ja iedere minuutquote:Op donderdag 5 september 2013 01:13 schreef smitjew het volgende:
[..]
shit , maar hij saved hem ook ofzo ?
verslaafdequote:Op donderdag 5 september 2013 01:13 schreef VerdachtParkietje het volgende:
[..]
32 uur en heb nu 405 miljoen c/ps
Nee, een excel-bestandje dat ik voor mezelf heb in elkaar gezet.quote:Op donderdag 5 september 2013 01:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij gebruikt dat building buyers optimation scroipt of zo
Hoe snel klikt die autoclicker van jou dan?quote:Op donderdag 5 september 2013 01:14 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
Nee, een excel-bestandje dat ik voor mezelf heb in elkaar gezet.
Alles wat ik gebruik bouw / maak ik zelf, dus in zoverre vind ik het niet echt valsspelen
Ik had hem op 50 kliks per seconde, maar volgens mij wordt ik ergens gelimiteerd tot ongeveer 10-12 keer klikken per seconde. Vind ik op zich ook wel eerlijk, dus ik ben er niet op gedoken om het uit te zoeken. Misschien zit er wel een limiet in de code van de site.quote:Op donderdag 5 september 2013 01:14 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Hoe snel klikt die autoclicker van jou dan?
ja heb ik ookquote:Op donderdag 5 september 2013 01:16 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
Ik had hem op 50 kliks per seconde, maar volgens mij wordt ik ergens gelimiteerd tot ongeveer 10-12 keer klikken per seconde. Vind ik op zich ook wel eerlijk, dus ik ben er niet op gedoken om het uit te zoeken. Misschien zit er wel een limiet in de code.
lol wat dan?quote:Op donderdag 5 september 2013 01:18 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Iets daaraan lijkt niet te kloppen...hmmm
nee idd. ZO veel dingen gekocht al, voor maar 67 Tc (want alltime 91 - nu in kas 24) daar kloppen dingen nietquote:Op donderdag 5 september 2013 01:18 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Iets daaraan lijkt niet te kloppen...hmmm
Ja ik ben al een paar uur aan het sparen voor die Get Lucky van 77 miljard.quote:Op donderdag 5 september 2013 01:20 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik vind je inkomen vrij hoog voor wat je hebt uitgegeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |