Good busy! En nu hopen dat PUSA deze tour wel door laat gaanquote:Op maandag 7 oktober 2013 10:07 schreef SicSicSics het volgende:
Zeker! Fokken, kaartjes gehaald voor vrijdag (Emmure en Carnifex yoh!) kaartjes gehaald voor PUSA volgend jaar
beetje email doorstruinen. Ik ga proberen om vandaag niets (echt) nuttigs te doen
Tangooooooooo.quote:Op maandag 7 oktober 2013 12:46 schreef MohMi het volgende:
AND I WOULD WALK 500 MILES AND I WOULD WALK 500 MORE!!!![]()
Bazennummer!! *door de kamer danst*
Ja, good timesquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 08:39 schreef MohMi het volgende:
Het waren twee mooie, nostalgische weken
Nog steeds dezelfde baan ook? Nog op vakantie geweest of festivalletje gepakt?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:53 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Alles OK. Niet veel spektakel, gewoon goedMet jou dan?
Zelfde baan nog, maar inmiddels beetje toe aan iets anders. Dus rustig verder aan het kijken. Zou eigenlijk naar Wacken, maar familieomstandigheden lieten het niet toe. Dan volgend jaar maarquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:18 schreef MohMi het volgende:
[..]
Nog steeds dezelfde baan ook? Nog op vakantie geweest of festivalletje gepakt?
Hier alles lekker; nog steeds tevree in Amersfoort aan het werk en binnenkort verhuizen; geen klagen, zelfs al zuigt verhuizen an sich aarsch natuurlijk.
Balen, ik vroeg me al af hoe het verder met je familie gaat (maar niet hier)quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:09 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zelfde baan nog, maar inmiddels beetje toe aan iets anders. Dus rustig verder aan het kijken. Zou eigenlijk naar Wacken, maar familieomstandigheden lieten het niet toe. Dan volgend jaar maar
Verhuizen? Was je een jaar terug niet al verhuisd, of heb ik het nu mis?
Mijn familie is een wonderbaarlijke collectie mutanten, heb ik het idee. De ene ziekte na de andere. Ik ben voorlopig nog gezondquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 07:22 schreef MohMi het volgende:
[..]
Balen, ik vroeg me al af hoe het verder met je familie gaat (maar niet hier)
Op zoek naar eenzelfde functie elders of totaal iets nieuws?
En klopt, niet te lang geleden, maar nu doe ik het nog maar een keertje; SSS en ik gaan samenwonen
Wel weer typisch; zo kom ik maanden niet op Fok, zo begin ik er mijn werkdag weer meeGaat de goeie kant op
Ik kom wel weer blieken in de lunch, anders gok ik dat het een weinig productieve dag wordt vandaag.
Werkse, bijna weekend!
Het rokershoekje nieuw leven in aan het blazenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 10:17 schreef Mystikvm het volgende:
SamenwonenWat zoet! Gefeliciteerd!! Zouden Hara en Kruk nog samen zijn?
Rokers en blazenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:08 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Het rokershoekje nieuw leven in aan het blazen
En ja, kruk en hara doen het ook nog steeds.bah!
We zijn nog altijd even scherpquote:
Ik rook nauwelijks minderquote:Ik rook trouwens nauwelijks meer
Ik kan me voorstellen dat detachering echt wel tof kan zijn, ik snap mezelf nog steeds niet helemaal dat ik dat niet ambieer. En sowieso, iets doen dat je nog niet hebt gedaan, is leukquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:33 schreef Mystikvm het volgende:
Oh ja, LinkedIn moet ik weer eens bijwerken. Heb wel wat recruiters, maar die zijn van detachering. Ik ben dan weer zo'n luxepoppetje dat ik al mijn privileges niet op wil geven. Maar misschien is het wel goed om een tijdje het land door te crossen voor verschillende opdrachten.
En wat zijn je grijze krulletjes toegenomenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:21 schreef SicSicSics het volgende:
Ik ga nu voor een deta-vast. Is natuurlijk wel een risico, maar dan moet een beetje in jezelf geloven![]()
Bijna weekend
2 jaar samen met MohMi![]()
![]()
![]()
![]()
Wordt Sic ook zo grijs sinds de verkering?quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:19 schreef MohMi het volgende:
[..]
En wat zijn je grijze krulletjes toegenomen
quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:36 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wordt Sic ook zo grijs sinds de verkering?
* murp steekt peuk opquote:Op maandag 27 oktober 2014 23:36 schreef Harajuku. het volgende:
Toch wel een goede score, twee setjes uit wat, 8 mensen?
Hahaha dat je dat nog weet waar ik woon!!! Geweldig!! Ben zeker 4 jaar niet actief geweest op het forum denk ik... Maar kijk wel af en toe in CUL enzo. Dus tja... En mijn oog viel op de geniale titel rokershoekSje. Geniaal dat die nog steeds gehanteerd wordt!quote:Op woensdag 10 januari 2018 15:03 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
omg Tezz
Ik ben zo vaak bij jou in de buurt tegenwoordig
Ah, nog steeds die avatar waarvan je direct denkt dat je in een jaren 80 kinderdisco beland bentquote:
Ik lurk meer dan ik post eigenlijkquote:Op woensdag 10 januari 2018 15:11 schreef Tezz het volgende:
[..]
Hahaha dat je dat nog weet waar ik woon!!! Geweldig!! Ben zeker 4 jaar niet actief geweest op het forum denk ik... Maar kijk wel af en toe in CUL enzo. Dus tja... En mijn oog viel op de geniale titel rokershoekSje. Geniaal dat die nog steeds gehanteerd wordt!
ja toch?quote:Op woensdag 10 januari 2018 15:20 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
@murp, wij waren volgens mij er wel zo’n btje vanaf het begin bij toch?
hahah, dank je wel!!!quote:Op woensdag 10 januari 2018 15:16 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ah, nog steeds die avatar waarvan je direct denkt dat je in een jaren 80 kinderdisco beland bent
Dat waren wij ook Murp Zeker te weten! En PeZu inderdaad, die zie ik nog regelmatig voorbij komen op Facebook. En er was er nog eentje... uit Zeeland. Shit hoe heette ie ook al weer.... En broekpaling, en ... (shit ik weet het niet meer. Ik word oudquote:Op woensdag 10 januari 2018 15:16 schreef murp het volgende:
Ik had ook altijd het idee dat ik een van de grondleggers van het rokershoekje was..
Misschien was dat nog in de oude oude tijd :p
jeetje.. wat lang geleden zeg... 11 jaar geledenquote:Op woensdag 10 januari 2018 18:41 schreef Tezz het volgende:
Ik ben wat terug aan het kijken en zie nu dat 'onze goeie ouwe tijd' 2007 was![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tjeetje. Oud wijf ben ik geworden.![]()
wat een mooie tijd, was ook een hechte userbase vind ik toenquote:Op woensdag 10 januari 2018 18:24 schreef Tezz het volgende:
[..]
Dat waren wij ook Murp Zeker te weten! En PeZu inderdaad, die zie ik nog regelmatig voorbij komen op Facebook. En er was er nog eentje... uit Zeeland. Shit hoe heette ie ook al weer.... En broekpaling, en ... (shit ik weet het niet meer. Ik word oud).
De typfout hoeksje heeft PeZu ooit gemaakt volgens mij. Toen hebben we hem er maar in gehouden... En na al die jaren.... staat ie er nog steeds![]()
Maar... ik rook nog steeds![]()
nou, ik zie m in ieder geval niet meer, maar hoe gaat het met jou?quote:Op woensdag 10 januari 2018 19:14 schreef Tezz het volgende:
PeZu... geen idee hoe het met hem is eigenlijk. Hij hangt hier op Fok nooit meer rond volgens mij, of wel?
Helemaal prima. 10 jaar ouder natuurlijk (dus dochter is inmiddels opgegroeid tot een tiener en kan eten koken, stofzuigen etcquote:Op woensdag 10 januari 2018 19:25 schreef murp het volgende:
[..]
nou, ik zie m in ieder geval niet meer, maar hoe gaat het met jou?
Hahaha ik had jou dus gewoon kunnen quotenquote:Op woensdag 10 januari 2018 19:33 schreef Tezz het volgende:
[..]
Helemaal prima. 10 jaar ouder natuurlijk (dus dochter is inmiddels opgegroeid tot een tiener en kan eten koken, stofzuigen etc) en een fijne baan. Dus ik klaag niet
![]()
Ik kijk nog regelmatig op fok, met name in CUL en af en toe wat lurken hier en daar. Blijft toch wel een fijne tijdsteding... beetje rondhangen haha
Vd oudste wist ik want ik had je toen ook nog op Hyves. De jongste FOK!kers hier weten wrs nieteens wat Hyves wasquote:Op woensdag 10 januari 2018 19:43 schreef murp het volgende:
Ik ben inmiddels bijna 10 jaar getrouwd en heb 2 meiden van 5 en 8..
Lekker huisje boompje beestje.
ik een tijdje geleden. Ik tegen mijn vriend: kom we gaan je oudste klieren. Die ging met zijn vrienden naar een hardcore-feest voor zijn 18de verjaardagquote:
ja, we zijn elkaar uit het oog verlorenquote:Op woensdag 10 januari 2018 20:00 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Vd oudste wist ik want ik had je toen ook nog op Hyves. De jongste FOK!kers hier weten wrs nieteens wat Hyves was
hahaha, lijkt me ook tof om te doen over een paar jaar!quote:Op woensdag 10 januari 2018 20:06 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ik een tijdje geleden. Ik tegen mijn vriend: kom we gaan je oudste klieren. Die ging met zijn vrienden naar een hardcore-feest voor zijn 18de verjaardag
Dus wij ook gegaan zonder dat hij het wist
Oudste vond t trouwens super dat zijn stoere vader en zijn coole tjikkie er waren
Vriend en ik hebben het tot wel 2.30 uur volgehouden en zijn naar huisgegaan waarna we 2 dagen moesten bijkomen van die paar uurtjes uit 😰😅
Ik nam mijn dochter al mee vanaf haar 4de naar festivals. Maar dat was natuurlijk geen hardcore en niet ‘s nachts.quote:Op woensdag 10 januari 2018 20:23 schreef murp het volgende:
[..]
hahaha, lijkt me ook tof om te doen over een paar jaar!
nacht doorhalen trek ik ook niet meer hoor, vind het al superleuk dat die oudste al 8 is. Ze zit op musical en ze doet het zoo goed.. Ben dan zo trotsquote:Op woensdag 10 januari 2018 21:52 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik nam mijn dochter al mee vanaf haar 4de naar festivals. Maar dat was natuurlijk geen hardcore en niet ‘s nachts.
Nu nog regelmatig naar feestjes maar wel gewoon van 12 tot 23 uur ofzo.
Nachtje doorhalen trek ik niet meer
wowquote:Op woensdag 10 januari 2018 18:41 schreef Tezz het volgende:
Ik ben wat terug aan het kijken en zie nu dat 'onze goeie ouwe tijd' 2007 was![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tjeetje. Oud wijf ben ik geworden.![]()
Is .... 17??????quote:Op woensdag 10 januari 2018 19:38 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Hahaha ik had jou dus gewoon kunnen quoten
Hoe oud is die van jou nou? Van mij 17
zou jij even kunnen modereren en de naam van mijn dochter kunnen weghalen ajbquote:
quote:Op donderdag 11 januari 2018 05:16 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
zou jij even kunnen modereren en de naam van mijn dochter kunnen weghalen ajb
Had al een tr gemacht.
Oh en ik rook nog gewoon net als Tezz
Nicequote:Op donderdag 11 januari 2018 05:20 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
tnxxxx
Wel benieuwd waar je in DH woont. Ik woon en werk daar
geen probleem hahaquote:Op donderdag 11 januari 2018 05:25 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
oh kak, dat zie ik niet zomaar als ik op foon bezig ben
Moment
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |