Een dubbele ontkenning zou het tegendeel moeten zijn dus en en en...quote:Op zaterdag 14 september 2013 01:03 schreef Pienata het volgende:
[..]
Niet waar, het zou ook nog "gemiddeld" kunnen zijn!
En dat klinkt dus minder arrogant.
juist jaquote:Op zaterdag 14 september 2013 01:02 schreef Pienata het volgende:
[..]
Ik ga niet vreemd, mijn vriend weet het en gaat nog gewoon om met mijn scharrel(?)
Ik heb minder drama momenteel dan een boel monogame relaties in mijn omgeving, dus gedoemd te mislukken, ach... En wat is mislukken? Als mijn scharrel op een dag een monogame relatie krijgt met iemand en dit houdt op.. Dan is het wat mij betreft niet direct "mislukt" want mooie ervaringen zijn dan niet ineens niks meer waard.
je bent knap of je bent het niet, ik doe niet aan gemiddeld.quote:Op zaterdag 14 september 2013 01:03 schreef Pienata het volgende:
[..]
Niet waar, het zou ook nog "gemiddeld" kunnen zijn!
En dat klinkt dus minder arrogant.
Zwartwit is niet kleurrijkquote:Op zaterdag 14 september 2013 01:05 schreef blow... het volgende:
[..]
je bent knap of je bent het niet, ik doe niet aan gemiddeld.
Kwestie van smaak hè.quote:Op zaterdag 14 september 2013 01:05 schreef blow... het volgende:
[..]
je bent knap of je bent het niet, ik doe niet aan gemiddeld.
post gerapporteerd wegens racismequote:Op zaterdag 14 september 2013 01:08 schreef blow... het volgende:
[..]
wit is de mooiste kleur die er bestaat man
Ja wacht maar, het huilen staat je dadelijk nader dan het lachenquote:
Fixedquote:Op zaterdag 14 september 2013 00:59 schreef Pienata het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw, dus weinig uitdaging voor mij.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |