En dan gaat hij uitleggen dat hij het altijd met z'n linker wijsvinger doet. Want links is z'n motoriek beter omdat hij ook met links schrijft. En een wijsvinger is het fijnst omdat het onbeleefd is om het met je middelvinger te doen en omdat het niet fijn is om het met een andere vinger te doen.
Hij gebruikt nu al jaren z'n linker wijsvinger. Er zit zelfs al een beetje eelt op. .
quote:
Op woensdag 25 september 2002 00:14 schreef Mirage het volgende:
Hoe krijg ik de geur van mijn vriendin van mijn piemel voordat ik naar mijn vrouw ga ?
quote:
Op woensdag 25 september 2002 00:14 schreef Mirage het volgende:
Hoe krijg ik de geur van mijn vriendin van mijn piemel voordat ik naar mijn vrouw ga ?
quote:Des te duidelijker is wat je denkt
Op woensdag 25 september 2002 00:16 schreef shmoopy het volgende:
Ik ga hier heel erg niet reageren.
maargoei..
1 uit de losse pols..
Als ik mijn portemonnai altijd uit mijn rechterkontzak haal...is de kans dan groter dat ik mijn rechter pols slijt of niet
Bij de Albert Heijn hier in Enschede werkt een heel lief en knap meisje, dus dan ga je wel eens denken hoe dat zou zijn om een relatie met haar te hebben.. Wie heeft wel eens een relatie gehad met de kassiere of een one night stand en vooral hoe ging dat toen verder....
Zou jij je vrouw vertellen...
Dat je wel eens masturbeert terwijl je aan haar moeder denkt?
Of kan ik dat beter niet zeggen?
Wat zouden jullie doen?
[Dit bericht is gewijzigd door shmoopy op 25-09-2002 00:21]
quote:Hmm, dat hangt van heel veel dingen af. Of je de portomonnee er met links of rechts uithaalt natuurlijk. En of je ook nog andere dingen doet met je polsen. Om maar wat te noemen.
Op woensdag 25 september 2002 00:17 schreef Blueman het volgende:
Als ik mijn portemonnai altijd uit mijn rechterkontzak haal...is de kans dan groter dat ik mijn rechter pols slijt of niet
quote:
Op woensdag 25 september 2002 00:20 schreef shmoopy het volgende:
Ik kan het niet laten.Zou jij je vrouw vertellen...
Dat je wel eens masturbeert terwijl je aan haar moeder denkt?
Wat zouden jullie doen?
Lucht op he
quote:juh krijg je zo'n reacties
Op woensdag 25 september 2002 00:21 schreef Bazyx het volgende:[..]
Hmm, dat hangt van heel veel dingen af. Of je de portomonnee er met links of rechts uithaalt natuurlijk. En of je ook nog andere dingen doet met je polsen. Om maar wat te noemen.
quote:Ja.
Op woensdag 25 september 2002 00:21 schreef Mirage het volgende:[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Lucht op he
quote:
Op woensdag 25 september 2002 00:20 schreef Elevation het volgende:
Leuke kassiere in de supermarkt.Bij de Albert Heijn hier in Enschede werkt een heel lief en knap meisje, dus dan ga je wel eens denken hoe dat zou zijn om een relatie met haar te hebben.. Wie heeft wel eens een relatie gehad met de kassiere of een one night stand en vooral hoe ging dat toen verder....
geweldige topic!
hebben jullie dat ook wel eens en hoe reageert je (niet bestaande) vrouw daar op?
Zoiets?
quote:Heel goed.
Op woensdag 25 september 2002 01:38 schreef golfer het volgende:
Zoiets?
De rest ook, ik heb bij sommige gecontroleerd of hij ze niet echt al eens geopend had.
quote:Gelukkig.
Op woensdag 25 september 2002 00:20 schreef shmoopy het volgende:
Ik kan het niet laten.
quote:
Zou jij je vrouw vertellen...Dat je wel eens masturbeert terwijl je aan haar moeder denkt?
Wat zouden jullie doen?
quote:LOL
Op woensdag 25 september 2002 01:34 schreef Vibromass het volgende:
Wie doet er wel eens aan penetratie tijdens de sex?
Wat dan zo'n 5 minuten later gevolgd wordt door:
Je vrouw gaat zonder jou op vakantie..
...Zou jij dan denken dat ze vreemd gaat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |