SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor ds2
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
Als Boetius IF krijgt ga ik met hem op de foto met zijn IF kaartquote:Op woensdag 4 september 2013 02:02 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Dutch silver team gaat echt baas worden.
Die stats van Boetius, dikke pace volgens mij met 4* weak en skills.
Nieuwe Esswein = Musaquote:Op woensdag 4 september 2013 02:02 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
NIGERIA FTW
Boulah had dit jaar amper nog pace..vast niet meer geworden na deze downgradequote:Op woensdag 4 september 2013 02:02 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zou interessant kunnen zijn ondanks lengte en afhankelijk van pace. (En of ie een nieuwe club heeft wss)
Merk ik ookquote:
Site ging down dus weet het nietquote:Op woensdag 4 september 2013 02:05 schreef Zhano het volgende:
[..]
Yup, we've got a breakdown.
Neem aan dat het Ivory Coast is BDIL?
Nee Engels namen neem ik aan. Nederland was ook "Holland"quote:Op woensdag 4 september 2013 02:06 schreef BDIL het volgende:
[..]
Site ging down dus weet het nietkan ook Cote d'ivoire zijn toch
?
twitter:FIFANOWcom twitterde op woensdag 04-09-2013 om 02:08:37Right... The website is down. Doing our best to bring it back online as soon as possible! Sorry!
reageer retweet
Nee is het ook niet.quote:Op woensdag 4 september 2013 02:06 schreef BDIL het volgende:
[..]
Site ging down dus weet het nietkan ook Cote d'ivoire zijn toch
?
retweet cuntquote:Op woensdag 4 september 2013 02:09 schreef Zhano het volgende:
twitter:FIFANOWcom twitterde op woensdag 04-09-2013 om 02:08:37Right... The website is down. Doing our best to bring it back online as soon as possible! Sorry!
reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |