Ik zat ook te kijken, dat is wel echt sneuquote:Op woensdag 4 september 2013 11:04 schreef Stormqueen het volgende:
auw, dat zwaard in het tattoo topic![]()
Aardige kerel is datquote:Op woensdag 4 september 2013 11:09 schreef Stormqueen het volgende:
een kennis van me heeft een hele vette lijnentat van Sean Welsh maar die staat niet in het online portfolio dus kan ik 'm niet linken
Jup! Mayke heeft 'm gezet. Fijn shopje, voelde me daar echt op m'n gemak. Zit nu te denken om m'n volgende idee ook door haar te laten zetten.quote:Op woensdag 4 september 2013 11:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jij hebt je tat toch ook uit die shop?
quote:Busca palabras en español que empiecen por las siguientes letras. Asegúrate de que las entiendes.
Zoek naar woorden in het Spaans die beginnen met de volgende letters. Zorg ervoor dat u ze begrijpt.
Geen Chinese.quote:
quote:Op woensdag 4 september 2013 11:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen Chinese.
En soberzo op m'n achterpoot dan.
Ermahgerd, ik laat m vanmiddag meteen zetten.quote:
quote:Op woensdag 4 september 2013 11:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ermahgerd, ik laat m vanmiddag meteen zetten.
Ik haal weer koffie (met echte koffiebonen). Twee creamer, twee zoetjesquote:Op woensdag 4 september 2013 12:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
http://www.vice.com/nl/re(...)callcentermedewerker
Zo herkenbaar![]()
Was net heerlijk om ff doorheen te wandelenquote:
Die gaan gelukkig maar tot 41, dus die kan ik vast vergeten.quote:
ook weer non-skinny?quote:Op woensdag 4 september 2013 14:42 schreef Debsterr het volgende:
Oh ja, die wil ik ook nog, een nieuw spijkerbroek.. H&M heeft weer high waists.
Nope, skinny high is het.quote:Op woensdag 4 september 2013 14:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ook weer non-skinny?
Ik heb nog maar 1 niet-skinny over en die is eigenlijk net te kort
Da's altijd fijnquote:Op woensdag 4 september 2013 14:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik pas in H&M
Ok, het was m'n model niet, maar de maat was prima.
In normale maten passen.
Je hebt ook van die niet-superstrakke skinny jeans, is dat geen optie? Die wel redelijk goed om de kuiten zitten, maar vanaf daar redelijk recht naar beneden lopen ipv de enkels ook te wurgen.quote:Op woensdag 4 september 2013 14:45 schreef Stormqueen het volgende:
ik voel mezelf altijd zo uit balans in een skinny
ja die heb ik nu wel 1 aan idd. Maar ik wil liever iets dat vanaf net boven de knie niet meer strak is.quote:Op woensdag 4 september 2013 14:46 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Je hebt ook van die niet-superstrakke skinny jeans, is dat geen optie? Die wel redelijk goed om de kuiten zitten, maar vanaf daar redelijk recht naar beneden lopen ipv de enkels ook te wurgen.
Dat vind ik ook het meest ideaal inderdaadquote:Op woensdag 4 september 2013 14:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja die heb ik nu wel 1 aan idd. Maar ik wil liever iets dat vanaf net boven de knie niet meer strak is.
quote:Op woensdag 4 september 2013 14:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik pas in H&M
Ok, het was m'n model niet, maar de maat was prima.
In normale maten passen.
Op het uitje na: nom!quote:Op woensdag 4 september 2013 14:47 schreef Mss het volgende:
Ik ga zometeen proberon om deze te makon: http://www.lekkerensimpel(...)nt-op-de-eiersalade/
De volgende keer ga ik kijken of ik in een steps-jurkje pas.quote:
Zonde van de ui harharquote:Op woensdag 4 september 2013 14:47 schreef Mss het volgende:
Ik ga zometeen proberon om deze te makon: http://www.lekkerensimpel(...)nt-op-de-eiersalade/
Niks! Maar rauwe ui door de eisalade lijkt me gewoon niet zo lekkerquote:Op woensdag 4 september 2013 14:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat is er mis met ui
Ik flikker overal ui door
Steps jurkenquote:Op woensdag 4 september 2013 14:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De volgende keer ga ik kijken of ik in een steps-jurkje pas.
tuurlijk pas jij die. Niet elk model, maar de meeste wel.quote:Op woensdag 4 september 2013 14:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De volgende keer ga ik kijken of ik in een steps-jurkje pas.
Ik pas ook niet elk modelquote:Op woensdag 4 september 2013 14:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tuurlijk pas jij die. Niet elk model, maar de meeste wel.
Zelfs een maat 38 maakt broeken kopen niet makkelijker hoor.. ik heb vaak een gat ter grote van een vuist over boven m'n kontquote:Op woensdag 4 september 2013 14:51 schreef Mss het volgende:
En OMG iedereen heeft broekendrama, ik dacht altijd dat ik de enige was
Ja hoiquote:Op woensdag 4 september 2013 14:53 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zelfs een maat 38 maakt broeken kopen niet makkelijker hoor.. ik heb vaak een gat ter grote van een vuist over boven m'n kont.
Ik moet nog even wennen aan m'n maten.quote:Op woensdag 4 september 2013 14:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tuurlijk pas jij die. Niet elk model, maar de meeste wel.
Klopt,is ook niet lekker. Uien moeten ook geen doel op zich zijn maar gewoon een middel als ingrediënt om een gerecht lekkerder te maken. Zo kan het bijvoorbeeld door een garnalensalade zoals op onderstaande foto erg lekker en gezond zijn en net dat extra geven wat zo een salade nodig heeft.quote:Op woensdag 4 september 2013 14:51 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Niks! Maar rauwe ui door de eisalade lijkt me gewoon niet zo lekker
Welnee man, er is eigenlijk maar één model dat me echt goed staat. En dan moet het nog lekker zitten ook.quote:Op woensdag 4 september 2013 14:51 schreef Mss het volgende:
En OMG iedereen heeft broekendrama, ik dacht altijd dat ik de enige was
Ja, maar ik heb altijd het idee omdat je dan überhaupt meer keuze hebt dat je makkelijker iets kunt vinden.quote:Op woensdag 4 september 2013 14:53 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zelfs een maat 38 maakt broeken kopen niet makkelijker hoor.. ik heb vaak een gat ter grote van een vuist over boven m'n kont.
Ik ging even twijfelen of ik in het goede topic zat.quote:Op woensdag 4 september 2013 14:55 schreef Iwanius het volgende:
Klopt,is ook niet lekker. Uien moeten ook geen doel op zich zijn maar gewoon een middel als ingrediënt om een gerecht lekkerder te maken. Zo kan het bijvoorbeeld door een garnalensalade zoals op onderstaande foto erg lekker en gezond zijn en net dat extra geven wat zo een salade nodig heeft.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 september 2013 14:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ging even twijfelen of ik in het goede topic zat.
Theoretisch gezien logisch, maar helaas.quote:Op woensdag 4 september 2013 14:56 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb altijd het idee omdat je dan überhaupt meer keuze hebt dat je makkelijker iets kunt vinden.
Die mag ik pas als ik klaar ben met afvallen.quote:Op woensdag 4 september 2013 14:56 schreef Debsterr het volgende:
Ik hou wel van de Levi's jeans maarja, DUUR!
Niet?quote:Op woensdag 4 september 2013 14:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik eet geen eiersalade zonder rauwe ui erdoor
lolwatquote:Op woensdag 4 september 2013 14:57 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Niet?
Ik zou dan denk ik nog eerder wat uitjes glazig bakken en die er doorheen kiepen, als er dan toch per se uit doorheen zou moeten
Stukjes augurk door de eisalade vind ik dan weer wel heel lekker
Dat! Die Levi's Curve ID's zijn geweldig, maar verder heb ik vrijwel altijd een riem nodig.quote:Op woensdag 4 september 2013 14:56 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Theoretisch gezien logisch, maar helaas.
Dat denken mensen soms ook als je kleine voeten hebtquote:Op woensdag 4 september 2013 14:56 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb altijd het idee omdat je dan überhaupt meer keuze hebt dat je makkelijker iets kunt vinden.
Ja dat is wel weer zoquote:Op woensdag 4 september 2013 15:00 schreef Mss het volgende:
Ja ik vind het velen lekker, maar al die mayo
Iehquote:Op woensdag 4 september 2013 15:03 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Mijn ma maakte ook wel eens eisalade.
- Kook een ei
- Pel het ei en snij het in stukjes
- Schep er minimaal 4 eetlepels mayo over (vooral NIET afgestreken)
- Meng een beetje
- Ga over je nek Smakelijk eten
Ewquote:Op woensdag 4 september 2013 15:03 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Mijn ma maakte ook wel eens eisalade.
- Kook een ei
- Pel het ei en snij het in stukjes
- Schep er minimaal 4 eetlepels mayo over (vooral NIET afgestreken)
- Meng een beetje
- Ga over je nek Smakelijk eten
Roerei met ui en tomaatquote:Op woensdag 4 september 2013 15:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
Mijn moeder maakte vroeger altijd hele lekkere eiersalade, ook met tomaat enzoen mn vader lekkere roerei met tomaat en aromat
Ohh ik denk alquote:Op woensdag 4 september 2013 15:39 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
[..]
Dat maakte ze dus ook alleen voor zichzelf he, niemand anders moest er wat van hebben
quote:Op woensdag 4 september 2013 16:37 schreef Stormqueen het volgende:
godverdomme zelfs van smerige voedselpraat krijg ik honger, volgens mij moet ik iets eten
*gaat bijna over haar nek*quote:Op woensdag 4 september 2013 16:39 schreef Stormqueen het volgende:
ik zou bijna de tube mayo aan mijn muil zetten
met van die harde restjes aan de schroefdraadquote:Op woensdag 4 september 2013 16:42 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
*gaat bijna over haar nek*
Ik hoef gelukkig pas om half 8 te eten, tegen die tijd ben ik deze gore MI's wel kwijtquote:Op woensdag 4 september 2013 16:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik eet iig geen pasta vanavond
Met velen mayo en zout?quote:Op woensdag 4 september 2013 16:47 schreef Stormqueen het volgende:
ik ga voor een broodje eiersalade denk ik
Superlekker, superongezond, supermakkelijk, alles is wel super geloof ikquote:
Mamma maakte lekkere eiersaladequote:Op woensdag 4 september 2013 16:47 schreef Stormqueen het volgende:
ik ga voor een broodje eiersalade denk ik
Mja, ik heb niks met kerrie, dat verpest veel eiersalades voor mijquote:Op woensdag 4 september 2013 17:27 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Mamma maakte lekkere eiersalade.
Met ei en mayo (duh), maar ook met kerrie, augurk en tomaat.
Ponchoquote:Op woensdag 4 september 2013 18:40 schreef megamandy het volgende:
Ermahgerd voor volgende week 10 verschillende modellen verzinnen voor een torso bedekkend kledingstuk wat uit een vierkant bestaat waar ik maar 1 knip in mag zetten en verder alleen maar mag rimpelen (ook niet vouwen en dan vastspelden, niets)![]()
Maar het is allemaal zo leukWel echt dit weekend een printer kopen
Ermagerd het lijkt Hollands next fashion designer of hoe heet die show ook alweer welquote:Op woensdag 4 september 2013 18:40 schreef megamandy het volgende:
Ermahgerd voor volgende week 10 verschillende modellen verzinnen voor een torso bedekkend kledingstuk wat uit een vierkant bestaat waar ik maar 1 knip in mag zetten en verder alleen maar mag rimpelen (ook niet vouwen en dan vastspelden, niets)![]()
Maar het is allemaal zo leukWel echt dit weekend een printer kopen
Project Catwalk?quote:Op woensdag 4 september 2013 18:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ermagerd het lijkt Hollands next fashion designer of hoe heet die show ook alweer wel![]()
Ja er moet wel echt een knip in. Mag wel zelf bepalen hoe lang en op welke plek. Dus het mag vanaf de zijkant maar ook gewoon midden erin.quote:Op woensdag 4 september 2013 18:47 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Poncho
wat Sarong achtige draagmethodes... (of moet er perse een knipje in?)
ehhhh...
wat een leuke opdracht
mag je het wel in een driehoek vouwen?
Wel toffe tassenquote:Op woensdag 4 september 2013 18:20 schreef Stormqueen het volgende:
spees, zie ik je nou een dure cameratas bestellen?
quote:Op woensdag 4 september 2013 18:52 schreef Puckzzz het volgende:
Ok, dus rimpel over de diagonaal tot je een driehoek hebt. Knip de overgebleven punt in de driehoek helemaal in. Draag het gerimpelde gedeelte over de borsten en knoop de twee punten vast in de nek.
Voila, gerimpelde haltertop
Goeden idee voor mijn verjaardagquote:
Ik heb nu een kleine tas die ik in mn handtas kan stoppen (grote longchamp) maar dat is niet ideaal, kan ook geen extra lens bij. Ik moet nog bij mn broer zeuren of ik een lens van hem mee mag naar Berlijnquote:Op woensdag 4 september 2013 19:04 schreef megamandy het volgende:
Camera die je gewoon in je tas kan stoppenAlleen dit weekend dus niet vergeten de JUISTE kabel mee te nemen zodat ik ook daadwerkelijk mijn foto's kan uploaden
Ja ik wilde dus eigenlijk nog een macro erbij halen. Maarik heb nog steeds niet van de huursubsidie gehoord en ook nog steeds niet van het overzetten van mijn studentabonnement op de ov-chipkaartquote:Op woensdag 4 september 2013 19:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb nu een kleine tas die ik in mn handtas kan stoppen (grote longchamp) maar dat is niet ideaal, kan ook geen extra lens bij. Ik moet nog bij mn broer zeuren of ik een lens van hem mee mag naar Berlijn
ERMAGERD NIEUWE HOBBY KOOP ALLESquote:Op woensdag 4 september 2013 19:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wut zie mij besparen op een lens omdat mijn broer die al heeft
Ik koop toch niks. Op dit momentquote:Op woensdag 4 september 2013 19:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
ERMAGERD NIEUWE HOBBY KOOP ALLES![]()
![]()
![]()
Neinz.quote:Op woensdag 4 september 2013 19:15 schreef Stormqueen het volgende:
Maar is dit sinds gisteravond, space?
Marktplaats. Er zijn zoveel mensen die fotografie opnemen als nieuwe hobby en het na een paar maanden weer voor gezien houden. Dus flikker alles op MP!quote:Op woensdag 4 september 2013 19:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik koop toch niks. Op dit moment
Waar ik binnenkort wel aan zit te denken is een statief. Maar die heb je al voor 25 euro
Maar ik zag een site van ERMAHGERD JE MOET EEN DURE KOPEN VAN 200 EURO WANT DIE GOEDKOPE ZIJN KUT. Dus dat moet ik nog even uitzoeken
Maar is het waar dat een goedkoop statief kut is? En zijn dingen als lenzen wel handig om tweedehands te kopen? Straks is het van binnen kapot ofzo? /noobquote:Op woensdag 4 september 2013 19:20 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Marktplaats. Er zijn zoveel mensen die fotografie opnemen als nieuwe hobby en het na een paar maanden weer voor gezien houden. Dus flikker alles op MP!
Waar je vooral op moet letten is de hoogte. Te laag gaat je je rug kosten.quote:Op woensdag 4 september 2013 19:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar is het waar dat een goedkoop statief kut is? En zijn dingen als lenzen wel handig om tweedehands te kopen? Straks is het van binnen kapot ofzo? /noob
Schijnbaar kwamen er nog 2 karkassen onder mijn bed vandaan toen mijn pa dat ging afbrekenquote:Op woensdag 4 september 2013 19:25 schreef Puckzzz het volgende:
Dooie mussen in de aanbieding!! Wie maakt me los??
Ewquote:Op woensdag 4 september 2013 19:28 schreef megamandy het volgende:
[..]
Schijnbaar kwamen er nog 2 karkassen onder mijn bed vandaan toen mijn pa dat ging afbreken
Ja maar ik heb dus nooit iets gerokenquote:
quote:
Series worden er nou eenmaal niet beter van als ze oneindig doorgaanquote:Op woensdag 4 september 2013 20:09 schreef Molo het volgende:
GODVERDEHOERENHOERENKUTHOERENZOOI!!!!
ze stoppen na komend seizoen met True Blood
DAT MAAKT NIET UIT, NAAKTE ERIC/ALEXANDER JONGUH!!!!!quote:Op woensdag 4 september 2013 20:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Series worden er nou eenmaal niet beter van als ze oneindig doorgaan
Dat had ik gister.quote:
haak een hoesje voor om je bidonquote:Op woensdag 4 september 2013 21:54 schreef Mss het volgende:
Ja maar dan krijg je condensvorming in een tas waar ook een laptop inzit, lijkt me niet ideaal.
neopreen hoes erom?quote:Op woensdag 4 september 2013 21:54 schreef Mss het volgende:
Ja maar dan krijg je condensvorming in een tas waar ook een laptop inzit, lijkt me niet ideaal.
luxeproblemen jonguh!quote:Op woensdag 4 september 2013 21:58 schreef Mss het volgende:
En dan moet je eerst wachten tot je ijs ontdooid is voordat je kunt drinken
ik kreeg een deegschraper/deegmes binnen, echt te aids om aan te zienquote:Op woensdag 4 september 2013 22:01 schreef Mss het volgende:
Ik wil gewoon dat dat koelsysteem werkt, faalebayers
Volgens mij kun je bij je aankoopgeschiedenis contact opnemen met de verkopert, en dan kun je er geloof ik ook een klacht van maken.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:05 schreef Molo het volgende:
[..]
ik kreeg een deegschraper/deegmes binnen, echt te aids om aan te zien
Hoe werkt een klacht daaro? Weet gij dat?
ah, thanksquote:Op woensdag 4 september 2013 22:11 schreef Mss het volgende:
[..]
Volgens mij kun je bij je aankoopgeschiedenis contact opnemen met de verkopert, en dan kun je er geloof ik ook een klacht van maken.
Ik had houten lepels om mee te koken bij de Action gekocht en als ik ze afwas vallen de stukken hout eruitquote:Op woensdag 4 september 2013 22:15 schreef Molo het volgende:
[..]
ah, thanks
Ik ga er morgen even achteraan, nu geen puf meer voor
quote:Op woensdag 4 september 2013 22:22 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik had houten lepels om mee te koken bij de Action gekocht en als ik ze afwas vallen de stukken hout eruit
Ja ik ben benieuwd want ik heb er ook een houten snijplank gekocht maar die heb ik toch al twee keer kunnen afwassen zonder dat er iets mee gebeurd.quote:
DUMP BRUM EN GA MET DIE CHINEES!!!quote:Op woensdag 4 september 2013 22:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dmc garen via een marktplaatschinees bestellen. Mooi Nederlands
Maar hij doet wel moeite, dat vind ik schattig.
geen snijplanken van hout in de vaatwasser doen he? (als je die hebt) dat overleven zelfs dure, dikke planken nietquote:Op woensdag 4 september 2013 22:26 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja ik ben benieuwd want ik heb er ook een houten snijplank gekocht maar die heb ik toch al twee keer kunnen afwassen zonder dat er iets mee gebeurd.
En die snijplank was maar 5 euroIk ben die van de Bijenkorg gewend qua prijs wat bij 50 euro ofzo begint mhehe.
Dat heb ik ook nietquote:Op woensdag 4 september 2013 22:28 schreef Molo het volgende:
[..]
geen snijplanken van hout in de vaatwasser doen he? (als je die hebt) dat overleven zelfs dure, dikke planken niet
vertel dat Koos dan ook eensquote:Op woensdag 4 september 2013 22:29 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat heb ik ook nietMaar dat wist ik ook al
quote:Op woensdag 4 september 2013 22:33 schreef Molo het volgende:
[..]
vertel dat Koos dan ook eens
Die heeft er al een stuk of 6 vermoord daardoor
maar verder issie wel lief hoorquote:
oh ja joh, allangquote:Op woensdag 4 september 2013 22:39 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Zijn jullie al uiteruzied inmiddels?
Precies! Gewoon bek houwen, geld verdienen, huishouden doen en batsen, meer nietquote:Op woensdag 4 september 2013 22:40 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hahaha herkenbaar
Die mannen moeten gewoon niet zo moeilijk doen
dat soort mensen wil je ook niet in steden. Laat die maar lekker de all-in resorts opvullenquote:Op woensdag 4 september 2013 22:58 schreef megamandy het volgende:
Dat er zo gevraagd wordt waar iemand in Turkije op vakantie gaat en dat beantwoord wordt met de naam van het resort
Mensen gaan niet eens meer naar steden of weet ik wat
Het wordt ook alleen maar erger, er reageren nu ook nog mensen op en ze kennen het allemaalquote:Op woensdag 4 september 2013 23:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat soort mensen wil je ook niet in steden. Laat die maar lekker de all-in resorts opvullen
snel, ontvriend ze!!quote:Op woensdag 4 september 2013 23:02 schreef megamandy het volgende:
[..]
Het wordt ook alleen maar erger, er reageren nu ook nog mensen op en ze kennen het allemaal
alsmede twintig goedkope Turken voor er achter?quote:Op woensdag 4 september 2013 23:06 schreef megamandy het volgende:
[..]
Naaah, die pa van haar heeft super professionele naaimachines en allesNetwerken jonge
Oooh daarom gaat die natuurlijk daar op vakantiequote:Op woensdag 4 september 2013 23:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
alsmede twintig goedkope Turken voor er achter?
Jepquote:
Waar welk hoe?quote:Op donderdag 5 september 2013 07:45 schreef Incantrix het volgende:
Schaar, je bent opgegeten door google translate!
quote:Op donderdag 5 september 2013 07:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
O dus het is meer van "NOES ALLES ZIET ER ANDERS UIT![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O wait alles doet nog hetzelfde"?
kutnazenquote:Op donderdag 5 september 2013 07:47 schreef Incantrix het volgende:
Godver
er had een kat over mijn toetsenbord heengelopen, heel fok was opgegeten door google translate
quote:Op donderdag 5 september 2013 07:47 schreef Incantrix het volgende:
Godver
er had een kat over mijn toetsenbord heengelopen, heel fok was opgegeten door google translate
Ik dacht dat ik een garpje had gemist, maar toen ik zelf iets typte en mijn bericht op automagische wijze veranderde in een verhaal over een gebogen deur ging er wel een lampje branden jaquote:
Whut? Ik heb het net gedaanquote:Op donderdag 5 september 2013 07:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
Meurning![]()
Android zegt dat ik de nieuwe update moet downloaden, maar na alle berichten van Skjoe durf ik niet meer
Ja geen idee, want op internet zeggen ze nu weer dat de Galaxy S3 pas in oktober een groten update krijgt.quote:Op donderdag 5 september 2013 08:31 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Whut? Ik heb het net gedaan
Wat was er dan?
dat verschilt ook nog per toestel?quote:Op donderdag 5 september 2013 09:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja geen idee, want op internet zeggen ze nu weer dat de Galaxy S3 pas in oktober een groten update krijgt.
Ik begrijp er niks meer van
Als ik internet moet geloven welquote:Op donderdag 5 september 2013 09:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat verschilt ook nog per toestel?
Dan is dit een kleine update? Hij was ook zo klaar.quote:Op donderdag 5 september 2013 09:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja geen idee, want op internet zeggen ze nu weer dat de Galaxy S3 pas in oktober een groten update krijgt.
Ik begrijp er niks meer van
Dit was een update van HTC sense, daarom ander uiterlijk.quote:Op donderdag 5 september 2013 09:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat verschilt ook nog per toestel?
Ik ook.quote:Op donderdag 5 september 2013 11:10 schreef Stormqueen het volgende:
Ah, okee. Ik wil mijn houten rekenmachinewidget terug!
De geruststellingquote:Op donderdag 5 september 2013 10:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit was een update van HTC sense, daarom ander uiterlijk.
quote:Op donderdag 5 september 2013 14:09 schreef Mirjam het volgende:
Ze belden me dus vanmorgen, ja, de projecten waar je op zat die zijn eigenlijk wel afelopen, en ja, eigenlijk hebben we geen andere projecten meer voor je. E ja, je zit i. Je proeftijd, dus ja, dan moeten we helaas afscheid van je nemen.
Errrr, ok
Damn, wat een faalbedrijfquote:Op donderdag 5 september 2013 14:09 schreef Mirjam het volgende:
Ze belden me dus vanmorgen, ja, de projecten waar je op zat die zijn eigenlijk wel afelopen, en ja, eigenlijk hebben we geen andere projecten meer voor je. E ja, je zit i. Je proeftijd, dus ja, dan moeten we helaas afscheid van je nemen.
Errrr, ok
Kut, had ik buiten moeten zitten?quote:
Ja en velen janken enzo omdat alles mis gaatquote:Op donderdag 5 september 2013 19:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zit iedereen een leven te hebben vandaag?
Klinkt als een goed plan om het even los te laten.quote:Op donderdag 5 september 2013 19:28 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja en velen janken enzo omdat alles mis gaat![]()
![]()
Heb besloten dat ik vandaag alleen nog even een brief schrijf en de rest maar allemaal zo laatDan maar het hele weekend doorwerken.
quote:Op donderdag 5 september 2013 19:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Klinkt als een goed plan om het even los te laten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar nu gaat het wel weer beter en ben ik weer tot rust
吴 曼 迪
quote:Op donderdag 5 september 2013 19:36 schreef megamandy het volgende:
[..]Dat van je werk is wel heel frustrerend erbij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar nu gaat het wel weer beter en ben ik weer tot rust![]()
Maar ook nieuw huis, nieuwe opleiding, nieuwe stad. Even pasje op de plaats kan geen kwaad
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Ja, ik zit er sowieso al mee in mijn hoofd omdat ik gewoon niet snap hoe dat is gekomen en het is gewoon een heel vreemd bedrag en dan krijg je dit nog eensquote:Op donderdag 5 september 2013 19:42 schreef Debsterr het volgende:
Jeetje Mandy, dat van dat kasverschil is wel een lekkere trap na.
Ja en het ging de hele week al zo goedquote:Op donderdag 5 september 2013 19:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat van je werk is wel heel frustrerend erbij.![]()
Maar ook nieuw huis, nieuwe opleiding, nieuwe stad. Even pasje op de plaats kan geen kwaad
[ afbeelding ]
Goed plan om even een pas op de plaats te maken. Er komt ook zo ontzettend veel over je heen ineens!quote:Op donderdag 5 september 2013 19:46 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja, ik zit er sowieso al mee in mijn hoofd omdat ik gewoon niet snap hoe dat is gekomen en het is gewoon een heel vreemd bedrag en dan krijg je dit nog eensEn ik moet een brief maken om te beantwoorden hoe dit heeft kunnen gebeuren en wat eraan te doen
[..]
Ja en het ging de hele week al zo goedAlleen nu dus even wat minder
Maar ik voel mij nu wel weer wat beter. Zometeen even soep opwarmen dat ik nog wat eet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
quote:Op donderdag 5 september 2013 20:46 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Goed plan om even een pas op de plaats te maken. Er komt ook zo ontzettend veel over je heen ineens!
Ik moet ook even iets kwijt:Waarom het verhaal erbij? Gewoon zo verkopen, die armbandjes staan toch op zichzelf?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
quote:Op donderdag 5 september 2013 20:46 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Goed plan om even een pas op de plaats te maken. Er komt ook zo ontzettend veel over je heen ineens!
Ik moet ook even iets kwijt:Liefje, gewoon verkopen zonder het operatie verhaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Want anders gaan mensen er allemaal op doorzagen e.d. en dat kan zowel positief als negatief uitpakken. En in negatief geneuzel heb je geen zin.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.吴 曼 迪
Nou ik maak me gewoon geen illusies dat het groot zou kunnen worden. Als ik gewoon voldoende kan verkopen om het bedrag bij elkaar te sparen ben ik een blij mens.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik snap niet helemaal waarom je graag wilt dat mensen weten dat er een speciaal doel is?
Wil je dit alleen aan bekenden op feestboek doorgeven, of wil je er iets groters van maken?
Een advertentie op marktplaats en een simpele website is natuurlijk zo gemaakt.
Ik doneer, elke vrouw verdient een goed 'pair of tits'! * kijkt naar der eigen zielige zakkies* plus dat ik je armbandjes echt leuk vindquote:
Morgen heb ik hopelijk mijn sluitingen binnen. Die specifieke Ibiza armband sluitinkjes kan ik dus nergens vinden he?quote:Op donderdag 5 september 2013 21:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
Nu wil ik armbandjes falen bij Tan
quote:Op donderdag 5 september 2013 21:01 schreef Puckzzz het volgende:
Ja daar ben ik dus ook bang voor MM.Dico!
En ermahgerd!!! Mijn woord voorspelling kent gewoon Diconnected!
Tuurlijk ook Etsy...zodra ik mijn sluitingen heb en dus mooie foto's kan gaan maken.quote:
Even heel eerlijk. Jou ken ik en ik snap wat het voor jou betekent.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:07 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nou ik maak me gewoon geen illusies dat het groot zou kunnen worden. Als ik gewoon voldoende kan verkopen om het bedrag bij elkaar te sparen ben ik een blij mens.
Marktplaats is wel een goed idee tho...
Echt exact zoals die? Of iets anders wat er op lijkt?quote:Op donderdag 5 september 2013 21:09 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Morgen heb ik hopelijk mijn sluitingen binnen. Die specifieke Ibiza armband sluitinkjes kan ik dus nergens vinden he?![]()
Schaar jij ben Google expert...kan jij deze vinden?
http://armbandenwinkel.nl(...)d-santa-eulalia.html
de sluiting dan he?
¿Qué? Yo no conozco?quote:
www.indiegogo.comquote:
Ja eigenlijk wel exact.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Echt exact zoals die? Of iets anders wat er op lijkt?
Die zijn mooi. Alleen het is zo duur. Ik ben een beetje op ebay aan het kijken, heb dit al:quote:Op donderdag 5 september 2013 21:13 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel exact.
Ik heb nu deze besteld:
http://www.creadream.nl/i(...)er-4-ringen-slotjes/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |