Eurosport doet toch sowieso geen ATP toernooien verder? En Wimbledon ook niet.quote:Op woensdag 4 september 2013 14:58 schreef Angelof9 het volgende:
En als de WTA naar Sport 1 gaat, wat gaat Eurosport dan uitzenden? Alleen de Grand Slams, behalve Wimby??
Ik baal hier echt stevig van!
Eurosport doet wel een klein aantal ATP toernooien, Queens / Eastbourne / Doha uit mijn hoofd. Volgens mij zag ik Estoril dit jaar ook voorbij komen (of waar werd het gehoudenquote:Op woensdag 4 september 2013 15:25 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Eurosport doet toch sowieso geen ATP toernooien verder? En Wimbledon ook niet.
Wel vrouwen ATP's trouwens.
Ik heb er vooralsnog weinig vertrouwen in dat je volgend jaar op Fox ook gewoon een stuk of 5 kanalen hebt zodat je uit 5 wedstrijden kunt kiezen...quote:Op woensdag 4 september 2013 14:37 schreef Rosario het volgende:
Nou, dat is dan dus na de World Tour Finals dames.
Ik hoop zelf op een FOX Sports Tennis, met drie kanalen ofzo, die dan ook echt elk ATP-toernooi uitzendt, inclusief Go-abonnement voor op de tablet/laptop.![]()
Het kan mij tot nu toe ook voor geen meter boeien.quote:
Nou ja, ik denk dus dat de rechten van de Slams muv. Wimbledon gewoon bij Eurosport blijven. Ik had het ook over de Masters.quote:Op woensdag 4 september 2013 16:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb er vooralsnog weinig vertrouwen in dat je volgend jaar op Fox ook gewoon een stuk of 5 kanalen hebt zodat je uit 5 wedstrijden kunt kiezen...
Da fucq inderdaad. Zal je ook nog eens zien dat ze maar een klein gedeelte gaan uitzenden.quote:
De enige commentator die nog wel eens iets zinnigs/kritisch te melden heeft.quote:
Nah... ik ben nooit zo'n aanhanger van Hewitt geweest en vind Youzhny een prima tennisser om naar te kijken. Heb genoten van 'm in Halle en ben blij om te zien dat hij er weer staat.quote:Op woensdag 4 september 2013 16:03 schreef Norrage het volgende:
Wat een kut-toernooi is dit zeg
Is er ook maar 1 leuke pot geweest? Hewitt - Youzhny was wel cool, maar met de volstrekt verkeerde uitslagman wat at ik mijzelf op (kon die in het hotel kijken haha)...het was gewoon zoooo voorspelbaar...Wat jammer van die Lleyton de laatste pakweg 3 jaar zeg...Zijn 5-set record van 31-10 ofzo staat nu op 32-19 ofzo...pfffff
Ja, die was weer eens uitermate triest gisterennacht. En maar kreunen en vloeken...quote:En Murray...echt, het gaat van kwaad tot erger zeg....kneusje kut Murrayhoop dat dit dan maar het echt doorbraaktoernooi van Wawa gaat zijn
![]()
Nah ja, ik neem aan dat jullie allemaal net als ik nu al uitkijken naar die verwachte hoogst interessante en onvoorspelbare clash tussen Nadal en Boredo?quote:En over dat onderste schema hebben we het maar uberhaupt niet...Ferrer weer naar de halveecht, dat kan echt niet.
Nah, ik heb niet echt een hekel aan 'm hoor - het schijnt best een aardige kerel te zijn.quote:Op woensdag 4 september 2013 17:01 schreef Max23 het volgende:
Zo te lezen ben ik niet de enige die een bloedhekel aan Murray heeft
Zijn gedrag is nog tot daar aan toe ja. Buiten de baan is hij echt leukquote:Op woensdag 4 september 2013 17:12 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Nah, ik heb niet echt een hekel aan 'm hoor - het schijnt best een aardige kerel te zijn.
Alleen dat 'ik ben de zielige stervende zeehond'-gedrag van 'm on-court, daar word ik nogal eens een beetje moe van.
Die is ondertussen wel eens echt te oud hoorquote:Op woensdag 4 september 2013 17:22 schreef Iwanius het volgende:
Voorlopig volg ik (alsof het er toedoet) alleen maar onderstaande speelster.
[ afbeelding ]
quote:
Compliment voor Flipkens hoor. Vinci is veel veelzijdiger.quote:Op woensdag 4 september 2013 18:22 schreef Norrage het volgende:
Vinci is ook wel echt de Italiaanse Flipkens qua spel
Mwah.quote:Op woensdag 4 september 2013 18:29 schreef Rosario het volgende:
[..]
Compliment voor Flipkens hoor. Vinci is veel veelzijdiger.
De Mod leeftquote:Op woensdag 4 september 2013 18:57 schreef Ambrosius het volgende:
Pennetta wint de eerste set met 6-4.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |