SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://barbara.famequotes(...)bee7538141f705&ln=en
Is dat nog erger op de PC dan op de xbox ja?quote:Op woensdag 4 september 2013 17:23 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Veel servers kicken goeie spelers.
Top hoor BF op de PCquote:Op woensdag 4 september 2013 17:24 schreef KoningStoma het volgende:
Gaat automatisch op kd en skill.
quote:Op woensdag 4 september 2013 17:30 schreef KoningStoma het volgende:
Ja![]()
Gewoon als een complimentje opvatten, een andere server joinen en weer genieten van een vele male betere BF.
Die volle 2 minuten dat je de tijd krijgtquote:Op woensdag 4 september 2013 17:30 schreef KoningStoma het volgende:
Ja![]()
Gewoon als een complimentje opvatten, een andere server joinen en weer genieten van een vele male betere BF.
Net toevallig 3 keer in een kwartier zeker?quote:Op woensdag 4 september 2013 17:41 schreef KoningStoma het volgende:
Zovaak gebeurt dat ook weer niet.
Viel me gewoon opquote:Op woensdag 4 september 2013 17:55 schreef KoningStoma het volgende:
Waarom ben je zo geinteresseerd in mijn bf3 pc activiteiten?
Nou nou ik pieste bijna van spanning in mijn broekjequote:Op woensdag 4 september 2013 18:02 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Het viel teun op, en jij kan niet wachten om je erin te verdiepen. Waarom?
Ik zei bijna niet dat ik het had gedaan.quote:Op woensdag 4 september 2013 18:07 schreef KoningStoma het volgende:
Doe dan maar snel een nieuwe incontinentieluier om.
Hohohohohoho ja ik ben echt ontzettend op mijn pikkie getrapt omdat jij BF3 speelt op de PC en daar regelmatig uit een server wordt gegooid omdat je te goed bentquote:Op woensdag 4 september 2013 18:09 schreef KoningStoma het volgende:
Ik niet hoor.
Typisch gevalletje projectie hier.
Ok.quote:Op woensdag 4 september 2013 18:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hohohohohoho ja ik ben echt ontzettend op mijn pikkie getrapt omdat jij BF3 speelt op de PC en daar regelmatig uit een server wordt gegooid omdat je te goed bent
Het is je mac BBQ waar ze voor gevallen isquote:Op woensdag 4 september 2013 19:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Snap ook niet wat ze met me moet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |