abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130995305
Ik heb ook een relatie gehad waarop iedereen commentaar scheen te hebben. Niet vanwege leeftijdsverschil of afstand, maar omdat de jongen in kwestie minder sociaal was dan anderen, geen alcohol dronk en niet uit ging (als student). Hij was hartstikke lief voor mij en de mening van anderen kon me echt niets schelen. Meer dan drie jaar een fijne relatie gehad.
pi_130996351
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 19:14 schreef De_jager het volgende:
Ik heb ook een relatie gehad waarop iedereen commentaar scheen te hebben. Niet vanwege leeftijdsverschil of afstand, maar omdat de jongen in kwestie minder sociaal was dan anderen, geen alcohol dronk en niet uit ging (als student). Hij was hartstikke lief voor mij en de mening van anderen kon me echt niets schelen. Meer dan drie jaar een fijne relatie gehad.
Maar toch "gehad" :')

Blijkbaar niet vatbaar voor een langere periode :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_130997789
Ja en nee. Logischerwijs word ik enorm boos als iemand iets slechts over mijn vriendin zegt. Al helemaal wanneer mensen conclusies trekken over dingen waar ze geen benul van hebben. Aan de andere kant hebben bijv. mijn ouders mij in het verleden wel eens gewezen op de nonchalance, luiheid en laksheid van mijn ex. Natuurlijk kregen die de wind van voren van me op zo'n moment, maar achteraf hadden ze toch in verdomd veel dingen gelijk die ik toentertijd niet wou inzien. :)

Tja, wat mijn huidige vriendin betreft, daar ben ik natuurlijk hartstikke gek op en daar hoeft ook niemand wat slechts over te zeggen. Maar toch, stel meerdere mensen klagen over hetzelfde iets dat met je partner te maken heeft. Dat zou bij mij toch een belletje gaan laten rinkelen...
pi_130998755
quote:
10s.gif Op maandag 9 september 2013 19:36 schreef Godshand het volgende:

[..]

Maar toch "gehad" :')

Blijkbaar niet vatbaar voor een langere periode :')
Het is uit ja, maar ik heb een prima tijd gehad. Het ging niet uit om de karaktertrekken die mijn vrienden zo storend vonden :') Elke relatie loopt risico om op de klippen te lopen. Dat heeft niets te maken de mening van anderen.
  maandag 9 september 2013 @ 21:56:25 #105
391049 Zelus
Toewijding en wedijver
pi_131004004
Het is moeilijk, maar het beste is om je er niet aan te storen.
Kan ook jaloezie zijn, dat mensen het je niet gunnen.

Belangrijkste is dat jij en je man gelukkig zijn met elkaar, en misschien is de afstand wel de redding?
(af en toe even alleen zijn enzo?)

Sterkte.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')