SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
quote:
quote:Op woensdag 4 september 2013 22:34 schreef Hoogstaande het volgende:
Die nieuwe EA site is smerig onoverzichtelijk geworden
Waar kan ik My Media vinden?
Eh nee want dat kan niet.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:35 schreef Nickskuh het volgende:
Ben eigenlijk wel benieuwd of EA dit jaar wel eens spelers gaat toevoegen in UT die er later pas bij komen.
Hij zat in FUT10 en toen heette hij Murgu.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:35 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Mutu vond ik ook echt een baas. Die heb ik een keer zien spelen tegen AZ in een oefenwedstrijd.
Fcsuarez, DS2 en DS3 zijn de enige die nog over FUT 13 posten.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:36 schreef Zhano het volgende:
Waarom zitten we eigenlijk nog in het FUT 13 topic? 80% hier gaat over BS die niks met FIFA te maken heeft, 19% over FUT14 en de rest is FUT13.
lolwhut?quote:Op woensdag 4 september 2013 22:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij zat in FUT10 en toen heette hij Murgu.
Vorig jaar werd FUT 13 topic eerder geopend en gooiden de mods het dicht tot de release.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:36 schreef Zhano het volgende:
Waarom zitten we eigenlijk nog in het FUT 13 topic? 80% hier gaat over BS die niks met FIFA te maken heeft, 19% over FUT14 en de rest is FUT13.
Ik postte net ook nog een team gewoon hoor.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:37 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Fcsuarez, DS2 en DS3 zijn de enige die nog over FUT 13 posten.
Okquote:
ook niet meerquote:Op woensdag 4 september 2013 22:37 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Fcsuarez, DS2 en DS3 zijn de enige die nog over FUT 13 posten.
Maar toen gingen ze toch ook zeggen dat het pas na de release van het spel FIFA open mocht?quote:Op woensdag 4 september 2013 22:37 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Vorig jaar werd FUT 13 topic eerder geopend en gooiden de mods het dicht tot de release.
Hij zit elk jaar gewoon in FIFA met die naam maar hij mag niet meer in FUT zitten sinds een aantal jaren.quote:
quote:Op woensdag 4 september 2013 22:38 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ok
Graag ook een antwoord op mn vraag dan.
DS2 chick?quote:Op woensdag 4 september 2013 22:39 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]![]()
Ik kom niet op de site van EA![]()
En de DS2 chick kan je wel spoileren.
Hij gaf bij mij eerst aan dat ze technical difficulties hadden en daarna een 502 proxy error.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:39 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]![]()
Ik kom niet op de site van EA![]()
En de DS2 chick kan je wel spoileren.
Je doet je naam geen eer aanquote:Op woensdag 4 september 2013 22:40 schreef TheFastOne het volgende:
http://www.easports.com/f(...)cial-na-eas-fb-top50
Top 50 beste spelers in FUT 14.
Iniesta CM
Je doet je naam geen eer aan.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:40 schreef TheFastOne het volgende:
Iniesta CM
R-R-REPOOOOOOSTquote:Op woensdag 4 september 2013 22:40 schreef TheFastOne het volgende:
Iniesta CM
nee rooie meiden zijn echtquote:Op woensdag 4 september 2013 22:41 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
En ook een vuile rooie voor Djé graag.
EA haat La Liga.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:41 schreef Djeetje het volgende:
Ik begrijp dat niet he Busquets is echt wel sneller dan 56 pace
Sorry, 15 jarig breezersletjes zijn niet mn specialiteit.quote:
'Hij is groot, laten we hem langzaam maken.'quote:Op woensdag 4 september 2013 22:41 schreef Djeetje het volgende:
Ik begrijp dat niet he Busquets is echt wel sneller dan 56 pace
- EAquote:Op woensdag 4 september 2013 22:43 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
'Hij is groot, laten we hem langzaam maken.'
: 7quote:Op woensdag 4 september 2013 22:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
huh vanmiddag was het nog 65 miljoen
Fabregas loopquote:Op woensdag 4 september 2013 22:44 schreef Djeetje het volgende:
Alsof een speler in een paar jaar zoals Fabregas traag word
quote:Op woensdag 4 september 2013 22:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit is bijna net zo eng als toen DS2 en DS3 bijna achter elkaar 'hou je fucking bek kut vent' postten. Nu verwacht ik een Family Guy-flashback.
Serieus Robinho maar 3 star skillsquote:Op woensdag 4 september 2013 22:45 schreef DutchSL het volgende:
Het is gewoon zo, tussen FUT 11 en FUT 12 is er iets gebeurd in de staf daar die de stats bepalen die de Spanjaarden structureel nadeliger zijn gaan beoordelen, vooral qua pace.
En deze zomer lijkt het het geval te zijn bij Italië of vooral bij Milan (Robinho, Balotelli, El Shaarawy, Boateng -toen nog Milan- allemaal achteruit in skills, Robinho zelfs van 5 naar 3).
Deze en die vorige heb je nou al een paar keer gepost..wat is hier nou bijzonder aan? Het internet is groter dan deze instagram sma's hoorquote:
Robinho en Shaarawy zullen echt geen 3* skills krijgen als echte stats.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:45 schreef DutchSL het volgende:
Het is gewoon zo, tussen FUT 11 en FUT 12 is er iets gebeurd in de staf daar die de stats bepalen die de Spanjaarden structureel nadeliger zijn gaan beoordelen, vooral qua pace.
En deze zomer lijkt het het geval te zijn bij Italië of vooral bij Milan (Robinho, Balotelli, El Shaarawy, Boateng -toen nog Milan- allemaal achteruit in skills, Robinho zelfs van 5 naar 3).
Ik was al vergeten dat ik ze had gepostquote:Op woensdag 4 september 2013 22:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Deze en die vorige heb je nou al een paar keer gepost..wat is hier nou bijzonder aan? Het internet is groter dan deze instagram sma's hoor
Maar Spanje krijgt wel (deels onterecht) alle plekken in de TOTY dit jaar, dus dat heft elkaar genoeg op. Spanjaarden hoeven zich absoluut niet genaaid te voelen.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:45 schreef DutchSL het volgende:
Net zoals bv. de mensen die verantwoordelijk zijn voor de stats in Belgie en Rusland de vrijgeleide hebben om hun competitie helemaal op te pimpen qua pace.
En als er een Spaanse CB uit de Liga BBVA met meer dan 70 pace is is die meestal niet veel groter dan 1.80 (op Ramos na) Ok hij is ook maar 1.83.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:45 schreef DutchSL het volgende:
Net zoals bv. de mensen die verantwoordelijk zijn voor de stats in Belgie en Rusland de vrijgeleide hebben om hun competitie helemaal op te pimpen qua pace.
quote:
Hou die smerige sloeries lekker in je fapmapje verborgen johquote:
Nee joh op het belangrijkste in FUT worden ze benadeeld.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:47 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Maar Spanje krijgt wel (deels onterecht) alle plekken in de TOTY dit jaar, dus dat heft elkaar genoeg op. Spanjaarden hoeven zich absoluut niet genaaid te voelen.
EA bepaalt die plekken niet, die nemen rechtstreeks het Fifpro TOTY over.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:47 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Maar Spanje krijgt wel (deels onterecht) alle plekken in de TOTY dit jaar, dus dat heft elkaar genoeg op. Spanjaarden hoeven zich absoluut niet genaaid te voelen.
Dan kan de hele wereld de tyfus krijgen.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:48 schreef DutchSL het volgende:
[..]
EA bepaalt die plekken niet, die nemen rechtstreeks het Fifpro TOTY over.
Messi is geen Spanjaard. Ronaldo is wel gewoon beter dan Esswein, dus ja...quote:Op woensdag 4 september 2013 22:48 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Nee joh op het belangrijkste in FUT worden ze benadeeld.
Leuk en aardig die TOTY kaarten, maar Esswein is nog steeds beter dan Messi
quote:Op woensdag 4 september 2013 22:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Deze en die vorige heb je nou al een paar keer gepost..wat is hier nou bijzonder aan? Het internet is groter dan deze instagram sma's hoor
quote:Op woensdag 4 september 2013 22:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 september 2013 22:48 schreef DutchSL het volgende:
[..]
EA bepaalt die plekken niet, die nemen rechtstreeks het Fifpro TOTY over.
Ik had het over de La Liga.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:49 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Messi is geen Spanjaard. Ronaldo is wel gewoon beter dan Esswein, dus ja...
doen ik wil weten wat het doetquote:Op woensdag 4 september 2013 22:50 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
HUH ? jij had deze update toch ook gedaan ?
Daarom het 2e deel van mijn zin. Maar FUT meer als H2H maken, lijkt me ook niks...quote:
gekochtquote:Op woensdag 4 september 2013 22:51 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
doen ik wil weten wat het doet
Nee, ik had uiteindelijk maar een paar time machines aangeschaft.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:50 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
HUH ? jij had deze update toch ook gedaan ?
vetquote:Op woensdag 4 september 2013 22:52 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
gekocht4 milj coins er bij
iedere oma 100.000 coinsen een spacende achtergrond
![]()
ja staat ook ergens een percentage bij je stats,quote:Op woensdag 4 september 2013 22:57 schreef DutchSL het volgende:
Die vloeistof links bij de koekjes, moet dat nou melk voorstellen ? (bij die upgrades hebben ze het steeds over melk..).
Die gaat dus alleen nog maar op CM gebruikt worden.quote:
Ik kijk wel evenquote:Op woensdag 4 september 2013 22:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
weet je nou al wat voor type merc je ma heeft?
1 met twee wielen die 25 gaatquote:Op woensdag 4 september 2013 22:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
weet je nou al wat voor type merc je ma heeft?
dat is al heel lang zo hoorquote:Op woensdag 4 september 2013 23:00 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik kijk wel even
Staat tegenwoordig niet meer op de achterkant
Moet echt beter opletten.quote:
kentekenbewijsquote:Op woensdag 4 september 2013 23:09 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Moet echt beter opletten.
Staat vast wel ergens in die boekjes toch ?
Geen idee, ik zie Bahia,Cruzeiro en al die jeugdteams nooit spelen. Wacht toch gewoon op fatsoenlijk voetbal joh. Met dit soort gokwerk verlies je alleen maar geld.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:14 schreef Nickskuh het volgende:
[ afbeelding ]
Zou dit iets zijn..
Ja heb liever Unibet maar ben nog geen 18.
Wacht idd wel tot vrijdag.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geen idee, ik zie Bahia,Cruzeiro en al die jeugdteams nooit spelen. Wacht toch gewoon op fatsoenlijk voetbal joh. Met dit soort gokwerk verlies je alleen maar geld.
Met zo'n lage odd zou ik zeker niet op Italie inzetten.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:14 schreef Nickskuh het volgende:
[ afbeelding ]
Zou dit iets zijn..
Ja heb liever Unibet maar ben nog geen 18.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen nog 1 positiekaartje, maar ik heb geen zin om te zoeken, dus even testen.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
93,117,339,431 cookiesquote:
quote:
ik laat hem denk ik vannacht aanstaanquote:Op woensdag 4 september 2013 23:22 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
93,117,339,431 cookies
per second : 10,649,014.5
hier ook
[..]
cheaterquote:Op woensdag 4 september 2013 23:23 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik laat hem denk ik vannacht aanstaan
quote:Op woensdag 4 september 2013 23:22 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
93,117,339,431 cookies
per second : 10,649,014.5
hier ook
[..]
nee, per klik is het 1/100 van wat we per seconde krijgen ofzoquote:Op woensdag 4 september 2013 23:26 schreef Djeetje het volgende:
Klikken jullie ook de hele tijd op dat cookie ?
zelf klikkenquote:Op woensdag 4 september 2013 23:26 schreef Djeetje het volgende:
Klikken jullie ook de hele tijd op dat cookie ?
Ik doe het ook nietquote:Op woensdag 4 september 2013 23:27 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nee, per klik is het 1/100 van wat we per seconde krijgen ofzo
Je wilt dit alleen, omdat hij dan duurder is en jij hem dan voor meer kan verkopen als je hem uit een pack hebt.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:38 schreef Maver24 het volgende:
EA vind dus Neymar niet bij de top50 horen![]()
. Mag hopen dat hij toch 85 is terwijl ik vind dat 86 ook wel had gemogen
dat niet maar ik mis wel meer spelers in de top 50. zoals Barzagli en Hamsik en waarom is vidal maar 85, minimaal 87 hoort hij te zijnquote:Op woensdag 4 september 2013 23:39 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Je wilt dit alleen, omdat hij dan duurder is en jij hem dan voor meer kan verkopen als je hem uit een pack hebt.
fuck you man echt serieus wie de fuck denk je wel niet dat je bent he godsamme zeg jezus manquote:Op woensdag 4 september 2013 23:39 schreef Maver24 het volgende:
even gekeken naar dat cookie spel maar jezus, dan moet je echt geen leven hebben om het leuk te vinden of gewoon niks beter te doen te hebben. oersaai gewoon
bedankt manquote:Op woensdag 4 september 2013 23:39 schreef Maver24 het volgende:
even gekeken naar dat cookie spel maar jezus, dan moet je echt geen leven hebben om het leuk te vinden of gewoon niks beter te doen te hebben. oersaai gewoon
Gewoon voor die upgrades sparen etc.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:58 schreef Tim86 het volgende:
Maar wat is er nou zo leuk aan die cookies? Ik zie het jullie allemaal posten, maar ik zie het echt niet
ik heb geen idee maar het werktquote:Op woensdag 4 september 2013 23:58 schreef Tim86 het volgende:
Maar wat is er nou zo leuk aan die cookies? Ik zie het jullie allemaal posten, maar ik zie het echt niet
Wedstrijdje 'wie heeft de grootste'quote:Op woensdag 4 september 2013 23:58 schreef Tim86 het volgende:
Denk dat het bij mij vooral kwam doordat ik op school zat en het een fucking saaie dag was, dus alles was beterquote:Op woensdag 4 september 2013 23:58 schreef Tim86 het volgende:
Geldt ook voor jullietwitter:EASPORTSFIFA twitterde op woensdag 04-09-2013 om 23:11:04Loving the debate over the #FIFA14Ratings. Have your say by joining the hundreds of talent scouts around the world: http://t.co/t6BCWW0fdw reageer retweet
Vorig jaar al eens naar gekeken ja. Leek me te veel werkquote:Op donderdag 5 september 2013 00:07 schreef wieisboos het volgende:
Geldt ook voor jullietwitter:EASPORTSFIFA twitterde op woensdag 04-09-2013 om 23:11:04Loving the debate over the #FIFA14Ratings. Have your say by joining the hundreds of talent scouts around the world: http://t.co/t6BCWW0fdw reageer retweet
Ik ben al helemaal gewend aan die kaarten van FUT14 dat ik deze lelijk begin te vinden.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:23 schreef TBakkert het volgende:
Iemand die iets leuks weet met de linkerkant?
Budget: 265k.
[ afbeelding ]
Financial compensation.quote:Op donderdag 5 september 2013 00:07 schreef wieisboos het volgende:
Waarom verzinnen ze dan al die duizenden ingame stats?quote:Op donderdag 5 september 2013 00:18 schreef wieisboos het volgende:
Maar fifanow stats zijn sowieso fout
Ze verzinnen het niet.. het is gewoon de database van 1-2 maanden geledenquote:Op donderdag 5 september 2013 00:18 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Waarom verzinnen ze dan al die duizenden ingame stats?
Ok in dat geval zullen de definitieve stats niet veel afwijken.quote:Op donderdag 5 september 2013 00:19 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ze verzinnen het niet.. het is gewoon de database van 1-2 maanden geleden
leuk die positioning maar hij is toch niet snel genoeg om in de juiste positie te komenquote:Op donderdag 5 september 2013 00:21 schreef Maver24 het volgende:
Pelle
90 heading
90 strength
85 positioning
Nice !!
Alsof iemand een team met pelle gaat makenquote:Op donderdag 5 september 2013 00:21 schreef Maver24 het volgende:
Pelle
90 heading
90 strength
85 positioning
Nice !!
Ikquote:Op donderdag 5 september 2013 00:22 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Alsof iemand een team met pelle gaat maken
Zilveren zien er ook leuk uit in fut14quote:Op donderdag 5 september 2013 00:24 schreef Tim86 het volgende:
De man die altijd weigerde om spelers met een rating onder 80 te gebruiken gaat als eerste Pellè opzoeken..wat is dit
Serero.quote:Op donderdag 5 september 2013 00:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zie helemaal geen in-game stats hoor.. maar goed, er gaat toch nog wel veel veranderen. Wie was de eerste speler die jullie opzochten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of deze MattWiz weet iets dat ik niet weet of hij neemt ons in de maling. Die ingame stats staan namelijk niet op de FUT-servers. Die worden uit XML-files gehaald die gekoppeld zijn aan Creation Centre.quote:
.. en 57 finishingquote:Op donderdag 5 september 2013 00:30 schreef Maver24 het volgende:
JPB heeft . Ik bedoel Boetius
92 acceleratie
90 agilty
83 dribbling
84 sprint speed
Damn
Oh, dit dus.quote:Op donderdag 5 september 2013 00:18 schreef wieisboos het volgende:
Die stats worden door de data-editors, zoals wieisboos continu veranderd. Die data is gewoon vrij toegankelijk voor iedereen, want zo ben ik vorig jaar ook aan de stats gekomen. Dit zijn gewoon oude stats van afgelopen seizoen. De nieuwe worden waarschijnlijk geüpdatet tegelijk met de webapp voor FUT14.quote:Op donderdag 5 september 2013 00:38 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Maar ze zullen ook niet verzonnen zijn. Er zal heus wel wat kloppen
Van der Hoorn zo sloom als de tering zeker?quote:Op donderdag 5 september 2013 00:50 schreef wieisboos het volgende:
De Sa zit ook in Fifa als RW, lukoki 2.0. Hij is konkosnel en kan verder helemaal niks
Jepquote:Op donderdag 5 september 2013 00:52 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Van der Hoorn zo sloom als de tering zeker?
Hey cool man, vertel ons hier eens meer over.quote:Op donderdag 5 september 2013 00:54 schreef pascal08 het volgende:
Zo kun je bijvoorbeeld ook alle spelerfoto's van de server plukken:
Suarez 2010-2012-2013:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 september 2012 14:08 schreef Confetti het volgende:
Als ik het openbaar zou maken zou het spel echt helemaal naar de kloten gaan![]()
Dat bespaar ik EA maar. Wat een prutsers.
quote:Op donderdag 5 september 2013 00:55 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hey cool man, vertel ons hier eens meer over.
Wat ben je toch een schat van een ventquote:Op donderdag 5 september 2013 07:08 schreef DuTank het volgende:
Ik ben nu voor de tweede dag achter elkaar belachelijk vroeg opgestaan, terwijl ik helemaal niks hoef te doen.. Ja... Ben heel lief geweest voor mijn meisje en heb haar naar haar werk gebracht.
Jaa, ik zei vandaag al in de auto: dit doe ik voorlopig niet meerquote:Op donderdag 5 september 2013 07:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wat ben je toch een schat van een vent
Mijn vrouw heeft vandaag haar laatste werkdag van het jaar, daarna zwangerschapsverlof...moet ik voortaan helemaal alleen vroeg opstaan
Ik ga nog niet zeggen of het een jongetje of een meisje is...maar ik wacht gewoon ff met dat soort dingen tot hij zelf aangeeft dat hij zoiets wil. Daarvoor push ik het gewoon alleen maar een klein beetjequote:Op donderdag 5 september 2013 07:16 schreef DuTank het volgende:
[..]
Jaa, ik zei vandaag al in de auto: dit doe ik voorlopig niet meer
Maar zie het zo: je krijgt er iets moois voor terug, een mini-PotS. Ligt het NAC-shirtje al klaar?
Is dit wel POTSquote:Op donderdag 5 september 2013 07:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik ga nog niet zeggen of het een jongetje of een meisje is...maar ik wacht gewoon ff met dat soort dingen tot hij zelf aangeeft dat hij zoiets wil. Daarvoor push ik het gewoon alleen maar een lein beetje
quote:Op donderdag 5 september 2013 07:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik ga nog niet zeggen of het een jongetje of een meisje is...maar ik wacht gewoon ff met dat soort dingen tot hij zelf aangeeft dat hij zoiets wil. Daarvoor push ik het gewoon alleen maar een klein beetje
Klinkt alsof iemand anders typt "tot hij dat wilt" je verwijst toch niet naar je vrouw als een manquote:Op donderdag 5 september 2013 07:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Is dat een on-POTS-achtige post dan?
Gast, ik verwijs toch ook niet naar mijn vrouw?quote:Op donderdag 5 september 2013 07:26 schreef BDIL het volgende:
[..]
Klinkt alsof iemand anders typt "tot hij dat wilt" je verwijst toch niet naar je vrouw als een man
Tenzij het 2 mannen zijnquote:Op donderdag 5 september 2013 07:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gast, ik verwijs toch ook niet naar mijn vrouw?
Misschien praat ik wel over die kleinequote:Op donderdag 5 september 2013 07:31 schreef BDIL het volgende:
[..]
Tenzij het 2 mannen zijnMaar het lijkt erop als je vrouw over jou praat
quote:Op donderdag 5 september 2013 07:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Het enige wat ik bedoel te zeggen is het volgende: een jongen die vroeger een maatje van me was, en ik nu nog maar heel af en toe spreek, heeft ook een kleine. Meisje van amper 1 nu, geloof ik. Hij kent best veel NAC-spelers (want gaat vaak naar trainingen enzo), en een paar komen wel eens langs bij hem thuis.
Zo stond er een paar maanden terug op Facebook:
"Gudelj kwam vandaag even bij ons thuis langs, en kleine Britt vond het geweldig om haar idool thuis over de vloer te zien."
Donder op, die kleine is nog geen jaar oud, en heeft echt nog geen idool
Precies, zo hoort het te gaan. Laat ze (een beetje geholpen door vaders) zelf maar een keuze maken als ze fatsoenlijk kunnen praten, en met eigen ogen gezien hebben hoe het er in zo'n stadion aan toe gaat.quote:Op donderdag 5 september 2013 07:33 schreef DuTank het volgende:
[..]. Ja ik begrijp je punt. Maar als mijn zoon oud genoeg is om mee te gaan naar een wedstrijd, dan neem ik 'm mee naar PSV uiteraard
Zo ben ik ook verliefd geworden (door Luc Nilis
) en zo hoort het te gaan imo.
Kein Juhden in mein Haus.quote:Op donderdag 5 september 2013 07:36 schreef BDIL het volgende:
Wtf boeit het voor welke club je zoon/dochter is ? Zolang zij het maar leuk vinden.
Het boeit; het is een indicator voor het wel of niet slagen van je opvoedingquote:Op donderdag 5 september 2013 07:36 schreef BDIL het volgende:
Wtf boeit het voor welke club je zoon/dochter is ? Zolang zij het maar leuk vinden.
Daar heb je echt nog last van?quote:Op donderdag 5 september 2013 07:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ook lekker: FUT weer 5 uurtjes down.
Kan bij mij niet missen. Als mijn vriendin en ik 4evah bij elkaar blijven, dan is de hele familie PSV-fan. Opa's en oma's, tantes en ooms. Ok, een zusje van mijn vriendin is voor AZ, maar ze dacht eerst dat die uit Friesland kwamen.quote:Op donderdag 5 september 2013 07:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het boeit; het is een indicator voor het wel of niet slagen van je opvoeding
Nee, serieus: ik zou 'm wel willen laten zien wat voor mooie club NAC (in mijn ogen) is, in de hoop dat dat hem ook aansteekt
Ik wilde vanochtend nog ff IF Barfa halen...quote:Op donderdag 5 september 2013 07:42 schreef Zhano het volgende:
[..]
Daar heb je echt nog last van?Kan me echt aan mn reet roesten. Speel toch niet meer.
Mogguh trouwens
quote:Op donderdag 5 september 2013 07:44 schreef DuTank het volgende:
[..]
Kan bij mij niet missen. Als mijn vriendin en ik 4evah bij elkaar blijven, dan is de hele familie PSV-fan. Opa's en oma's, tantes en ooms. Ok, een zusje van mijn vriendin is voor AZ, maar ze dacht eerst dat die uit Friesland kwamen.
quote:Op donderdag 5 september 2013 07:44 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Desbetreffende puush: [ afbeelding ]Ads
quote:Op donderdag 5 september 2013 07:44 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Desbetreffende puush: [ afbeelding ]Ads
Gebruik Chrome eigenlijk nooit, dus vandaar nog geen AdBlock. In Firefox heb ik er wel eenquote:
Huh whut? Ongeveer de helft heeft hogere ratings dan dat. Of bedoel je 76?quote:Op donderdag 5 september 2013 07:48 schreef DuTank het volgende:
Beste speler in de Eredivisie is een 66 rated
Klasse EA
Bakkaliquote:Op donderdag 5 september 2013 07:50 schreef Zhano het volgende:
[..]
Gebruik Chrome eigenlijk nooit, dus vandaar nog geen AdBlock. In Firefox heb ik er wel een
[..]
Huh whut? Ongeveer de helft heeft hogere ratings dan dat. Of bedoel je 76?
Dat niet alle clubs er in zitten maar een selectie van de clubs denk ik?quote:Op donderdag 5 september 2013 07:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Beschikbare competities in FIFA14:
Argentina – Nacional B (Pool)
Argentina – Primera División
Australia – Hyundai A-League
Austria – Tipp3-Bundesliga
Belgium – Jupiter Pro League
Brazil – Campeonato Brasileiro
Brazil – Serie B (Pool)
Chile – Campeonato Nacional Petrobras
Colombia – Liga Postobón
Denmark – Superliga
...etc.
Wat wordt er bedoeld met "Pool"?
Ah, thanks. Alleen "de hele grote clubs" in de Braziliaanse Serie B dusquote:Op donderdag 5 september 2013 07:52 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat niet alle clubs er in zitten maar een selectie van de clubs denk ik?
quote:Op donderdag 5 september 2013 07:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Brazil – Serie B (Pool)
Colombia – Liga Postobón
Denmark – Superliga
...etc.
quote:Op donderdag 5 september 2013 07:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Brazil – Serie B (Pool)
Colombia – Liga Postobón
Denmark – Superliga
...etc.
Oh, auf das fahrrad,quote:
Niemand voelt zich aangesprokenquote:Op donderdag 5 september 2013 08:16 schreef FCsuarez het volgende:
moguh![]()
hoe gaat het met de cijferfetisjisten hier
Omdat iedereen nu heel goed aan het opletten op school isquote:Op donderdag 5 september 2013 08:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Niemand voelt zich aangesproken
quote:Op donderdag 5 september 2013 08:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik moet zo pas weg.quote:Op donderdag 5 september 2013 08:29 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Omdat iedereen nu heel goed aan het opletten op school is
Welke school begint er nou weer vóór half 9?quote:Op donderdag 5 september 2013 08:29 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Omdat iedereen nu heel goed aan het opletten op school is
iddquote:Op donderdag 5 september 2013 08:30 schreef DuTank het volgende:
[..]
Welke school begint er nou weer vóór half 9?
Ik zou er niet naartoe gaan in ieder geval
Mijn middelbare school begon eerst om 8.40 en toen gingen ze er 8.20 van makenquote:Op donderdag 5 september 2013 08:30 schreef DuTank het volgende:
[..]
Godverdomme, wat lul ik? Mijn school begon ook gewoon om 8.20. Ik zag het staan en toen viel het me pas opquote:Op donderdag 5 september 2013 08:33 schreef Thorb het volgende:
[..]
Mijn middelbare school begon eerst om 8.40 en toen gingen ze er 8.20 van maken
bad.boy.quote:Op donderdag 5 september 2013 08:36 schreef DuTank het volgende:
[..]
Godverdomme, wat lul ik? Mijn school begon ook gewoon om 8.20. Ik zag het staan en toen viel het me pas op. Nou moet ik zeggen dat ik vrijwel nooit rond die tijd op school was
Of ik er nou wel of niet moest zijn.
met de broek op de enkeltjes op fifanow aan het kijken denkquote:Op donderdag 5 september 2013 08:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Middelbare schoolquote:Op donderdag 5 september 2013 08:30 schreef DuTank het volgende:
[..]
Rekik > (hype) Bakkaliquote:Op donderdag 5 september 2013 07:48 schreef DuTank het volgende:
Beste speler in de Eredivisie is een 66 rated
Klasse EA
WIB heeft toch al gezegd dat dit op een oude database gebaseerd is.quote:Op donderdag 5 september 2013 08:56 schreef DutchSL het volgende:
Rekik > (hype) Bakkali
Maar met nóg een lagere rating.
Enige wat ze gaan aanpassen is transfers en spelers die naar de BPL zijn gegaan nog beter maken / spelers die naar La Liga zijn gegaan trager maken.quote:Op donderdag 5 september 2013 08:58 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
WIB heeft toch al gezegd dat dit op een oude database gebaseerd is.
ik neem aan dat hij dit soort dingen kan weten, je ziet het over 11 dagen allemaal vanzelf
Dat lijkt me wel een erg versimpelde weergave van de zakenquote:Op donderdag 5 september 2013 09:10 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Enige wat ze gaan aanpassen is transfers en spelers die naar de BPL zijn gegaan nog beter maken / spelers die naar La Liga zijn gegaan trager maken.
En verder hele goede verdedigende stats...behalve zijn lengte danquote:Op donderdag 5 september 2013 09:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
Inigo Martinez heeft toch echt 77 pace: http://fut14.fifanow.com/player.php?id=204525
quote:Op donderdag 5 september 2013 09:10 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Enige wat ze gaan aanpassen is transfers en spelers die naar de BPL zijn gegaan nog beter maken / spelers die naar La Liga zijn gegaan trager maken.
quote:Op donderdag 5 september 2013 00:19 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ze verzinnen het niet.. het is gewoon de database van 1-2 maanden geleden
lijkt mij toch een duidelijk verhaal, neem aan dat die talentscoutjes nog wel iets gedaan hebben de afgelopen 2 maandenquote:Op donderdag 5 september 2013 00:18 schreef wieisboos het volgende:
Er zijn maar weinig Spaanse CBs met pace die ook nog eens langer zijn dan 1.85.quote:Op donderdag 5 september 2013 09:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En verder hele goede verdedigende stats...behalve zijn lengte dan
Yup. Vergelijkbaar met Mexico. Zijn jumping lijkt echter wel wat te compenseren.quote:Op donderdag 5 september 2013 09:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig Spaanse CBs met pace die ook nog eens langer zijn dan 1.85.
Vermaelen is ook niet zo lang maar verliest zelden een kopduel bij mij.quote:Op donderdag 5 september 2013 09:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Yup. Vergelijkbaar met Mexico. Zijn jumping lijkt echter wel wat te compenseren.
barcelona heeft het verpestquote:Op donderdag 5 september 2013 09:27 schreef DutchSL het volgende:
Filter in ultimatedb maar eens op center midfielders met pace boven de 70 en shooting/defending boven de 65. Dat is toch echt niet veeleisend.. maar er is slechts één La Liga speler die hier aan voldoet: Gabi (en die red het maar net), zelfs de Eredivisie (6) en Griekenland/Belgie (3) hebben er meer.
Je hebt het alleen over de NIF's, neem ik aan?quote:Op donderdag 5 september 2013 09:27 schreef DutchSL het volgende:
Filter in ultimatedb maar eens op center midfielders met pace boven de 70 en shooting/defending boven de 65. Dat is toch echt niet veeleisend.. maar er is slechts één La Liga speler die hier aan voldoet: Gabi (en die red het maar net), zelfs de Eredivisie (6) en Griekenland/Belgie (3) hebben er meer.
FUT 14 standaard CV koppels: Pepe - Ramosquote:Op donderdag 5 september 2013 09:33 schreef FCsuarez het volgende:
iemand al die stats van alderweireld bekeken![]()
als ze die ook nog eens naar beneden gaan brengen als hij naar la liga gaat komt hij in de min
Alderweireld krijgt echt wel een upgrade hoor...quote:Op donderdag 5 september 2013 09:33 schreef FCsuarez het volgende:
iemand al die stats van alderweireld bekeken![]()
als ze die ook nog eens naar beneden gaan brengen als hij naar la liga gaat komt hij in de min
quote:Op donderdag 5 september 2013 09:34 schreef Djeetje het volgende:
[..]
FUT 14 standaard CV koppels: Pepe - Ramos
Miranda - Ramos
Voor La Liga
quote:Op donderdag 5 september 2013 09:42 schreef BDIL het volgende:
Dit deze wiskunde is van zon laag niveau damn
Zeg dan even hoe Test 3 opgave 7 moetquote:Op donderdag 5 september 2013 09:42 schreef BDIL het volgende:
Dit wiskunde is van zon laag niveau damn
hoeveel van die kut koekies heb je al inmiddelsquote:Op donderdag 5 september 2013 09:55 schreef Zhano het volgende:
Collega's van mijn docent hebben zijn whiteboard markers vervangen door permanent markers. He's not amused
Ambtenaren die elkaar frustreren en daarmee ons belastinggeld naar de vaantjes helpenquote:Op donderdag 5 september 2013 09:55 schreef Zhano het volgende:
Collega's van mijn docent hebben zijn whiteboard markers vervangen door permanent markers. He's not amused
ikquote:Op donderdag 5 september 2013 09:56 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hoeveel van die kut koekies heb je al inmiddels
Post de som hier dan bereken ik hem welquote:Op donderdag 5 september 2013 09:51 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zeg dan even hoe Test 3 opgave 7 moet
Oh staat ook op BB
quote:Op donderdag 5 september 2013 09:56 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Is die zo lekker? Heb vorige keer overwogen hem te bestellen, maar dat rare blauwe kleurtje van die cups weerhield me een beetjequote:Op donderdag 5 september 2013 10:01 schreef v0lt026 het volgende:
Goed nieuws voor de eigenaren van een Nespresso apparaat, de Kazaar is vast in de collectie![]()
Neuh niet nodig, dacht dat het fout was maar het klopte welquote:Op donderdag 5 september 2013 10:01 schreef BDIL het volgende:
[..]
Post de som hier dan bereken ik hem wel
moet oppassen dat je me niet inhaal.quote:
moe*quote:Op donderdag 5 september 2013 10:03 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
moet oppassen dat je me niet inhaal.
zit op 160 milj
Ik had na de hele nacht aanlaten staan dit: http://puu.sh/4jthP.jpgquote:Op donderdag 5 september 2013 09:56 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 september 2013 10:05 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik had na de hele nacht aanlaten staan dit: http://puu.sh/4jthP.jpg
Als je van cups met hogere intensiteit houd is dit by far de lekkerste vond ik. Lijkt het meeste op de Napoli die er een tijdje geleden was. Daar had ik dan ook meteen een doos van besteld, maar nu zit ik dus met die doos terwijl de Kazaar weer terug isquote:Op donderdag 5 september 2013 10:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Is die zo lekker? Heb vorige keer overwogen hem te bestellen, maar dat rare blauwe kleurtje van die cups weerhield me een beetje
alleen me oma's bakken al 14 keer zoveel als jouw totaalquote:
Ze hebben het hier over evenwichtsprijs hahahquote:Op donderdag 5 september 2013 10:03 schreef Thorb het volgende:
[..]
Neuh niet nodig, dacht dat het fout was maar het klopte wel
Moet nog wel ff wennen
Wat een bazige goal. Dat zijn wel echt de lekkerste hoor: onderkant lat, via het veld terug in het dak van het doel. Zo wil ik er ook nog wel eens eentje maken, ooitquote:
Ja dat stuk snap ik ook welquote:Op donderdag 5 september 2013 10:14 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ze hebben het hier over evenwichtsprijs hahah
heb die 2 erop ook alquote:Op donderdag 5 september 2013 10:15 schreef Zhano het volgende:
Heb die oma upgrade met die warning gekocht
quote:Op donderdag 5 september 2013 10:17 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
heb die 2 erop ook al![]()
nu krijg je rode koekjes
mijn gedachte nam een verkeerde afslag.quote:
Moederkoekquote:Op donderdag 5 september 2013 10:21 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
mijn gedachte nam een verkeerde afslag.
Die farms voegen ook niks toe. 500 mill voor een nieuwe terwijl 100 van die dingen 2000/s opleverennja bijna niks eigenlijk van die middelste dingen
je hoeft ook niet zelf zoveel te klikkenquote:Op donderdag 5 september 2013 10:22 schreef Fuszy het volgende:
Ik was bij 2k cookie clicks en toen had ik het wel weer gezien
Gisteren een paar packs geopend tijdens HH. Beste was Barzagli. Vandaag of morgen eerst IF Barfa halen, en daarna de rest van mijn coins verbrassen (als ik wat over houd). Jij?quote:Op donderdag 5 september 2013 10:22 schreef FCsuarez het volgende:
Grandma's for life![]()
moeten toch wat POTS met die downtime![]()
al begonnen aan je packopening ?
Dat is best een nette vangst nogquote:Op donderdag 5 september 2013 10:26 schreef FCsuarez het volgende:
Gister ongeveer 200K gespendeerd, enige goede spelers waren
Navas, balo, marcelo, robinho. en een shitload aan consumables, ongeveer wel quitte gespeeld denk ik.
moet ie kosten Barfa ? modric viel mij nog alles mee, moet te doen zijn voor 300K
ohquote:Op donderdag 5 september 2013 10:23 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
je hoeft ook niet zelf zoveel te klikken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |