quote:Op woensdag 4 september 2013 20:11 schreef HaywoodJablome het volgende:
mesdames et messieurs, nous sommes une reeks.
jaaaa, vers vlees!! Klikken jijquote:
Speel nog even anderhalve minuut, dan komt het wel goed.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Meerdere mogelijkheden met golden cookiesquote:Op woensdag 4 september 2013 20:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gouden koekje, +131,xxx.xxx
Wat is deze... Geen x7 meer?
Ah duidelijkquote:Op woensdag 4 september 2013 20:13 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Meerdere mogelijkheden met golden cookies
http://cookieclicker.wikia.com/wiki/Golden_Cookie
je ondertitel lijkt ineens zo toepasselijkquote:
Hou jezelf maar voor de gekquote:Op woensdag 4 september 2013 20:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nu maar eens wat anders doenStraks weer
als je heel veel had, en je begint helemaal opnieuw, krijg je misschien wel een achievementquote:Op woensdag 4 september 2013 20:30 schreef Maringo het volgende:
En nu is de reeks er, nadat ik zondag gestopt was met alleen nog de kansloze missie om 100 timemachines te halen voor me.
Dat had ik me dus echt afgevraagd, of resetten ook een achievement waard is.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:31 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
als je heel veel had, en je begint helemaal opnieuw, krijg je misschien wel een achievement
ja, dat schijnt zo te zijn, ik las ergens bij 1 triljoen cookies?quote:Op woensdag 4 september 2013 20:32 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dat had ik me dus echt afgevraagd, of resetten ook een achievement waard is.
Ik weet niet eens meer hoeveel biljoen/miljard cookies ik hebquote:Op woensdag 4 september 2013 20:33 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ja, dat schijnt zo te zijn, ik las ergens bij 1 triljoen cookies?
ik heb hetzelfde probleem, alles boven een miljoen kan ik niet van elkaar onderscheiden.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik weet niet eens meer hoeveel biljoen/miljard cookies ik hebAl die cijfers en komma's
ah joh, de plaatjes van de dingen die je kunt kopen worden helder als je genoeg koekjes hebt, dus je hoeft helemaal niet te kunnen tellenquote:Op woensdag 4 september 2013 20:35 schreef EenKriek het volgende:
Dan hebben jullie wel een topspel uitgezocht om te spelen
Ja ditquote:Op woensdag 4 september 2013 20:36 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ah joh, de plaatjes van de dingen die je kunt kopen worden helder als je genoeg koekjes hebt, dus je hoeft helemaal niet te kunnen tellen
quote:Op woensdag 4 september 2013 20:36 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ah joh, de plaatjes van de dingen die je kunt kopen worden helder als je genoeg koekjes hebt, dus je hoeft helemaal niet te kunnen tellen
Spaar voor dat x2 koekje danquote:Op woensdag 4 september 2013 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
86ste time machine kost al bijna 18 TcDie 100 is madness
Heb je al 200 muizen? Volgens mij duurt dat ook wel evenquote:Op woensdag 4 september 2013 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
86ste time machine kost al bijna 18 TcDie 100 is madness
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |