SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor ds2
NAC Breda
Rèsbaarge
Lekkere vetmemmenquote:Op woensdag 4 september 2013 13:46 schreef _NZT_ het volgende:
Die chick hierboven heeft trouwens echt konko dikke tieten...
Ze lijkt serieus echt heel erg op een chick die bij mij op de middelbare school zat.quote:Op woensdag 4 september 2013 13:46 schreef _NZT_ het volgende:
En dan heb je nog geluk dat je geen blokken van 8 weken hebt, want dan zou je die kosten 4x per jaar hebbenquote:Op woensdag 4 september 2013 13:50 schreef BDIL het volgende:
Echt prachtigBoeken eerste trimester 315 euro
Naja 3 trimesters is toch wel 900 euroquote:Op woensdag 4 september 2013 13:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En dan heb je nog geluk dat je geen blokken van 8 weken hebt, want dan zou je die kosten 4x per jaar hebben
I know that feel bro. Gister al meteen weer een jumper tussen Wolvega en Steenwijkquote:Op woensdag 4 september 2013 13:51 schreef Ajacied7 het volgende:
En ik zit weer in de trein..... Ben het reizen nu eigenlijk al zat
Elke middelbare school/klas heeft wel zo'n chick. Kan nog wel herrineren dat ik 2 chicks in de klas had zitten. Allebei lang blond haar, blauwe ogen en een set komlampen er opquote:Op woensdag 4 september 2013 13:48 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ze lijkt serieus echt heel erg op een chick die bij mij op de middelbare school zat.
Boeken kopen... onzin!!quote:Op woensdag 4 september 2013 13:50 schreef BDIL het volgende:
Echt prachtigBoeken eerste trimester 315 euro
Staan er tegenwoordig geen mooie Sudoku's in de Metro dan?quote:Op woensdag 4 september 2013 13:53 schreef Zhano het volgende:
[..]
I know that feel bro. Gister al meteen weer een jumper tussen Wolvega en Steenwijk
Metro en Spits zijn al weg als ik in de 07:26 stapquote:Op woensdag 4 september 2013 13:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Staan er tegenwoordig geen mooie Sudoku's in de Metro dan?
Zwerversquote:Op woensdag 4 september 2013 13:56 schreef Zhano het volgende:
[..]
Metro en Spits zijn al weg als ik in de 07:26 stapAllemaal van die grannies enzo die hele stapels komen halen om weet ik hoe vroeg...
Dan liggen er toch wel een aantal in de trein? Of ben jij zo'n type dat allergisch is voor tweedehands kranten?quote:Op woensdag 4 september 2013 13:56 schreef Zhano het volgende:
[..]
Metro en Spits zijn al weg als ik in de 07:26 stapAllemaal van die grannies enzo die hele stapels komen halen om weet ik hoe vroeg...
Zie ze eigenlijk nooit liggen. Niet allergisch nee. Maar ik ga mee met de meute. Telefoon voor de neus, doppen in de oren en ignoren.quote:Op woensdag 4 september 2013 13:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dan liggen er toch wel een aantal in de trein? Of ben jij zo'n type dat allergisch is voor tweedehands kranten?
Knap dat jij dat van de achterkant kan zien.quote:Op woensdag 4 september 2013 13:46 schreef _NZT_ het volgende:
Dit ja, want heel NL doet het. Bizar om te zien hoe mensen in de kramp schieten als in het OV iemand naast of tegenover ze komt zitten, en spontaan een praatje begint te makenquote:Op woensdag 4 september 2013 13:59 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zie ze eigenlijk nooit liggen. Niet allergisch nee. Maar ik ga mee met de meute. Telefoon voor de neus, doppen in de oren en ignoren.
Snap ik. De reclassering is wel want gewend aan laatkomers.quote:Op woensdag 4 september 2013 14:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zat vanmorgen in de trein en ineens deed hij het niet meer en toen begon hij stil te staan. Ik had toen ook nog eens geen internet in de trein dus ik heb me best wel verveeld. Ik was daardoor wel een kwartier te laat voor een gesprek wat ik had maar gelukkig was dat geen probleem.
True story. Maar zoals gister, als het dan 'fout' gaat dan gaan mensen ineens elkaar vragen waar de bussen zijn etc. Of mensen rijden met elkaar mee en delen een taxi. Dan ineens slaat het helemaal om.quote:Op woensdag 4 september 2013 14:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dit ja, want heel NL doet het. Bizar om te zien hoe mensen in de kramp schieten als in het OV iemand naast of tegenover ze komt zitten, en spontaan een praatje begint te maken
Ik neem aan de grootte van de consumable pilequote:Op woensdag 4 september 2013 14:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als je maar genoeg packs open maakt
Nu serieus: geen idee wat ze bedoelen.
Dat zou wel erg lekker zijnquote:Op woensdag 4 september 2013 14:09 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik neem aan de grootte van de consumable pile
dan kunnen consumables nog wel eens duur wordenquote:Op woensdag 4 september 2013 14:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat zou wel erg lekker zijn
Er worden zoveel packs opengemaakt dat er toch ook wel verkocht moeten wordenquote:Op woensdag 4 september 2013 14:14 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dan kunnen consumables nog wel eens duur worden
kijk hoe het vorig jaar ging, consumables werden ingekocht tijden het eerste uur van TOTW of HH voor spotprijzen, paar dagen later werden ze voor het 5 voudige verkocht.quote:Op woensdag 4 september 2013 14:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Er worden zoveel packs opengemaakt dat er toch ook wel verkocht moeten worden
Die CF van Benficaquote:Op woensdag 4 september 2013 14:27 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Zo zou mijn eerste aanvalslinie er wel eens uit kunnen komen te zienMiki 1* wf yolo
heel fok gaat straks natuurlijk weer massaal blessure kaarten inslaanquote:Op woensdag 4 september 2013 14:24 schreef Zhano het volgende:
Massive pack openings nu nog makkelijker omdat je dan geen consumables hoeft te discarden als je snel door wilt.
http://beta.futwiz.com/fifa/custom-builderquote:Op woensdag 4 september 2013 14:29 schreef BDIL het volgende:
[..]
Die CF van Benfica
BTW hoe maak je die squads ?
ik heb dan altijd dat ik een CDM misquote:Op woensdag 4 september 2013 14:36 schreef Tobi-wan het volgende:
Hmmmm 433 met de punt naar voren... dat zou nog wel eens een chille opstelling kunnen zijn.
[ afbeelding ]
Bij H2H maak ik mijn eigen costum formation met een (L)CDM, RCM en (L)CAM. Of net andersom. Speelt fijnquote:Op woensdag 4 september 2013 14:36 schreef Tobi-wan het volgende:
Hmmmm 433 met de punt naar voren... dat zou nog wel eens een chille opstelling kunnen zijn.
[ afbeelding ]
Ik dacht dat de middelste dan een CAM zou zijn ipv een CMquote:Op woensdag 4 september 2013 14:36 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]
Hangt er vanaf, je hebt nu 2 CDMs... als ze niet teveel naar buiten staan, wat ik niet denk, dan heb je verdedigend echt een sterk team.quote:Op woensdag 4 september 2013 14:37 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik heb dan altijd dat ik een CDM misdie haalt er wel altijd veel uit bij me.
High attacking workrate.... problem solvedquote:Op woensdag 4 september 2013 14:38 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik dacht dat de middelste dan een CAM zou zijn ipv een CM
Je kan er gewoon een CDM wegzetten, met 433 formatie he. Zo heb ik Zanneti, Sno en De Rossi op die positiequote:Op woensdag 4 september 2013 14:37 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik heb dan altijd dat ik een CDM misdie haalt er wel altijd veel uit bij me.
denk dat het bij mij toch de 4-1-2-1-2 (2) gaat worden.quote:Op woensdag 4 september 2013 14:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je kan er gewoon een CDM wegzetten, met 433 formatie he. Zo heb ik Zanneti, Sno en De Rossi op die positie
Ik laat het vaak gewoon van mijn starter pack afhangenquote:Op woensdag 4 september 2013 14:42 schreef Zhano het volgende:
Denk dat ik 4231(2) en 433 met valse spits eerst ga proberen.
die is er ook met een CAMquote:Op woensdag 4 september 2013 14:38 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik dacht dat de middelste dan een CAM zou zijn ipv een CM
WR's blijven wel in FUT14 toch? Als je een of twee CM's met high defensive hebt, moet dat ook volstaan lijkt me.quote:Op woensdag 4 september 2013 14:46 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Maar dan heb je weer geen CDMs...
quote:Op woensdag 4 september 2013 14:48 schreef Djeetje het volgende:
ik wil die 41212 proberen met 3 cm's denk dat je daarmee elke tegenstander kapot kan spelen
Dat kun jij nietquote:Op woensdag 4 september 2013 14:48 schreef Djeetje het volgende:
ik wil die 41212 proberen met 3 cm's denk dat je daarmee elke tegenstander kapot kan spelen
Ik ken 'm niet nee. Pic?quote:Op woensdag 4 september 2013 14:50 schreef Djeetje het volgende:
[..]
die nieuwe 41212 ken je die niet wel toch ?
quote:Op woensdag 4 september 2013 14:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik ken 'm niet nee. Pic?
Ja ik zie het nu ook dacht dat het 3 CM's warenquote:Op woensdag 4 september 2013 14:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Sorry, maar ik mis een 3e CM....
Ik heb al zon zieke squad in gedachtenquote:
Via welke site kan dat ?quote:Op woensdag 4 september 2013 14:54 schreef Zhano het volgende:
Ben aan het proberen wat leuke hybrids in elkaar te flansen met die nieuwe formaties maar die links zijn echt INSANE!
Busquetsquote:Op woensdag 4 september 2013 14:54 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Isco, Iniesta, Busquets en Xavi. <3
Met 41212 (2) ?quote:Op woensdag 4 september 2013 14:54 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik heb al zon zieke squad in gedachten
Ik wil sowieso iets met Isco in een team en in een ander team iets met Ronaldinhoquote:Op woensdag 4 september 2013 14:56 schreef Zhano het volgende:
[..]
http://beta.futwiz.com/fifa/custom-builder
Maar nieuwe spelers zitten er nog niet in.
Dit ja. Anders loopt alles in een fuik, aangezien de vleugels amper bezet worden.quote:Op woensdag 4 september 2013 14:55 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Met 41212 (2) ?
Het is denk ik handig om op de wide CM's spelers neer te zetten met loopvermogen.
middenveld vanquote:Op woensdag 4 september 2013 15:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dit ja. Anders loopt alles in een fuik, aangezien de vleugels amper bezet worden.
Dit zou inderdaad wel moeten werkenquote:Op woensdag 4 september 2013 15:06 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
middenveld van
----------Diego---------
Gundogan--- Gotze
-------schweini-------
![]()
dan kan je daarvoor pato en welliton in de spits.quote:Op woensdag 4 september 2013 15:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dit zou inderdaad wel moeten werken
Ik kan Welliton niet vinden op fut14.fifanow.comquote:Op woensdag 4 september 2013 15:12 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dan kan je daarvoor pato en welliton in de spits.
LB van borussia RB van bayern.
En om het af te sluiten het driehoekje, chiellini barzagli buffon![]()
i hate myself
gremio is echt niet gedegradeerd ofzo hoorquote:Op woensdag 4 september 2013 15:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik kan Welliton niet vinden op fut14.fifanow.com
quote:Op woensdag 4 september 2013 15:17 schreef Tobi-wan het volgende:
Deze lijkt me ook wel chill!
[ afbeelding ]
Vanwaar al die rare lijnen naar de RW?quote:Op woensdag 4 september 2013 15:17 schreef Tobi-wan het volgende:
Deze lijkt me ook wel chill!
[ afbeelding ]
Omdat Bale nu LW gaat spelen bij Real heeft EA er een speciale opstelling voor CR7 tussen gezet. Die wordt gedwongen om rechts te spelen maar dan heeft hij wel meer links.quote:Op woensdag 4 september 2013 15:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Vanwaar al die rare lijnen naar de RW?
quote:Op woensdag 4 september 2013 15:20 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Omdat Bale nu LW gaat spelen bij Real heeft EA er een speciale opstelling voor CR7 tussen gezet. Die wordt gedwongen om rechts te spelen maar dan heeft hij wel meer links.
quote:Op woensdag 4 september 2013 15:16 schreef FCsuarez het volgende:
kan je trouwens meer dan 9 chem krijgen bij FUT 14 ? iemand meegekregen ?
Ik kan ook een aantal spelers niet vinden, bijvoorbeeld Casado en Sanchez maar die zouden er wel in moeten zitten.quote:Op woensdag 4 september 2013 15:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik kan Welliton niet vinden op fut14.fifanow.com
Wat een pure kutzooi. Alle ballen op Costa, want die heeft een goeie trap in zijn poten. En die kan hem dan lekker zo hoog en diep mogelijk naar Musa schieten. En als Musa moe is, gooi je Doumbia erinquote:Op woensdag 4 september 2013 15:21 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja 10.
[ afbeelding ]
Dit word m. Lekker met dat middenveld alle ballen hoog diep op Musa.
thnx, maar die 10 kreeg je toch na een bepaald aantal wedstrijden ?quote:Op woensdag 4 september 2013 15:21 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja 10.
[ afbeelding ]
Dit word m. Lekker met dat middenveld alle ballen hoog diep op Musa.
Point taken. Ik vind het er ook niet echt mooier op gewordenquote:Op woensdag 4 september 2013 15:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wel mooi dat ze het voor elkaar hebben gekregen om non shiny kaarten nog lelijker te maken
Zo he, ga jij er lekker even onbevangen in zegquote:Op woensdag 4 september 2013 15:25 schreef DePresident. het volgende:
Waarom zou je nu al teams gaan bouwen als je nog geen potje FUT14 gespeeld hebt? Ik laat het wel lekker op me af komen.
hij was maar een clownquote:Op woensdag 4 september 2013 15:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zo he, ga jij er lekker even onbevangen in zeg
Ik vond de non-shiny kaarten waren dit jaar juist heel mooi.. en er waren veel goede non-shiny spelers. Dat zal volgend jaar vast nog wel zo zijn maar veel spelers die in die video's non-shiny zijn zullen wel shiny worden.quote:Op woensdag 4 september 2013 15:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wel mooi dat ze het voor elkaar hebben gekregen om non shiny kaarten nog lelijker te maken
Warthunder is gratisquote:Op woensdag 4 september 2013 15:35 schreef BDIL het volgende:
Iemand een goeie game op steam onder de 10 euro?
is het wat?quote:
Dit. 15 September werp ik wel een voorzichtige blik op de webapp.quote:Op woensdag 4 september 2013 15:25 schreef DePresident. het volgende:
Waarom zou je nu al teams gaan bouwen als je nog geen potje FUT14 gespeeld hebt? Ik laat het wel lekker op me af komen.
the walking dead als die onder 10e zit.quote:Op woensdag 4 september 2013 15:35 schreef BDIL het volgende:
Iemand een goeie game op steam onder de 10 euro?
die beta gasten laten anders mooi wel ff moet zien welke chemistry styles ik straks op moet pikkenquote:Op woensdag 4 september 2013 15:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dit. 15 September werp ik wel een voorzichtige blik op de webapp.
Gewoon, voor de lol.quote:Op woensdag 4 september 2013 15:25 schreef DePresident. het volgende:
Verrassend, de duurste style is niet met pacequote:Op woensdag 4 september 2013 15:38 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
die beta gasten laten anders mooi wel ff moet zien welke chemistry styles ik straks op moet pikken
http://beta.futwiz.com/fifa/consumables/chemistry-styles
p.s. dit bewijst maar weer FUT OP PC![]()
Het hele FUT interesseert me echt helemaal niks momenteelquote:Op woensdag 4 september 2013 15:38 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
die beta gasten laten anders mooi wel ff moet zien welke chemistry styles ik straks op moet pikken
http://beta.futwiz.com/fifa/consumables/chemistry-styles
p.s. dit bewijst maar weer FUT OP PC![]()
Ok.quote:Op woensdag 4 september 2013 15:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het hele FUT interesseert me echt helemaal niks momenteel
beter ga jij je even als een Fokker gedragen, beetje daten dit dat, straks kom je ook nog buiten enzoquote:Op woensdag 4 september 2013 15:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het hele FUT interesseert me echt helemaal niks momenteel
Volgende week demo, hopen dat je met season pass dan ook weer vrijwel direct FUT kan spelenquote:Op woensdag 4 september 2013 15:44 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
beter ga jij je even als een Fokker gedragen, beetje daten dit dat, straks kom je ook nog buiten enzo![]()
bij mij het laaste weekje straks even flink opladen voor de nieuwe FUT
Bij instellingen toch?quote:Op woensdag 4 september 2013 15:46 schreef BDIL het volgende:
Ik vind die nieuwe skin fucking lelijk bij FMHoe haal ik het weg
?
Op dezelfde PC kun je later gewoon verder gaan. Wil je op een andere PC dan moet je een code exporteren bij Menu. Die voer je dan later weer in.quote:Op woensdag 4 september 2013 15:46 schreef Djeetje het volgende:
Kan je dat cookies spel opslaan trouwens ?
thanksquote:Op woensdag 4 september 2013 15:48 schreef Zhano het volgende:
[..]
Op dezelfde PC kun je later gewoon verder gaan. Wil je op een andere PC dan moet je een code exporteren bij Menu. Die voer je dan later weer in.
Waarschijnlijk niet. Sterker nog, nu ik gewoon weer met NIF en non-rares speel heb ik eerder het idee dat die teams gewoon nóg beter zijn dan de duurdere en 'betere' TOTS/IF varianten.quote:Op woensdag 4 september 2013 15:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik vraag me alleen wel af of je het verschil tussen 75 passing en 78 passing echt gaat merken
geen seasons pas en pas terug van vakantie de 16e, 1e dag heeft maver toch geen tijd om me mentaal te ondersteunen in het openen van me 1e packsquote:Op woensdag 4 september 2013 15:46 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Volgende week demo, hopen dat je met season pass dan ook weer vrijwel direct FUT kan spelen
weet ik niequote:
handicap, scripting jeweettochquote:Op woensdag 4 september 2013 15:49 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet. Sterker nog, nu ik gewoon weer met NIF en non-rares speel heb ik eerder het idee dat die teams gewoon nóg beter zijn dan de duurdere en 'betere' TOTS/IF varianten.
Goh echtquote:Op woensdag 4 september 2013 15:49 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet. Sterker nog, nu ik gewoon weer met NIF en non-rares speel heb ik eerder het idee dat die teams gewoon nóg beter zijn dan de duurdere en 'betere' TOTS/IF varianten.
hahahaquote:Op woensdag 4 september 2013 15:49 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
geen seasons pas en pas terug van vakantie de 16e, 1e dag heeft maver toch geen tijd om me mentaal te ondersteunen in het openen van me 1e packs
Iets in die richting ja.quote:
wat lach je nouquote:Op woensdag 4 september 2013 15:52 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
hahaha
10e is demo toch? en 26e reguliere release?
Ik zou die volgorde aanhouden, want Ribery is de allergoeistequote:Op woensdag 4 september 2013 15:55 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
wat lach je nou![]()
ik weet zeker als maver mij mentale ondersteuning geeft bij het openen van packs ik minstens een zlatan pull misschien wel een ribery ronaldo of messi
maakt niet uit, spelen allemaal kutquote:Op woensdag 4 september 2013 15:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zou die volgorde aanhouden, want Ribery is de allergoeiste
Ben Arfaquote:Op woensdag 4 september 2013 16:00 schreef Maver24 het volgende:
http://www.easports.com/f(...)1=1#hhE7mYhonJUyz:pc
Geen Messiquote:
Dit is nog wel een goeie TOTW.quote:Op woensdag 4 september 2013 16:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Voor wat het waard is in de generations.
Er is geen plek meer voor nog een IF, hij heeft al 95 en 96 IF's en 97/98 zijn blauwquote:Op woensdag 4 september 2013 16:06 schreef FCsuarez het volgende:
geen messi![]()
misschien omdat hij al een paar keer een IF had gehad terwijl het niet moest![]()
EA
wtf?quote:Op woensdag 4 september 2013 16:12 schreef psychedelicate het volgende:
Mate do u have any idea what you are talking about.i got chased by the darkest fear from deep dark by two or three m I nster from the lord of the rings to eat my yaya toure kompany ramos ibra cheillini or aguero.rvp and so on.pass the ball and within nanosecond they posses you chase you and hunt down you untill you lose the ball.they have spartan 8 abs strength.superman vision and fantastic four ability to score from the kick off.ronaldinho got 99 pace 99999999 dribbling and 999999999999 shot power.try to contain whoop scoop turn and ahot and goal from his half.wow fifa wow ea.thank u.no reward for skill game good passing game.just 7 years kid with full brazill team with green hulk in it and you done
Als ze ook maar voorrang krijgen op de Zyklon Bquote:Op woensdag 4 september 2013 16:10 schreef Maver24 het volgende:
De early access release van Fifa 14 komt in de US de 20ste al uit en bij ons de 23ste. Amerikanen hebben echt altijd voorrang op alles
I know somesom will be amazed. But its fact and true u xant win against green hulk from the hellquote:
61,278,995 cookiesquote:
its call attacking or ultra attacking tactis.switch to it and ea will give your players devine power with like 72 rated cdm pull off my ibra from ball and not over yet once I got ball with any player his palyer got 9 feet foot with 99999999 yackling with 9999999999 super hulk strenght with gondorf power to take the ball and his ronaldinho got 999999 sprint speed to get past dede and santana and just slight finess shot and neuer watch it like woooh what a shot.i am mesmerizedquote:
Hackerquote:Op woensdag 4 september 2013 16:14 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
61,278,995 cookies
per second : 744,037.6
wtf zat al op 20 miljoen per seconde gister manquote:Op woensdag 4 september 2013 16:14 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
61,278,995 cookies
per second : 744,037.6
Wil je optyfen uit dit topicquote:Op woensdag 4 september 2013 16:15 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
its call attacking or ultra attacking tactis.switch to it and ea will give your players devine power with like 72 rated cdm pull off my ibra from ball and not over yet once I got ball with any player his palyer got 9 feet foot with 99999999 yackling with 9999999999 super hulk strenght with gondorf power to take the ball and his ronaldinho got 999999 sprint speed to get past dede and santana and just slight finess shot and neuer watch it like woooh what a shot.i am mesmerized
ik ben pas net begonnen.quote:Op woensdag 4 september 2013 16:15 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
wtf zat al op 20 miljoen per seconde gister man![]()
kopen jullie die upgrades niet ofzo
neuh is nog niks hoorquote:
quote:Op woensdag 4 september 2013 16:15 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
wtf zat al op 20 miljoen per seconde gister man![]()
kopen jullie die upgrades niet ofzo
Ik heb nu 285 per secondequote:Op woensdag 4 september 2013 16:17 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
neuh is nog niks hoor
[..]heb ze allemaal. maar nog niet zoveel idd
straks 16 miljard neer tellen om je time machine's twice as much te laten genererenquote:Op woensdag 4 september 2013 16:17 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
neuh is nog niks hoor
[..]heb ze allemaal. maar nog niet zoveel idd
Ja johquote:Op woensdag 4 september 2013 16:18 schreef wonton het volgende:
[..]
faka met jou dan hahahahahaha
[ afbeelding ]
time machine geeft maar 100k/squote:Op woensdag 4 september 2013 16:18 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
straks 16 miljard neer tellen om je time machine's twice as much te laten genereren![]()
Ik twijfel tussen een paar tijdmachines erbij kopen of meteen voor de Quantum Conundum te gaan...quote:Op woensdag 4 september 2013 16:22 schreef Djeetje het volgende:
Wat is beter eerst upgrades of dingen als shipment halen ?
wtf is de quantum conundum ? maar in principe is alles een makkelijk rekensommetje tochquote:Op woensdag 4 september 2013 16:25 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen een paar tijdmachines erbij kopen of meteen voor de Quantum Conundum te gaan...
quote:Op woensdag 4 september 2013 16:27 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
wtf is de quantum conundum ? maar in principe is alles een makkelijk rekensommetje toch
quote:Op woensdag 4 september 2013 16:28 schreef FCsuarez het volgende:
zat gister avond hier op![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 september 2013 16:28 schreef FCsuarez het volgende:
zat gister avond hier op![]()
[ afbeelding ]
hoe kan het dan dat jij nog niet om 20 milj CpS zit ?quote:
upgrades ?quote:Op woensdag 4 september 2013 16:31 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hoe kan het dan dat jij nog niet om 20 milj CpS zit ?
quote:Op woensdag 4 september 2013 16:31 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hoe kan het dan dat jij nog niet om 20 milj CpS zit ?
even uit me hoofd zat ik op 52 upgrades, en van dat milk zat ik in het roze.quote:Op woensdag 4 september 2013 16:31 schreef poker4lifee het volgende:
verhoudingen lijken een beetje verschillend t eliggen, net zoveel als suarez maar bij mij kost het veel minder, en levert het dus ook minder op /s
quote:
Barfa had wel een pracht goal en het was de beslissendequote:Op woensdag 4 september 2013 16:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb zelden een week gezien met zulke slechte bronze IFsDe silvers zijn ook niet zo bijzonder en de BPL bias is wel weer duidelijk te zien met Pablo Hernandez en Ben Arfa die allebei voor 1 goal een IF krijgen.
he altijd zeuren dat EA uit is op coins door de beste spelers een IF te gevenquote:Op woensdag 4 september 2013 16:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb zelden een week gezien met zulke slechte bronze IFsDe silvers zijn ook niet zo bijzonder en de BPL bias is wel weer duidelijk te zien met Pablo Hernandez en Ben Arfa die allebei voor 1 goal een IF krijgen.
niks van mee gekregenquote:Op woensdag 4 september 2013 16:40 schreef Zhano het volgende:
Ze wilden gewoon niet FUT14 beginnen met IF MessiTenminste, deze TOTW kwam toch daar ook in? Of de volgende pas?
Speel ik altijd met H2H, vind ik ideaal. Als het nodig is eventueel switchen naar de verdedigende variant ( met 2 cdm's )quote:Op woensdag 4 september 2013 14:38 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Hangt er vanaf, je hebt nu 2 CDMs... als ze niet teveel naar buiten staan, wat ik niet denk, dan heb je verdedigend echt een sterk team.
[..]
High attacking workrate.... problem solved
Haha, ben je nou de topics die je hebt gemist aan het doorspitten?quote:Op woensdag 4 september 2013 16:58 schreef Thorb het volgende:
[..]
Speel ik altijd met H2H, vind ik ideaal. Als het nodig is eventueel switchen naar de verdedigende variant ( met 2 cdm's )
Nee maar ik keek vanochtend ff en zag iets over stats dus dat zat ik te zoeken (en opstellingen). Maar het was niet echt interessant (geen Arsenal spelers postenquote:Op woensdag 4 september 2013 17:03 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha, ben je nou de topics die je hebt gemist aan het doorspitten?
quote:Op woensdag 4 september 2013 17:03 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha, ben je nou de topics die je hebt gemist aan het doorspitten?
Clubben ?quote:Op woensdag 4 september 2013 17:06 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nee maar ik keek vanochtend ff en zag iets over stats dus dat zat ik te zoeken (en opstellingen). Maar het was niet echt interessant (geen Arsenal spelers posten)
kort samen gevatquote:Op woensdag 4 september 2013 17:06 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nee maar ik keek vanochtend ff en zag iets over stats dus dat zat ik te zoeken (en opstellingen). Maar het was niet echt interessant (geen Arsenal spelers posten)
In H2H is Poldi echt een bazen LW, in FUT is het kut inderdaad (die IF was toen LW).quote:Op woensdag 4 september 2013 17:10 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
kort samen gevat
Cazorla UP![]()
Poldi LW![]()
Sagna downgrade... nobody gives a ....
Arteta UP![]()
ohja en tripple link ozil poldimaar ook weer
want poldi LW
Madden 25quote:
hebben ze dan ook Nuthead.comquote:
zelfdequote:Op woensdag 4 september 2013 17:21 schreef Dudeweiser het volgende:
tijd om na te gaan denken over een nieuwe clubnaam
quote:Op woensdag 4 september 2013 17:21 schreef Dudeweiser het volgende:
tijd om na te gaan denken over een nieuwe clubnaam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij is elk jaar zo goedquote:Op woensdag 4 september 2013 17:21 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Enige Arsenal speler die me boeit
hetzelfdequote:
kutheadquote:
quote:
hahaha hilarischquote:Op woensdag 4 september 2013 17:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
Moussa Dembele 57 ST 183 cm 74 kg Right
grappig
Hehe, wel toevallig danquote:Op woensdag 4 september 2013 17:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
Moussa Dembele 57 ST 183 cm 74 kg Right
grappig
Ten onder gegaan aan de populariteit en succesquote:Op woensdag 4 september 2013 17:47 schreef DutchSL het volgende:
De site van het koekenspel doet het niet meer
F5'en helpt bijna altijd na een paar keer...quote:Op woensdag 4 september 2013 17:47 schreef DutchSL het volgende:
De site van het koekenspel doet het niet meer
Dat weet alleen mijn kristallen bol, maar de stekker ligt eruit.quote:Op woensdag 4 september 2013 17:49 schreef TBakkert het volgende:
Hoeveel denkt men hier dat Ben Arfa waarschijnlijk waard zal zijn?
druk met mijn m*therf*cking 374miljoen CpS binnen halenquote:Op woensdag 4 september 2013 17:49 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ten onder gegaan aan de populariteit en succes
Ik heb het dan ook niet over weten, maar over wat jullie verwachtingen zijn of wat jullie zouden denken.quote:Op woensdag 4 september 2013 17:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat weet alleen mijn kristallen bol, maar de stekker ligt eruit.
inb4 twee keer de helftquote:Op woensdag 4 september 2013 17:51 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook niet over weten, maar over wat jullie verwachtingen zijn of wat jullie zouden denken.
twee keer de helft hahaha xd xdquote:Op woensdag 4 september 2013 17:51 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook niet over weten, maar over wat jullie verwachtingen zijn of wat jullie zouden denken.
quote:
Deze was zo flauw, dat er stiekem wel een klein lachje vanaf kon.quote:Op woensdag 4 september 2013 17:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
twee keer de helft hahaha xd xd
Het is gewoon lastig nu: de helft van de spelers laat FUT nu misschien al links liggen, dus dat drukt de prijs. Aan de andere kant: iedereen wil zijn laatste coins nog ff opmaken: als ze packs gaan openen drukt dat ook de prijs. Als ze IF's gaan kopen, stuwt dat mogelijk de prijs op.quote:Op woensdag 4 september 2013 17:51 schreef TBakkert het volgende:
[..]
missie geslaagd dusquote:Op woensdag 4 september 2013 17:54 schreef TBakkert het volgende:
[..]
[..]
Deze was zo flauw, dat er stiekem wel een klein lachje vanaf kon.![]()
Ja, daar heb je wel gelijk in... Hij moet onder de 120k worden.quote:Op woensdag 4 september 2013 17:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het is gewoon lastig nu: de helft van de spelers laat FUT nu misschien al links liggen, dus dat drukt de prijs. Aan de andere kant: iedereen wil zijn laatste coins nog ff opmaken: als ze packs gaan openen drukt dat ook de prijs. Als ze IF's gaan kopen, stuwt dat mogelijk de prijs op.
quote:Op woensdag 4 september 2013 17:54 schreef TBakkert het volgende:
[..]
[..]
Deze was zo flauw, dat er stiekem wel een klein lachje vanaf kon.![]()
Daar zou ik niet op rekenen, ik schat tussen de 150 en 200k.quote:Op woensdag 4 september 2013 17:55 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ja, daar heb je wel gelijk in... Hij moet onder de 120k worden.![]()
Maar dat denk ik niet.
Dat kan ik ook nog net betalen waarschijnlijk.quote:Op woensdag 4 september 2013 17:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Daar zou ik niet op rekenen, ik schat tussen de 150 en 200k.
178k dan maar.quote:
waarom IF Lulic danquote:Op woensdag 4 september 2013 17:56 schreef TBakkert het volgende:
[ afbeelding ]
Dan wilde ik dit team maken met zijn IF op RM. Heb alles al, alleen nu N'zogbia op LM en Candreva op RM. Dat dus even omdraaien dan en Lulic en Ben Arfa kopen.
inb4: LB op LM.
Kijk die stats.quote:
Zijn IF isquote:Op woensdag 4 september 2013 18:00 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Benieuwd naar zijn stats.
Ik wil longshots in mijn team. Ik geil daarop.quote:
nogmaals, haal de NIFquote:Op woensdag 4 september 2013 18:01 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik wil longshots in mijn team. Ik geil daarop.
ik geil opquote:Op woensdag 4 september 2013 18:01 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik wil longshots in mijn team. Ik geil daarop.
Sorry, ik wist niet dat je boos werd.quote:
Chocolate chip cookies.quote:Op woensdag 4 september 2013 18:05 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik geil op
[ afbeelding ]
en natuurlijk
[ afbeelding ]
56 Milj CpSquote:Op woensdag 4 september 2013 18:06 schreef DutchSL het volgende:
Back in cookie business.
42 miljoen per seconde
quote:Op woensdag 4 september 2013 18:06 schreef DutchSL het volgende:
Back in cookie business.
42 miljoen per seconde
Wat kopen jullie nu? Bij mij gaat het redelijk traag vooruit eigenlijk... Of klikken jullie nog?quote:
klikkenquote:Op woensdag 4 september 2013 18:08 schreef Zhano het volgende:
[..]
[..]
Wat kopen jullie nu? Bij mij gaat het redelijk traag vooruit eigenlijk... Of klikken jullie nog?
Klikken is nu nog maar een waterdruppel in een oceaan, behalve als je een tijdelijke bonus hebt.quote:Op woensdag 4 september 2013 18:08 schreef Zhano het volgende:
[..]
[..]
Wat kopen jullie nu? Bij mij gaat het redelijk traag vooruit eigenlijk... Of klikken jullie nog?
die heb ik allebei alquote:Op woensdag 4 september 2013 18:10 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Klikken is nu nog maar een waterdruppel in een oceaan, behalve als je een tijdelijke bonus hebt.
Ik laat het nu steeds oplopen tot 100 miljoen miljard of zoiets en dan koop ik die +10% upgrades.
quote:Op woensdag 4 september 2013 18:11 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
die heb ik allebei alen die vanmiddag gepost werd ook
quote:Op woensdag 4 september 2013 18:13 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb de hele dag niet gespeeld (had eigenlijk de save moeten laden op werk), dus ik loop achter op schema.
Even bij stats gekeken, ik heb dus gewoon meer dan 18.000 keer handmatig geklikt gisteren toen ik nog geen tientallen miljoenen binnen sleepte .
Lees het nu pas. Misschien vanavond nog even maar ga het niet zo laat maken als gister. Waren met Cr00kk en Smookz vol gas aan het kloten, we konden gelukkig net degradatie uit divisie 2 voorkomenquote:
nee waar krijg je die voorquote:Op woensdag 4 september 2013 18:13 schreef Zhano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze achievement ook?
Zeg ik niettquote:Op woensdag 4 september 2013 18:14 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
nee waar krijg je die voor![]()
hier maar 7000 clickslui
dan toch niet, kijk ik wel in de wikiquote:
1000 clicksquote:Op woensdag 4 september 2013 18:14 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
nee waar krijg je die voor![]()
hier maar 7000 clickslui
dat wilde ik ook totdat ik erachter kwam dat het echt zonde van je geld isquote:Op woensdag 4 september 2013 18:16 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
De autist in mij wilt alles naar de 100
Ik ga aan de waterpijp en moet morgen 9 uur op school zijn. Ik sla het dan wel over.quote:Op woensdag 4 september 2013 18:14 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Lees het nu pas. Misschien vanavond nog even maar ga het niet zo laat maken als gister. Waren met Cr00kk en Smookz vol gas aan het kloten, we konden gelukkig net degradatie uit divisie 2 voorkomen
quote:Op woensdag 4 september 2013 18:16 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
De autist in mij wilt alles naar de 100
die heb ik ookquote:Op woensdag 4 september 2013 18:13 schreef Zhano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze achievement ook?
Vraag ook nog een voor jouquote:Op woensdag 4 september 2013 18:27 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Vraag of zijn schoonvader jou ook een stoeltje in F1 kan schenken!
http://orteil.dashnet.org/cookieclicker/quote:
regel ff dat robin frijns zijn spot krijgtquote:
Ja, maar konkoweinig.quote:Op woensdag 4 september 2013 18:27 schreef Zhano het volgende:
Krijg je eigenlijk ook geld terug als je dingen verkoopt? Mijn 103 farms produceren SAMEN 2000 CpS___!
ditquote:Op woensdag 4 september 2013 18:30 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
regel ff dat robin frijns zijn spot krijgt
Meestal kan hij zijn nederlaag met FIFA wel accepteren.quote:Op woensdag 4 september 2013 18:34 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]![]()
Kan je een beetje tegen je verlies?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |