SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
quote:
quote:Op woensdag 4 september 2013 22:34 schreef Hoogstaande het volgende:
Die nieuwe EA site is smerig onoverzichtelijk geworden
Waar kan ik My Media vinden?
Eh nee want dat kan niet.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:35 schreef Nickskuh het volgende:
Ben eigenlijk wel benieuwd of EA dit jaar wel eens spelers gaat toevoegen in UT die er later pas bij komen.
Hij zat in FUT10 en toen heette hij Murgu.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:35 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Mutu vond ik ook echt een baas. Die heb ik een keer zien spelen tegen AZ in een oefenwedstrijd.
Fcsuarez, DS2 en DS3 zijn de enige die nog over FUT 13 posten.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:36 schreef Zhano het volgende:
Waarom zitten we eigenlijk nog in het FUT 13 topic? 80% hier gaat over BS die niks met FIFA te maken heeft, 19% over FUT14 en de rest is FUT13.
lolwhut?quote:Op woensdag 4 september 2013 22:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij zat in FUT10 en toen heette hij Murgu.
Vorig jaar werd FUT 13 topic eerder geopend en gooiden de mods het dicht tot de release.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:36 schreef Zhano het volgende:
Waarom zitten we eigenlijk nog in het FUT 13 topic? 80% hier gaat over BS die niks met FIFA te maken heeft, 19% over FUT14 en de rest is FUT13.
Ik postte net ook nog een team gewoon hoor.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:37 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Fcsuarez, DS2 en DS3 zijn de enige die nog over FUT 13 posten.
Okquote:
ook niet meerquote:Op woensdag 4 september 2013 22:37 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Fcsuarez, DS2 en DS3 zijn de enige die nog over FUT 13 posten.
Maar toen gingen ze toch ook zeggen dat het pas na de release van het spel FIFA open mocht?quote:Op woensdag 4 september 2013 22:37 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Vorig jaar werd FUT 13 topic eerder geopend en gooiden de mods het dicht tot de release.
Hij zit elk jaar gewoon in FIFA met die naam maar hij mag niet meer in FUT zitten sinds een aantal jaren.quote:
quote:Op woensdag 4 september 2013 22:38 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ok
Graag ook een antwoord op mn vraag dan.
DS2 chick?quote:Op woensdag 4 september 2013 22:39 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]![]()
Ik kom niet op de site van EA![]()
En de DS2 chick kan je wel spoileren.
Hij gaf bij mij eerst aan dat ze technical difficulties hadden en daarna een 502 proxy error.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:39 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]![]()
Ik kom niet op de site van EA![]()
En de DS2 chick kan je wel spoileren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |