Okéquote:Op zaterdag 7 september 2013 06:51 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Same here, ik vind het wel vermakelijk dat er hier weer iets gebeurt
Nee ik hoef niet meer samen te wonenquote:Op zaterdag 7 september 2013 11:58 schreef IrishBastard het volgende:
Bwhehehe, dit is een verkapte 'trek maar bij me in' hè, wij zijn altijd online namelijk
Ja, niet. Los daarvan ben ik niet echt gemotiveerd om een wedstrijd als dat te gaan lopenquote:Op zaterdag 7 september 2013 10:01 schreef motorbloempje het volgende:
Onder met motto leedvermaak is het beste vermaak?
Hoe gaat het eigenlijk met hardlopen Yashi (en IB ook toch?) 16 en 17 november is de 7heuvelen, en ze hebben dit keer ook, op de zaterdagavond, een 5 en een 10K!
Gezellig met z'n drietjes!quote:Op zaterdag 7 september 2013 11:58 schreef IrishBastard het volgende:
Bwhehehe, dit is een verkapte 'trek maar bij me in' hè, wij zijn altijd online namelijk
Jammer (van het niet meer lopenquote:Op zaterdag 7 september 2013 12:21 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ja, niet. Los daarvan ben ik niet echt gemotiveerd om een wedstrijd als dat te gaan lopen
twitter:JRhodesPianist twitterde op maandag 09-09-2013 om 11:12:25"Would you like to supersize that?""No thanks.""Ok sir. Can I take your name?""Stephen. With a 'ph'.""Great." http://t.co/eBjWYklFxt reageer retweet
Phteven, echt?quote:Op maandag 9 september 2013 16:19 schreef motorbloempje het volgende:
twitter:JRhodesPianist twitterde op maandag 09-09-2013 om 11:12:25"Would you like to supersize that?""No thanks.""Ok sir. Can I take your name?""Stephen. With a 'ph'.""Great." http://t.co/eBjWYklFxt reageer retweet
Per SMSquote:Beste heer Ibie, de huurovereenkomsten liggen klaar op ons kantoor in Nijmegen voor ondertekening. Graag uw legitimatiebewijs meenemen, aangezien we daar een kopie van moeten maken. U moet beide tekenen. U kunt tussen 9:00 uur en 17:30 uur binnenlopen voor ondertekening. Mvg makelaar
quote:Op dinsdag 10 september 2013 09:25 schreef Piet__Piraat het volgende:
Hopelijk staat er geen Ibie op het contract
T was jouw feestje ook nog, met een maat van me die ik voor het laatst 5 jaar geleden heb gezien, in de buurt van een metal feestje in Nijmegen. Je had me zelfs nog 50 cent gegeven zodat ik peuken kon halen bij de snackbar tegenover je huis.quote:
Die zie ik elke dag, dus die figureerd zelden in mijn dromenquote:
Ik ga meneer zo wel vertellen dat ik hier niet zo goed tegen kan. Kijk, dat we er wat langer over moeten doen, soit. Het feit dat we misschien ongeduldig zijn, ok. Maar dat komt wel doordat we iedere keer dit soort berichten krijgen. Ik ga er dan wel van uit dat het gewoon geregeld is, ipv dat je iets loopt te tekenen waar je niets aan hebtquote:Op dinsdag 10 september 2013 10:09 schreef HostiMeister het volgende:
't zit jullie maar niet mee, he?
Ik heb vanacht trouwens een cameo van MoBlo gehad in mijn droom, terwijl ik haar welgeteld misschien twee of drie keer irl heb gezien. Hoe bizar is dat?
Zo voelden wij ons ook bij het kopen van 't huis.quote:Op dinsdag 10 september 2013 10:20 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik ga meneer zo wel vertellen dat ik hier niet zo goed tegen kan. Kijk, dat we er wat langer over moeten doen, soit. Het feit dat we misschien ongeduldig zijn, ok. Maar dat komt wel doordat we iedere keer dit soort berichten krijgen. Ik ga er dan wel van uit dat het gewoon geregeld is, ipv dat je iets loopt te tekenen waar je niets aan hebt
quote:Op dinsdag 10 september 2013 10:22 schreef IrishBastard het volgende:
Gaat gewoon nergens over. 't Is dat we die woning willen hebben, anders had 'ie er al lang in kunnen zakken.
Maar 't komt echt goed! Heus!quote:Op dinsdag 10 september 2013 10:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Zo voelden wij ons ook bij het kopen van 't huis.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:17 schreef Piet__Piraat het volgende:
Maar als het aan jou had gelegen waren er al heel veel dingen anders gelopen
So intensequote:Op woensdag 11 september 2013 22:16 schreef HostiMeister het volgende:
Put that frown upsite down. Dubble rainbow, bitches!
[ afbeelding ]
mijn moeder zag hem ook vanuit berg en dal...ik was weer ziende blindquote:Op woensdag 11 september 2013 22:16 schreef HostiMeister het volgende:
Put that frown upside down. Dubble rainbow, bitches!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |