Nog steeds dezelfde baan ook? Nog op vakantie geweest of festivalletje gepakt?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:53 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Alles OK. Niet veel spektakel, gewoon goedMet jou dan?
Zelfde baan nog, maar inmiddels beetje toe aan iets anders. Dus rustig verder aan het kijken. Zou eigenlijk naar Wacken, maar familieomstandigheden lieten het niet toe. Dan volgend jaar maarquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:18 schreef MohMi het volgende:
[..]
Nog steeds dezelfde baan ook? Nog op vakantie geweest of festivalletje gepakt?
Hier alles lekker; nog steeds tevree in Amersfoort aan het werk en binnenkort verhuizen; geen klagen, zelfs al zuigt verhuizen an sich aarsch natuurlijk.
Balen, ik vroeg me al af hoe het verder met je familie gaat (maar niet hier)quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:09 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zelfde baan nog, maar inmiddels beetje toe aan iets anders. Dus rustig verder aan het kijken. Zou eigenlijk naar Wacken, maar familieomstandigheden lieten het niet toe. Dan volgend jaar maar
Verhuizen? Was je een jaar terug niet al verhuisd, of heb ik het nu mis?
Mijn familie is een wonderbaarlijke collectie mutanten, heb ik het idee. De ene ziekte na de andere. Ik ben voorlopig nog gezondquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 07:22 schreef MohMi het volgende:
[..]
Balen, ik vroeg me al af hoe het verder met je familie gaat (maar niet hier)
Op zoek naar eenzelfde functie elders of totaal iets nieuws?
En klopt, niet te lang geleden, maar nu doe ik het nog maar een keertje; SSS en ik gaan samenwonen
Wel weer typisch; zo kom ik maanden niet op Fok, zo begin ik er mijn werkdag weer meeGaat de goeie kant op
Ik kom wel weer blieken in de lunch, anders gok ik dat het een weinig productieve dag wordt vandaag.
Werkse, bijna weekend!
Het rokershoekje nieuw leven in aan het blazenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 10:17 schreef Mystikvm het volgende:
SamenwonenWat zoet! Gefeliciteerd!! Zouden Hara en Kruk nog samen zijn?
Rokers en blazenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:08 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Het rokershoekje nieuw leven in aan het blazen
En ja, kruk en hara doen het ook nog steeds.bah!
We zijn nog altijd even scherpquote:
Ik rook nauwelijks minderquote:Ik rook trouwens nauwelijks meer
Ik kan me voorstellen dat detachering echt wel tof kan zijn, ik snap mezelf nog steeds niet helemaal dat ik dat niet ambieer. En sowieso, iets doen dat je nog niet hebt gedaan, is leukquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:33 schreef Mystikvm het volgende:
Oh ja, LinkedIn moet ik weer eens bijwerken. Heb wel wat recruiters, maar die zijn van detachering. Ik ben dan weer zo'n luxepoppetje dat ik al mijn privileges niet op wil geven. Maar misschien is het wel goed om een tijdje het land door te crossen voor verschillende opdrachten.
En wat zijn je grijze krulletjes toegenomenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:21 schreef SicSicSics het volgende:
Ik ga nu voor een deta-vast. Is natuurlijk wel een risico, maar dan moet een beetje in jezelf geloven![]()
Bijna weekend
2 jaar samen met MohMi![]()
![]()
![]()
![]()
Wordt Sic ook zo grijs sinds de verkering?quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:19 schreef MohMi het volgende:
[..]
En wat zijn je grijze krulletjes toegenomen
quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:36 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wordt Sic ook zo grijs sinds de verkering?
* murp steekt peuk opquote:Op maandag 27 oktober 2014 23:36 schreef Harajuku. het volgende:
Toch wel een goede score, twee setjes uit wat, 8 mensen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |