SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
Spelers die met hun speelstijl vooral bekend staan om de passing. Ook daarin was Scholes gewoon superieur trouwens.quote:Op donderdag 5 september 2013 16:10 schreef BDIL het volgende:
[..]
Weet jij wel wat je zegt ? Hij is de beste passer en nu dit
Mijn reactie hypocriet. Eerst begin je over ooit, vervolgens over alleen nu. Ten 2e noem je aspect op van het voetbal passen ( dat Scholes daarin de beste isquote:Op donderdag 5 september 2013 16:12 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Spelers die met hun speelstijl vooral bekend staan om de passing. Ook daarin was Scholes gewoon superieur trouwens.
Tevens is je vorige reactie enorm hypocriet en ga je er gewoon niet verder op in omdat je er simpelweg geen 20 kunt noemen.
EDIT: nu klaar dus.
gr gr x.quote:Op donderdag 5 september 2013 16:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Scholes mocht willen dat hij de passing heeft die Pirlo bezit
quote:Op donderdag 5 september 2013 16:12 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Spelers die met hun speelstijl vooral bekend staan om de passing. Ook daarin was Scholes gewoon superieur trouwens.
Tevens is je vorige reactie enorm hypocriet en ga je er gewoon niet verder op in omdat je er simpelweg geen 20 kunt noemen.
EDIT: nu klaar dus.
quote:
Ik heb het nergens alleen over nu.quote:Op donderdag 5 september 2013 16:13 schreef BDIL het volgende:
[..]
Mijn reactie hypocriet. Eerst begin je over ooit, vervolgens over alleen nu. Ten 2e noem je aspect op van het voetbal passen ( dat Scholes daarin de beste is) en dan zeg je dat Pirlo weinig scoort
. Ten slotte aub maak wat van je leven en vermijd discussies die je niet kan winnen ( alle dus ).
Die allerlaatste op 2:16quote:Op donderdag 5 september 2013 15:33 schreef Ozz-03 het volgende:
Zo fucking simpel en zó effectief, geweldig om naar te kijken.
quote:Op donderdag 5 september 2013 16:17 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik heb het nergens alleen over nu.
Ik vergeleek hem met een aantal spelers van nu waarvan hier gedacht wordt dat ze beter zijn terwijl ze dat niet zijn. Tevens is deze reactie juist het toppunt van een discussie zo beëindigen dat wel duidelijk wordt dat je gewoon ongelijk hebt.![]()
Tevens is dit ook gewoon een meningsverschil. Ik blijf er toch bij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
quote:Op donderdag 5 september 2013 16:18 schreef Djeetje het volgende:
Ik ga er 20 proberenWaar is Sneijder?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 september 2013 16:18 schreef Djeetje het volgende:
Ik ga er 20 proberenAlleen de 2 die niet dik gedrukt zijn, komen nog enigszins in aanmerking.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het noemen van Messi getuigt ook van weinig kennis.![]()
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
3*quote:Op donderdag 5 september 2013 16:20 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Alleen de 2 die niet dik gedrukt zijn, komen nog enigszins in aanmerking.
Ik zie er maar 2. Ik was alleen eerst Van Duinen vergeten.quote:
Messi hoort daar inderdaad niet in thuis maar de rest is stuk voor stuk beter in de passing dan Scholes zelfs Van Duinenquote:Op donderdag 5 september 2013 16:20 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Alleen de 2 die niet dik gedrukt zijn, komen nog enigszins in aanmerking.
Hij heeft veranderd.quote:
Ligt er aan hoe je dat van Messi bekijk.quote:Op donderdag 5 september 2013 16:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Messi hoort daar inderdaad niet in thuis maar de rest is stuk voor stuk beter in de passing dan Scholes zelfs Van Duinen
Iniesta en Özil zijn echt geen complete passers en horen meer thuis in een rijtje van technisch begaafde middenvelder. Qua passen komen ze echt niet in de buurt van Scholes, Xavi en Pirlo.quote:Op donderdag 5 september 2013 16:21 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Hij heeft veranderd.
Sowieso Iniesta en Ozil zijn passing zijn beter en Messi zijn passing ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |