Oh zoquote:Op donderdag 5 september 2013 21:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
Nee, die link van Puckz, die zijn een stukkie duurder
Ja dat zijn niet echt exact dezelfde maar ze zijn iig vrij breed. Ik heb nu de smalle versies om kettinkjes en koord bij elkaar te klemmen enzo.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die zijn mooi. Alleen het is zo duur. Ik ben een beetje op ebay aan het kijken, heb dit al:
http://www.ebay.nl/itm/50(...)tem1c35501b70&_uhb=1
Ik moet nog ff op je link klikken en kijken Spees. Maar is dat niet iets Amerikaans? Of is er ook een Nederlandse markt? Verzenden wordt wat lastig en duur anders vrees ik.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
Puckzzz ik zou een indiegogo campagne starten en dan mensen 5$ optie - geschreven bedankje 10$ (iets kleins? een kaart?) 20$ armband?
Zo'n armband past makkelijk door de brievenbus toch? Ik weet niet wat het weegt verder maar dat zou je moeten uitrekenen en aan de 'prijs' moeten aanpassenquote:Op donderdag 5 september 2013 21:20 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik moet nog ff op je link klikken en kijken Spees. Maar is dat niet iets Amerikaans? Of is er ook een Nederlandse markt? Verzenden wordt wat lastig en duur anders vrees ik.
Die heb ik zelf gemaakt van zilverdraadquote:Op donderdag 5 september 2013 21:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
Magnetische sluitingen zijn prijzig wil je een beetje kwaliteit hebben.
Ik vind die sluiting die je op de eerste foto op je feestboek hebt gebruikt erg mooi. Ook omdat ik het totaal niet ken
Ish mooiquote:Op donderdag 5 september 2013 21:24 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Die heb ik zelf gemaakt van zilverdraadMaar is nogal gevoelig voor buigen
Ook hier ga ik heel goed over nadenkenquote:Op donderdag 5 september 2013 21:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zo'n armband past makkelijk door de brievenbus toch? Ik weet niet wat het weegt verder maar dat zou je moeten uitrekenen en aan de 'prijs' moeten aanpassenVolgens mij staan er nooit limitaties bij voor landen/verzenden.
Bij indiegogo kun je zeggen dat als je je doel haalt t pas in laten we zeggen december opgestuurd kan worden. En je hoeft niet te specificeren welk armbandje mensen krijgen. Random erbij vermelden opgelostquote:Op donderdag 5 september 2013 21:29 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ook hier ga ik heel goed over nadenken
Ik denk dat ik beter eerst kan werken aan een bepaalde voorraad. Ik kan niet echt productiewerk doen en 10 dezelfde bandjes maken. Dat zit niet in mij
Dus elk bandje is uniek en zal ik dus ook aan moeten bieden. Met het risico van veel foto's
Die lijkt me wat lompquote:Op donderdag 5 september 2013 21:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
Deze is ook wel tof, maar ook best prijzig
http://www.ebay.nl/itm/2-(...)tem3f23064a0f&_uhb=1
Waarschijnlijk welquote:
In de winkel hebben we die sluiting bij mannen armbandenquote:Op donderdag 5 september 2013 21:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel.
Maar wel tof![]()
Alleen niet hiervoor
Ja, is het weer mijn kutsmaak?quote:Op donderdag 5 september 2013 21:35 schreef megamandy het volgende:
[..]
In de winkel hebben we die sluiting bij mannen armbanden
dit klinkt SOOOOO WRONG!!!!quote:Op donderdag 5 september 2013 21:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja, is het weer mijn kutsmaak?
ik krijg van dat soort berichten instant mental images incl. geur en smaak hequote:
Hou jij eens even op met aan mijn kut denkenquote:Op donderdag 5 september 2013 21:37 schreef Molo het volgende:
[..]
ik krijg van dat soort berichten instant mental images incl. geur en smaak he
Euw euw euwwwwww
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |