mannen van de Radio marathon..
Neem het op.quote:
Hoezo tegenwoordig nog opnemen? Je hebt toch niet voor niets internet?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 01:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Neem het op.
Ben bang dat ik veel doorspoel.
Ik kijk toch lekkerder op een TV-scherm vanaf de bank en nee, ik heb geen Internet op mijn oude TV.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 09:58 schreef BBQSausage het volgende:
Hoezo tegenwoordig nog opnemen? Je hebt toch niet voor niets internet?
Kan ik me iets bij voorstellen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik kijk toch lekkerder op een TV-scherm vanaf de bank en nee, ik heb geen Internet op mijn oude TV.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |