SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor ds2
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Ja..die herken je toch welquote:
Johan Derksen kom er maar inquote:Op woensdag 4 september 2013 18:43 schreef Michaelvanb het volgende:
HAHAHAHAA VAN GAAAALL GAAT JUICHEN!!!!
Kan video volgens mij niet embedden
http://www.zie.nl/video/sport/Van-Gaal-gaat-juichen-voor-Sneijder/m1mz68bfwuar
Actie @ 0:35
Dat gaat een VI momentje worden hoorquote:Op woensdag 4 september 2013 18:43 schreef Michaelvanb het volgende:
HAHAHAHAA VAN GAAAALL GAAT JUICHEN!!!!
Kan video volgens mij niet embedden
http://www.zie.nl/video/sport/Van-Gaal-gaat-juichen-voor-Sneijder/m1mz68bfwuar
Actie @ 0:35
De chipsvariant is wel brak. Over brakke chips gesproken (kijk mij eens een mooi bruggetje makenquote:Op woensdag 4 september 2013 18:54 schreef Patje1987 het volgende:
Als je geen joppiesaus lust ben je echt een dwaas.
Ik zag laatst zakken "chips kapsalon"quote:Op woensdag 4 september 2013 18:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
De chipsvariant is wel brak. Over brakke chips gesproken (kijk mij eens een mooi bruggetje maken)
[ afbeelding ]!
Die chips is niet lekker, overheerst te erg maar gewoon frietje joppie is konkolekker.quote:Op woensdag 4 september 2013 18:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
De chipsvariant is wel brak. Over brakke chips gesproken (kijk mij eens een mooi bruggetje maken)
[ afbeelding ]!
'Hahaha wat een debiel. Zo heb je er ook wel meer die juichen op de fiets en dan vallen voor de finisch.quote:
serieus?quote:Op woensdag 4 september 2013 19:03 schreef Reemi het volgende:
Sta nu bij ASV De Dijk en dreetje staat te shinen hoor
Waar kun je die halen? gr de nieuwe producten zoekerquote:Op woensdag 4 september 2013 18:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]!
quote:Op woensdag 4 september 2013 19:03 schreef Toefjes het volgende:
Gerdien... Interessant. Suzanne net niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |