Heb je het dan tot nu toe continu aan laten staan?quote:Op woensdag 4 september 2013 19:54 schreef Drabit het volgende:
[..]
Gisteravond, begin van de avond. Jij begin van de middag toch?
Nee, vannacht welquote:Op woensdag 4 september 2013 19:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb je het dan tot nu toe continu aan laten staan?
Morgen hele dag vrij, ik zie het al gebeurenquote:Op woensdag 4 september 2013 19:58 schreef VerdachtParkietje het volgende:
Als je nou geen leven hebt kan je dit de hele dag doen.
koekjes zijn mijn leven nu.quote:Op woensdag 4 september 2013 19:58 schreef VerdachtParkietje het volgende:
Als je nou geen leven hebt kan je dit de hele dag doen.
Geen idee, das me te ver weg.quote:Op woensdag 4 september 2013 19:58 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
moet je dat niet in fb vragen?
quote:Op woensdag 4 september 2013 20:01 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
koekjes zijn mijn leven nu.
wacht, ik ga wel, wish me luck.quote:
Als ik in het echt maar tot 10 CpS kom ofzo kom ik niet meer thuis vrees ikquote:Op woensdag 4 september 2013 20:03 schreef DeLuna het volgende:
We moeten een keer cookie meet houden en dan echt cookies gaan bakken. En dan teleurgesteld zijn omdat we maar een laag cps hebben gehaald.
luckquote:Op woensdag 4 september 2013 20:03 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
wacht, ik ga wel, wish me luck.
Goed bezigquote:Op woensdag 4 september 2013 20:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zow, na een update nu 7,5 milj per seconde.. Niet slecht
Inb4 *insert hoger getal*
Anders gaan we naar de lidl en kopen we een kar vol choco cookies.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als ik in het echt maar tot 10 CpS kom ofzo kom ik niet meer thuis vrees ik
Goed idee, die dingen kosten toch geen drol en smaken goddelijkquote:Op woensdag 4 september 2013 20:07 schreef VerdachtParkietje het volgende:
[..]
Anders gaan we naar de lidl en kopen we een kar vol choco cookies.
Dat wordt graaien met z'n allenquote:Op woensdag 4 september 2013 20:07 schreef VerdachtParkietje het volgende:
[..]
Ik ben wel een eckte no-lifer vandaagquote:Op woensdag 4 september 2013 20:01 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
koekjes zijn mijn leven nu.
quote:Op woensdag 4 september 2013 20:07 schreef VerdachtParkietje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 september 2013 20:11 schreef HaywoodJablome het volgende:
mesdames et messieurs, nous sommes une reeks.
quote:Op woensdag 4 september 2013 20:11 schreef HaywoodJablome het volgende:
mesdames et messieurs, nous sommes une reeks.
jaaaa, vers vlees!! Klikken jijquote:
Speel nog even anderhalve minuut, dan komt het wel goed.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Meerdere mogelijkheden met golden cookiesquote:Op woensdag 4 september 2013 20:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gouden koekje, +131,xxx.xxx
Wat is deze... Geen x7 meer?
Ah duidelijkquote:Op woensdag 4 september 2013 20:13 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Meerdere mogelijkheden met golden cookies
http://cookieclicker.wikia.com/wiki/Golden_Cookie
je ondertitel lijkt ineens zo toepasselijkquote:
Hou jezelf maar voor de gekquote:Op woensdag 4 september 2013 20:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nu maar eens wat anders doenStraks weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |