SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor ds2
NAC Breda
Rèsbaarge
Lekkere vetmemmenquote:Op woensdag 4 september 2013 13:46 schreef _NZT_ het volgende:
Die chick hierboven heeft trouwens echt konko dikke tieten...
Ze lijkt serieus echt heel erg op een chick die bij mij op de middelbare school zat.quote:Op woensdag 4 september 2013 13:46 schreef _NZT_ het volgende:
En dan heb je nog geluk dat je geen blokken van 8 weken hebt, want dan zou je die kosten 4x per jaar hebbenquote:Op woensdag 4 september 2013 13:50 schreef BDIL het volgende:
Echt prachtigBoeken eerste trimester 315 euro
Naja 3 trimesters is toch wel 900 euroquote:Op woensdag 4 september 2013 13:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En dan heb je nog geluk dat je geen blokken van 8 weken hebt, want dan zou je die kosten 4x per jaar hebben
I know that feel bro. Gister al meteen weer een jumper tussen Wolvega en Steenwijkquote:Op woensdag 4 september 2013 13:51 schreef Ajacied7 het volgende:
En ik zit weer in de trein..... Ben het reizen nu eigenlijk al zat
Elke middelbare school/klas heeft wel zo'n chick. Kan nog wel herrineren dat ik 2 chicks in de klas had zitten. Allebei lang blond haar, blauwe ogen en een set komlampen er opquote:Op woensdag 4 september 2013 13:48 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ze lijkt serieus echt heel erg op een chick die bij mij op de middelbare school zat.
Boeken kopen... onzin!!quote:Op woensdag 4 september 2013 13:50 schreef BDIL het volgende:
Echt prachtigBoeken eerste trimester 315 euro
Staan er tegenwoordig geen mooie Sudoku's in de Metro dan?quote:Op woensdag 4 september 2013 13:53 schreef Zhano het volgende:
[..]
I know that feel bro. Gister al meteen weer een jumper tussen Wolvega en Steenwijk
Metro en Spits zijn al weg als ik in de 07:26 stapquote:Op woensdag 4 september 2013 13:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Staan er tegenwoordig geen mooie Sudoku's in de Metro dan?
Zwerversquote:Op woensdag 4 september 2013 13:56 schreef Zhano het volgende:
[..]
Metro en Spits zijn al weg als ik in de 07:26 stapAllemaal van die grannies enzo die hele stapels komen halen om weet ik hoe vroeg...
Dan liggen er toch wel een aantal in de trein? Of ben jij zo'n type dat allergisch is voor tweedehands kranten?quote:Op woensdag 4 september 2013 13:56 schreef Zhano het volgende:
[..]
Metro en Spits zijn al weg als ik in de 07:26 stapAllemaal van die grannies enzo die hele stapels komen halen om weet ik hoe vroeg...
Zie ze eigenlijk nooit liggen. Niet allergisch nee. Maar ik ga mee met de meute. Telefoon voor de neus, doppen in de oren en ignoren.quote:Op woensdag 4 september 2013 13:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dan liggen er toch wel een aantal in de trein? Of ben jij zo'n type dat allergisch is voor tweedehands kranten?
Knap dat jij dat van de achterkant kan zien.quote:Op woensdag 4 september 2013 13:46 schreef _NZT_ het volgende:
Dit ja, want heel NL doet het. Bizar om te zien hoe mensen in de kramp schieten als in het OV iemand naast of tegenover ze komt zitten, en spontaan een praatje begint te makenquote:Op woensdag 4 september 2013 13:59 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zie ze eigenlijk nooit liggen. Niet allergisch nee. Maar ik ga mee met de meute. Telefoon voor de neus, doppen in de oren en ignoren.
Snap ik. De reclassering is wel want gewend aan laatkomers.quote:Op woensdag 4 september 2013 14:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zat vanmorgen in de trein en ineens deed hij het niet meer en toen begon hij stil te staan. Ik had toen ook nog eens geen internet in de trein dus ik heb me best wel verveeld. Ik was daardoor wel een kwartier te laat voor een gesprek wat ik had maar gelukkig was dat geen probleem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |