Ik haal hem sowieso, puur om de nostalgie alleen al. De levels kan ik toch al dromen en speelt gewoon weer als vroeger. Muziek valt mij eigenlijk niet eens tegen, al was dat wel een twijfelpuntje eerst.quote:Op zondag 8 september 2013 21:34 schreef Rossdale het volgende:
Ducktales krijgt maar matige reviews nick.. wat vond jij er van? Twijfel of ik hem moet halen deze week
Maar goed, misschien is het spel puur voor de mensen die iets hadden met de game van vroeger en niet voor de CoD jeugdquote:Whenever i see a game with a "wrong" rating (like, way off user and meta critic scores), i immediately think "wow, did tomb mchsea rate that?"
and sure enough, i'm almost always right.. (it's either him or the chick that gave trine 2 a 6.5).
Hallo KoningStoma. Mijn autocorrect wil dat veranderen maar Koningstraat, wat grappig.quote:Op maandag 9 september 2013 08:46 schreef KoningStoma het volgende:
hallo PierreTT PierreTTvvv
haha copy paste
Hoi Nielsquote:Op maandag 9 september 2013 08:59 schreef Rossdale het volgende:
Beetje jammer dat als je vlak voor het einde doodgaat je het complete level opnieuw moet doen. Geen checkpoints?
Daar ergerde ik me vroeger altijd zo ontzettend aan
Niet echtquote:Op maandag 9 september 2013 09:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hey PietAl een beetje over je kater heen?
Goed plan!quote:Op maandag 9 september 2013 09:11 schreef PierreTT het volgende:
Goed om te horen, moeten binnenkort maar weer eens een Erdinger pakken!
vroeger wist men niet beterquote:Op maandag 9 september 2013 08:29 schreef KneusTeun het volgende:
ducktales voelt soms wat crack aan met besturing. Dat irriteert wel. Voor de rest lekker chill old school
Snap ik! Alhoewel, dan neem je de kleine toch gewoon mee, dat is een chickmagnet manquote:Op maandag 9 september 2013 09:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Goed plan!Niet al te lang mee wachten ook, want nu heb ik er nog de tijd voor
Straks duurt dat weer een hele tijd
Haha truequote:Op maandag 9 september 2013 09:38 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Snap ik! Alhoewel, dan neem je de kleine toch gewoon mee, dat is een chickmagnet man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |