Klopt, schiet op zich ook best opquote:Op zaterdag 21 september 2013 10:35 schreef Laysa het volgende:
Ach je bent wel lekker met zijn 2en![]()
En lekker puinruimen...ik vrees de dag bij mij met grote vrezen
Nou de kliko staat voor de deur...das makkelijk opruimenquote:Op zaterdag 21 september 2013 10:37 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Klopt, schiet op zich ook best opWe gaan vooral veel oud papier hebben denk ik
quote:Op zaterdag 21 september 2013 10:51 schreef motorbloempje het volgende:
't Bidprentje zit hier met alle andere gedenkwaardige kaarten in 'n doosje.
quote:Op zaterdag 21 september 2013 10:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mja ik ben dan wel van de "kanweg-commissie" maar ook van de "alsikopmoetruimengooiikallesindekast-commissie" Daarom kan er nu ook zoveel weg
We hebben DK zijn bidprentje toch nog maar wel ingepakt, konden het allebei niet weggooien
quote:Op zaterdag 21 september 2013 11:26 schreef Piet__Piraat het volgende:
Ik gooi verjaardagskaarten altijd weg, maar heb inderdaad nog wel een paar bijzondere bidprentjes in een la liggen, waaronder die van D_K. Mooi om ook te zien hoe hier de C&H-quiz nog steeds naar hem vernoemd is.
En over het opruimen: ik ben ook van het wegsodemieteren. Bij m'n laatste verhuizing vijf vuilniszakken met meuk weggegooid. En bij het uitpakken ook nog eens twee zakken(ik had niet alles zelf ingepakt). Krijg je wel altijd een heerlijk opgeruimd gevoel van
Serieus? Haha geweldig!quote:Op zaterdag 21 september 2013 11:28 schreef Laysa het volgende:
[..]![]()
Ja tof van die quiz...en als iemand zijn score dreigt te evenaren gooien ze de boel weer op nul....Daar zou hij wel om hebben kunnen glimlachen
En jij gaat het nu weer mee verhuizen?quote:Op zaterdag 21 september 2013 11:29 schreef IrishBastard het volgende:
Kwamen we net wel weer het trouwalbum van m'n ouders tegen. Die wilde mijn pa een aantal jaar geleden weggooien, en dat vond ik dan op de een of andere manier weer zonde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |